Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Morrissey
#51
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Mo1o1UbSYkM#t=128[/youtube]
Reply
#52
“The concert at Lyon Le Radiant cannot take place due to flu amongst the touring party.”

Utrecht was net op tijd ;-)
Reply
#53
komt dus terug voor 2 shows
http://www.podiuminfo.nl/news/32867/Oost...Morrissey/
Reply
#54
Jeetje, weer 65 euro. Ik weet niet of ik dat nogmaals wil neertellen voor Morrissey, maar wel de moeite waard. Dat vorige concert was episch.
Reply
#55
Beide concert zijn uitgesteld.
Reply
#56
Morrissey komt in maart alsnog naar Nederland. De eerder geannuleerde shows vinden plaats op de 9e (Oosterpoort) en 10e (013) van die maand.

Gekochte kaarten voor de eerder show zijn nog steeds geldig. Tickets kosten 65 euro.
Reply
#57
Vanavond is het weer zo ver Smile benieuwd naar de setlist. Hopelijk wat anders dan in Utrecht.
Reply
#58
Ik heb ze helaas niet gewonnen bij de Volkskrant, ik ben er dus niet bij.

Gisteren in Groningen wel Stop me if you think you heard this one before en What she said, maar qua solo werk niet heel veel afwisseling volgens mij.
Reply
#59
Ik hoop Asleep nog te horen. En There Is A Light The Never Will Go Out hoop ik eens mee te pakken, maar doet hij niet zo te zien deze tour.
Reply
#60
[Image: B_vGn13W8AAXimD.jpg:large]
Een tent in Tilburg verkoopt Morrissey Burgers.... denk niet dat hij daar van af weet Big Grin
Reply
#61
Mooi. Als je een goede hamburger wilt, is die tent overigens dik aan te bevelen.
Reply
#62
WTF

Beste muziekliefhebber,

Tot onze grote spijt gaat het optreden vanavond niet door, Morrissey is ziek.

Hierbij het officiële statement.

MORRISSEY SHOW CANCELED DUE TO ILLNESS

Tot onze spijt moeten we bekend maken dat de show van Morrissey vanavond in 013 wordt afgelast. Terwijl onze crew, samen met de Morrissey-crew, bezig was met het klaar maken van het podium, komt zojuist bij ons het bericht binnen dat Morrissey ziek is. Hierdoor kan hij vanavond niet optreden. We zijn momenteel druk bezig om de show te verzetten naar later deze maand. Meer informatie volgt zo snel mogelijk.

MORRISSEY AFGELAST WEGENS ZIEKTE

We regret to inform you that Morrissey is forced to cancel tonight's appearance in 013, Tilburg. Our stage crew, as well as Morrissey's touring party were already setting up stage and all requirements for tonight's show when we were informed by management that Morrissey is unable to perform tonight due to flu. At the moment we are trying to re-schedule the date for later this month and will advise all ticket holders as soon as possible.
Reply
#63
Je zou het niet verwachten.


...
Reply
#64
Die gast moet wat meer vlees gaan eten, word je wat gezonder van.
Reply
#65
Waarschijnlijk kwam die griep door het bord van Polly Maggoo.
Reply
#66
Indiaantje89 Wrote:Die gast moet wat meer vlees gaan eten, word je wat gezonder van.

Dat sowieso, belangrijke vetten en vitaminen.
Reply
#67
Bij 013 zien ze ook scheel van de griep zo te zien.
Reply
#68
Zondag 29 maart dus nieuwe kans. Vrees niet dat dat voor mij gaat lukken.
Reply
#69
Vanavond poging 3 Smile zin in.
Reply
#70
Wel twee mooie Smiths covers welke hij niet in Vredenburg deed zag ik.

Was Meat is murder nog steeds begeleid met mooie beelden?
Reply
#71
Willie Wrote:Wel twee mooie Smiths covers welke hij niet in Vredenburg deed zag ik.

Was Meat is murder nog steeds begeleid met mooie beelden?
Jep, dood gegooide baby varkentjes, kippen die met hun nekken worden rond geslingerd, plassen blood, een geit die tegen de rails werd aangegooid tot 3x toe. Ja het was weer allemaal aanwezig.

En het was een toffe show, was goed bij stem ook, en idd ook What She Said en Stop Me If You Think You've Heard This One Before. Al had ik nog graag There Is A Light That Never Goes Out live willen meemaken. Maar dat zat er gewoon niet in deze tour.

Ook geen enkele verontschulding btw dat hij al 2 maal heeft afgezegd.
Reply
#72
Het is dan ook een zak hooi.
Reply
#73
Heb jij er wel aan gedacht je verontschuldigingen aan te bieden omdat je twee keer kaarten had voor de verkeerde datum?
Reply
#74
Quote:Further on in the letter, Morrissey also ranks the audiences he and his band have played for in 2016. Philadelphia can lay claim to being his most “appreciated” audience, while his hometown of Manchester came in at eighth on the 15-strong list. See the full ranking below.
“This year, the mobilized strength of our ragingly loyal audiences were most appreciated, by me, at:
 
1. Philadelphia, USA.
2. Brooklyn, USA.
3. Hong Kong, CHINA.
4. Adelaide, AUSTRALIA.
5. Melbourne, AUSTRALIA.
6. Santa Barbara, USA.
7. Helsinki, FINLAND.
8. Manchester, ENGLAND.
9. Goteborg, SWEDEN.
10. Chicago, USA.
11. Newcastle, AUSTRALIA.
12. Berlin, GERMANY.
13. Salt Lake City, USA.
14. Tokyo, JAPAN (first night).
15. Tel-Aviv, ISRAEL.”




lol, je publiek beoordelen. Zouden meer artiesten moeten doen, wordt lachen op social media.
Reply
#75
Schitterend Smile .
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)