Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pukkelpop 2013
#26
Mijn vijf tips voor Pukkelpop:

Two Gallants
Wilco
The National
Eels
Nick Cave
#27
ah, ik dacht dat Eminem zijn gage niet had teruggegeven. mooi te horen dat die kerel (/zijn management) toch ergens een hart hebben.


imo liever Kanye als hiphopheadliner
#28
Eminem is zeker een goeie headliner. Toen hij in 2011 zou komen was dat een originele headliner. Dus graag opnieuw ja!

Mocht Jay-z en Kanye West komen afsluiten zou het nog beter zijn Wink
#29
Mijn top 5:
God Speed You! Black Emperor
Beach House
John Talabot
Daft Punk
Foals
#30
Slayer week voordien op Øya Festival. Kanshebber lijkt me.
#31
kanshebbers die op Frequency staan:

System Of A Down, Nick Cave & The Bad Seeds, Flogging Molly, Casper, Kraftklub, Of Monsters And Men, Max Herre, Sizarr
#32
Kodaline heeft zich ook bevestigd voor PKP: http://www.festivalinfo.nl/news/24197/Ko...ands_2013/
#33
System of a Down nu ook naar Rock en Seine. Zou me verbazen mochten ze PKP niet doen.
Phoenix en Paul Kalkbrenner staan daar ook.
#34
System of a Down zeker?
#35
Alabama Shakes hopelijk dan ook erbij aangezien die op Lowlands staan?
#36
Dat zou erg gaaf zijn; Eminem, System of a Down en Slayer op Pukkelpop 2013!
Zal ik mijn eega toch weer eens lief aan moeten kijken...

Wanneer worden de eerste namen verwacht?
#37
Vorig jaar werden de eerste namen pas eind maart bekend gemaakt. Kan dus zomaar nog even duren.
#38
Mijn prognose voor de main stage:

Donderdag: System of a Down + Paul Kalkbrenner

Vrijdag: The Strokes + The Prodigy

Zaterdag: Eminem
#39
Eraser Wrote:Mijn prognose voor de main stage:

Donderdag: System of a Down + Paul Kalkbrenner

Vrijdag: The Strokes + The Prodigy

Zaterdag: Eminem

Dat zou dan mooi kut zijn.
#40
Van die prognose zou ik alleen the strokes heel graag op de affiche willen hebben.
Ben alleen benieuwd of die daadwerkelijk een pukkelpop aan doen.
#41
Pukkelpop moet het dan ook niet hebben van zijn headliners. Trekken ze daardoor alleen specifiek publiek aan, denk maar aan Metallica, Iron Maiden, Netsky, Björk, ...
#42
Eraser Wrote:Mijn prognose voor de main stage:

Donderdag: System of a Down + Paul Kalkbrenner

Vrijdag: The Strokes + The Prodigy

Zaterdag: Eminem

Eminem lijkt me inderdaad zekerheid, vind ik niek erg want een headliner die je niet vaak ziet. Ook al is zijn muziek niet meer zo relevant als jaren geleden, het blijft toch een grote naam. Met beetje geluk neemt ie paar mooie gasten.

SOAD zou idd goed kunnen, maar vraag me af of pkp het prijskaartje wil betalen.

The Strokes speelden in 2011 nog op Reading, wie weet komen ze terug naar Reading en dan pkp headlinen. Nieuwe album komt al snel uit, en een festivaltour zou toch moeten lukken.

De headliners vind ik bij pkp bijzaak, er is genoeg veel leuks te zien op het terrein. Ik hoop wel dat het nooit meer zo drukt wordt als bij Foo Fighters, dat was echt een hel! Zelden zo drukte meegemaakt, en dan ook nog die hitte erbij. Gelukkig andere podia wezen kijken.
#43
Eerst even met te beginnen: ook ik heb uiteindelijk het nieuwe forum terug gevonden.

Als ik me niet vergis staat Eminem de 17e in Slane Castle te Ierland, zal dus wel de openingsdag worden. Dat maakt dat SOAD dan hoogstwaarschijnlijk de laatste dag zal headlinen. En aangezien Nick Cave en z'n Bad Seeds nog vrij zijn de 16e zie ik hen ook wel in Hasselt te staan.
#44
+ Foreign Beggars: http://www.elasticartists.net/artist/foreign-beggars/
#45
Quote:Vanmorgen heeft de organisatie van het Green Man Festival een deel van de line up van dit jaar bekend gemaakt. Daarmee werd ook de eerste headliner bekend: Band of Horses.

Andere namen op de affiche zijn: The Horrors, Local Natives, Edwyn Collins, Roy Harper, Fuck Buttons, The Pastels, Archie Bronson Outfit, Woods, James Yorkston, Unknown Mortal Orchestra, Andrew Weatherall, Jon Hopkins (Live), Matt Berry, Moon Duo, Arbouretum, This Is The Kit, Ellen And The Escapades, Buke & Gase, Bear’s Den, Fossil Collective, Rozi Plain, Blaenavon, Zervas & Pepper, Trwbador, Fist Of The First Man, DJ Fitz, Cowbois Rhos Botwnnog, Huw M, Annie Eve en Wild Smiles.

Zelfde weekend als LL en PKP.
#46
Wanneer zouden ze de eerste namen bekendmaken voor pukkelpop?
Geen idee rond welke periode ze dit meestal doen..
#47
Ik meen eind april, dus duurt nog wel ff.
#48
Eind maart vorig jaar. Heb ik in een eerder bericht op deze pagina overigens ook al gemeld.
#49
James Blake is in de buurt
#50
BigBird Wrote:James Blake is in de buurt
Kan zo maar even subheadlinen of headlinen in de marquee, Pukkelpop kennende.

Stiekem hoop ik ergens op MBV, maar na de enorme kritiek (decibels, enzo, je weet wel) die de vorige keer als ze langskwamen in de marquee te horen was in de pers(ik herinner me zelf nog in de verte een Koppen-reportage op één die MBV expliciet vermeldde), vrees ik ervoor.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)