Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2015
#26
Die zie ik de komende tijd niet meer zo snel touren zonder Malcolm Young.
#27
ik ga voor :
vr: Foo Fighters
za: Tool
zo: Pearl jam + Neil Young
#28
Martijn Wrote:Die zie ik de komende tijd niet meer zo snel touren zonder Malcolm Young.

http://www.ad.nl/ad/nl/5602/Muziek/artic...neef.dhtml
#29
YouBube Wrote:
Martijn Wrote:Die zie ik de komende tijd niet meer zo snel touren zonder Malcolm Young.

http://www.ad.nl/ad/nl/5602/Muziek/artic...neef.dhtml

Dat hoeft voor mij niet, die man maakt ook deel van de show uit van zijn 'loopje', en gitaarspel.
#30
kesselman Wrote:ik ga voor :
vr: Foo Fighters
za: Tool
zo: Pearl jam + Neil Young
Is Tool nog een Pinkpop headliner anno 2015? Die verkopen niet even 60.000 kaarten uit? Of onderschat ik de fanbase van deze groep dan?
#31
Indiaantje89 Wrote:
kesselman Wrote:ik ga voor :
vr: Foo Fighters
za: Tool
zo: Pearl jam + Neil Young
Is Tool nog een Pinkpop headliner anno 2015? Die verkopen niet even 60.000 kaarten uit? Of onderschat ik de fanbase van deze groep dan?

Ik denk het ook niet, geen headliner anno 2015. Ik meen dat ze in 2006 headliner waren van de zondag, en dat zou nu niet meer kunnen.

Nee, het Pinkpoppubliek anno 2014 ben ik wel van geschrokken. Het moet allemaal maar makkelijk en leuk zijn, en niet te moeilijk of apart want dan haakt men af.
#32
Daar ben je dit jaar nog van geschrokken??
#33
Geschrokken is een groot woord, maar het was erg teleurstellend. Je kon al aan uiterlijk/kleding van publiek zien dat het meer van dagjes- en uitjesvolk was.
#34
BigBird Wrote:Geschrokken is een groot woord, maar het was erg teleurstellend. Je kon al aan uiterlijk/kleding van publiek zien dat het meer van dagjes- en uitjesvolk was.
Precies, en ook allemaal maar water halen en meloenen eten en zeuren dat het te warm is, dat soort types?
#35
BigBird Wrote:
YouBube Wrote:
Martijn Wrote:Die zie ik de komende tijd niet meer zo snel touren zonder Malcolm Young.

http://www.ad.nl/ad/nl/5602/Muziek/artic...neef.dhtml

Dat hoeft voor mij niet, die man maakt ook deel van de show uit van zijn 'loopje', en gitaarspel.

Dit nieuws heb ik niet meegekregen. Heb het liever ook niet maar als de keus is helemaal geen AC/DC meer of met een vervanger dan toch liever met vervanger. Blijft misschien wel de gaafste live band die er is.
#36
BigBird Wrote:Geschrokken is een groot woord, maar het was erg teleurstellend. Je kon al aan uiterlijk/kleding van publiek zien dat het meer van dagjes- en uitjesvolk was.

Dat was ook te merken in de sfeer vond ik.
Ik vrees echter dat dit wel de nieuwe formule van Pinkpop gaat worden. Elke dag gericht op een 'andere' doelgroep... Dus elke dag ander volk en een iets andere sfeer...
#37
Foo Fighters + Pearl Jam + ? zal 't wel worden.
#38
Foo Fighters lijkt me de enige naam die alvast met potlood kan worden opgeschreven voor volgend jaar, nog niet geheel overtuigd dat Pearl Jam volgend jaar opnieuw gaat touren. Vrees misschien wel weer voor een nieuwe passage van Linkin Park, hebben nu net ook weer een nieuwe plaat uitgebracht.
#39
Mo Wrote:
BigBird Wrote:Geschrokken is een groot woord, maar het was erg teleurstellend. Je kon al aan uiterlijk/kleding van publiek zien dat het meer van dagjes- en uitjesvolk was.

Dat was ook te merken in de sfeer vond ik.
Ik vrees echter dat dit wel de nieuwe formule van Pinkpop gaat worden. Elke dag gericht op een 'andere' doelgroep... Dus elke dag ander volk en een iets andere sfeer...

Nou het volk vond ik 3 dagen hetzelfde.
#40
Ze waren voor dit jaar toch ook al bezig met Calvin Harris en Avicii? Het zal me dus niks verbazen als er volgend jaar een aantal van dit soort namen hoog op het affiche staan.
#41
Jorrit Wrote:Foo Fighters + Pearl Jam + ? zal 't wel worden.
+ Jan z'n held Neil Young?
#42
Hummels Wrote:
Jorrit Wrote:Foo Fighters + Pearl Jam + ? zal 't wel worden.
+ Jan z'n held Neil Young?
Zouden 3 serieuze namen zijn hoor... De rest van het programma valt dan zeker helemaal in het niet.
#43
Ik was van plan om een hele mening over Pinkpop hier te schrijven maar heb gewoon besloten om mijn website recensie in het Engels te schrijven, die je hier kan lezen: http://goo.gl/l2S6Cc

Veel lees plezier hoop ik! Was echt een super weekend.
#44
Foo Fighters, Coldplay, Snow Patrol, Red Hot Chili Peppers, Pearl Jam, Muse, Paul McCartney, Neil Young... allemaal kanshebbers.
#45
jackparker Wrote:Ik was van plan om een hele mening over Pinkpop hier te schrijven maar heb gewoon besloten om mijn website recensie in het Engels te schrijven, die je hier kan lezen: http://goo.gl/l2S6Cc

Veel lees plezier hoop ik! Was echt een super weekend.

Leuk verslag!
#46
Indiaantje89 Wrote:
kesselman Wrote:ik ga voor :
vr: Foo Fighters
za: Tool
zo: Pearl jam + Neil Young
Is Tool nog een Pinkpop headliner anno 2015? Die verkopen niet even 60.000 kaarten uit? Of onderschat ik de fanbase van deze groep dan?

tool is ook meer een eigen wens,dan een realistisch idee voor headliner van pinkpop
#47
WeckoJ Wrote:Foo Fighters, Coldplay, Snow Patrol, Red Hot Chili Peppers, Pearl Jam, Muse, Paul McCartney, Neil Young... allemaal kanshebbers.

foo fighters,pearl jam,muse,paul mccartney,neil young

3 van deze 5 namen en ik ben tevreden,en met mij vele anderen denk ik
#48
Zou mooi zijn als nieuwere bands het tot headliner schoppen, zoals AM dit jaar.

Ik gok op Mumford & Sons, mochten ze weer touren.
#49
hythloth Wrote:Zou mooi zijn als nieuwere bands het tot headliner schoppen, zoals AM dit jaar.

Ik gok op Mumford & Sons, mochten ze weer touren.


Beetje het glastonbury idee, met AM kan dat en M&S ook.
Maar is niet voor elke band toepasbaar en zeker niet 3 dagen, daar hoort toch een klapper bij.
Ik denk dat AM dit jaar ook veel te danken heeft aan de editors, stel 'n Robert plant stond er voor, weet ik niet of dat zoveel mensen zou trekken
#50
Mumford & Sons vielen volledig door de mand op Glasto. Ik zou geen nieuwe band kunnen bedenken die in Pinkpop kan headlinen. The Black Keys had ik verder verwacht maar maken het ook niet waar imo.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)