Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2015
#26
Schobbeyak Wrote:Misschien niet de juiste plek, maar incubate? Daar gaan alleen Loov en Uplift heen toch?

Nee.
#27
Die gaan niet?
#28
Ik klik altijd alleen op 'New posts'. Klaar met je indeling.
#29
Ik ben ook radicaal voor inhoud t.o.v. aantal posts. Uiteindelijk worden veel van die posts gemaakt door "spambots" en reflecteert het ook een verleden waarin mensen als jimmy of Karel nog aanwezig waren.

Check de 10-20 meest actieve gebruikers en hun favoriete festivals, en je hebt inderdaad de smoel van Graz. De rest volgt dan wel.

Enige nadeel is dat we minder kunnen lachen en wegpesten, maar dat wil ik er gerust bij nemen.
#30
We kunnen het forum ook sluiten en verder gaan met ons leven. Of de samenleving daar blij mee zal zijn is een tweede.
#31
Dat is 2 jaar geleden al geprobeerd. Werkte niet.
#32
Een mens vraagt zich zo af wat een Pluto, UU of Katz dezer dagen doen.
#33
Ik vind het wel een fijne uitlaatklep, je hebt een mening, gooi er nog een schep bovenop en dump het hier op het forum en je bent het kwijt, soms zijn er zelfs nog hele nuttige discussies (1 van de weinige plekken op Nederlandse websites waar dat nog gebeurt volgens mij) waarbij men niet schrikt van een scherp randje of een vloek.

Tevens blijft het interessant om te zien wat anderen doen, zo'n Jabberwocky ervaring of het le route du rock topic lees ik graag. Het Lowlandstopic heb ik vorig jaar grotendeels links laten liggen, omdat het me niet meer zo veel boeit, maar dit jaar was te leuk om er weer eens wat tegenaan te smijten, volgend jaar is dat waarschijnlijk weer een stuk minder.
#34
Een goed forum is een veel betere bron van informatie dan het moderne internet, dat per definitie geatomiseerd is.

Ik leer hier nog steeds elke dag een hoop kennen.
#35
Ach de topics die het meest actief zijn staan toch wel bovenaan. Vind het wel best zo.
#36
Willie Wrote:
Schobbeyak Wrote:Een indeling is er primair voor om overzichtelijk te zijn. Zeker voor mensen die nieuw zijn. Mensen die hier vaak komen vinden hun weg wel.
Dat is wel waar, maar de voorpagina is ook wel het uithangbord, krijg je meteen een idee wat voor forum het is.

Dit dus. Je wil toch wel duidelijk maken dat het hier geen FOK forum oid is.

En verder wat Uplift en Willie net schrijven. Ik heb dankzij Graz de afgelopen jaren al zoveel fijne muziek en festivals leren kennen, dat zou ik niet willen missen. En dat gun ik andere mensen ook van harte, dus laten we die een beetje helpen om de muzikaal-relevante topics snel te vinden Wink

De sticky topics vind ik ook een vooruitgang trouwens.
#37
Ja, maar de meeste mensen komen binnen omdat ze wat willen weten over, met name, Pinkpop en de andere grote festivals. De aanwas is bij gebrek aan een frontpage al miniem, daarnaast is de top-20 posters een nogal incestueus groepje, laten we het voor eventuele nieuwe leden vooral niet te moeilijk maken.
#38
Schobbeyak Wrote:daarnaast is de top-20 posters een nogal incestueus groepje

lol
#39
Schobbeyak Wrote:Die gaan niet?

Dat weet ik niet, misschien de 1 wel en de ander niet.
#40
Je was dit jaar ook erg actief op Lowlove Willie, hoezo dat?
#41
BigBird Wrote:
Quote:De 23e editie van Lowlands vindt volgend jaar plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 augustus 2015. Dat maakt de organisatie vandaag bekend.

Gaat LL nu een weekend later in aug zitten? Dus niet meer samen met PKP?
#42
BigBird Wrote:
BigBird Wrote:
Quote:De 23e editie van Lowlands vindt volgend jaar plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 augustus 2015. Dat maakt de organisatie vandaag bekend.

Gaat LL nu een weekend later in aug zitten? Dus niet meer samen met PKP?
Zo ver ik kan zien weer gewoon het zelfde weekend hoor, Pukkelpop begint ook de 20ste.
#43
Indiaantje89 Wrote:Je was dit jaar ook erg actief op Lowlove Willie, hoezo dat?

Blijkbaar voelt hij zich daar ook goed thuis:

Quote:
Quote:Sven
op 18 augustus 2014 om 12:09

Mooi dat jullie stoppen bij John Talabot op zaterdag, als ik tot dan in de Bravo had gestaan had ik het ook betiteld als een TOP avond. Helaas kwamen toen nog 2 dj’s om het te verneuken. Sloot totaal niet aan op dekmantel en bovengenoemde dj. Wat een mislukking. Kom er gewoon niet bij dat als je 1 pure techno avond houdt je niet kiest voor 2 topartiesten. Gemiste kans, volgend jaar beter Lowlands!
Antwoorden

Quote: Willie
op 18 augustus 2014 om 13:07

En de rest van de dag nog wat gezien?

Quote: Sven
op 18 augustus 2014 om 13:10

Ja genoeg vriend, niks op aan te merken.

Quote: Willie
op 18 augustus 2014 om 13:30

Was het dan alsnog niet gewoon een topdag?

Maar waar wij kennen wij elkaar van en gaan we daadwerkelijk zo met elkaar om dat het gerechtvaardigd is om het woord vriend te gebruiken?
#44
Indiaantje89 Wrote:Zo ver ik kan zien weer gewoon het zelfde weekend hoor, Pukkelpop begint ook de 20ste.

oh, kan nergens datum PKP vinden.
#45
BigBird Wrote:
Indiaantje89 Wrote:Zo ver ik kan zien weer gewoon het zelfde weekend hoor, Pukkelpop begint ook de 20ste.

oh, kan nergens datum PKP vinden.
Een officieele bron kon ik ook niet vinden.

http://allevents.in/hasselt/pukkelpop-20...809229722#
#46
Niet meer dan normaal dat Lowlands nu een week naar achteren schuift. Het is altijd rond de 20e geweest toch. Als ze nu weer niet zouden verschuiven zou het volgend jaar wel erg vroeg vallen.
#47
rv88 Wrote:Niet meer dan normaal dat Lowlands nu een week naar achteren schuift. Het is altijd rond de 20e geweest toch. Als ze nu weer niet zouden verschuiven zou het volgend jaar wel erg vroeg vallen.

Het is net als de laatste jaren "gewoon" weer in het 3e weekend van augustus, niks nieuws onder de zon.
#48
Schobbeyak Wrote:Ja, maar de meeste mensen komen binnen omdat ze wat willen weten over, met name, Pinkpop en de andere grote festivals. De aanwas is bij gebrek aan een frontpage al miniem, daarnaast is de top-20 posters een nogal incestueus groepje, laten we het voor eventuele nieuwe leden vooral niet te moeilijk maken.
Ik denk dat een aantal mensen hier komt voor de Werchter/ Pinkpop/Lowlands topics maar dan door enthousiasme van andere Grazzers ook naar bijvoorbeeld Darkside gaan luisteren. Ik denk dus dat die topics wel belangrijk zijn.
Als ik naar mezelf kijk bijvoorbeeld en zelfs Fenderboy is dat namelijk t geval.
#49
Dat is ook voor mij het geval. Twee jaar terug had ik vermoedelijk nog hetzelfde gereageerd als Indiaantje.
#50
Sphinx Wrote:
Schobbeyak Wrote:Ja, maar de meeste mensen komen binnen omdat ze wat willen weten over, met name, Pinkpop en de andere grote festivals. De aanwas is bij gebrek aan een frontpage al miniem, daarnaast is de top-20 posters een nogal incestueus groepje, laten we het voor eventuele nieuwe leden vooral niet te moeilijk maken.
Ik denk dat een aantal mensen hier komt voor de Werchter/ Pinkpop/Lowlands topics maar dan door enthousiasme van andere Grazzers ook naar bijvoorbeeld Darkside gaan luisteren. Ik denk dus dat die topics wel belangrijk zijn.
Als ik naar mezelf kijk bijvoorbeeld en zelfs Fenderboy is dat namelijk t geval.

Ik denk dat 90% van de mensen zo is binnengekomen.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)