Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Benicassim Festival
#1
18-21 juli te Benicasim in Spanje, eerste namen:

The Killers, Queens Of The Stone Age, Azealia Banks, Jake Bugg

fiberfib.com
Reply
#2
Echo Lake, Splashh, Swim Deep en Palma Violets ook nog. Is dit festival altijd gelijk uitverkocht?
Reply
#3
Nee.
Reply
#4
Arctic Monkeys headliner
Reply
#5
+ Kaiser Chiefs, Hurts, Alunageorge, Rizzle Kicks, China Rats, Deep Vally, Temples
Reply
#6
Het houdt werkelijk niet op met dat soort namen...
Reply
#7
ik vind het toch sterk dat die kaiser chiefs blijven geboekt worden, kunnen die niet collectief genegeerd worden ofzo... hoe afgezaagd en passé kan iets zijn eigenlijk.
Reply
#8
jimmy Wrote:ik vind het toch sterk dat die kaiser chiefs blijven geboekt worden, kunnen die niet collectief genegeerd worden ofzo... hoe afgezaagd en passé kan iets zijn eigenlijk.
Tja, relatief goedkope band mét een arsenaal aan hits die sowieso voor wat sfeer zorgen...
Al goed dat ze hier naar het niveau van Les Ardentes en Dauwpop gezakt zijn...
Reply
#9
Heb ze vorig jaar nog gezien op Bavaria Open Air (stonden na de Simple Minds) en het jaar daarvoor op Pinkpop. Moet toegeven dat die paar hitjes (Oh My God, I Predict A Riot etc.) best vermakelijk zijn. De rest van de set is vrij saai.
Reply
#10
Als je ze ergens in 2005 een keertje gezien hebt heb je nog wel hun hoogtepunt meegekregen, vond het Lowlands optreden toen erg vermakelijk, vol enthousiasme, stuiterde alle kanten op, achteraf is dat ook verreweg hun beste album gebleken en is de pit er uit gegaan. Zo gaan die dingen wel eens.
Reply
#11
+ Dizzee Rascal, The Courteneers, Guadalupe Plata, Spacin'
Reply
#12
Line-up aangevuld:
[Image: cartel-noche.jpg]
Reply
#13
Ik snap echt niet waarom the Killers overal headliner zijn... die hebben toch niets bijzonders gedaan de laatste jaren en daarvoor waren ze nooit headliner. Nouja het zal wel aan mij liggen.
Reply
#14
Oef... die hadden elk jaar nog wel wat speciaals staan maar dit jaar is het Pinkpop light.
Reply
#15
kid_A Wrote:Oef... die hadden elk jaar nog wel wat speciaals staan maar dit jaar is het Pinkpop light.
Dat dus. Ieder jaar wisten ze nog wel wat leuks voor de neus van Primavera weg te pikken maar dat is dit jaar (gelukkig) niet gelukt.
Reply
#16
+ Primal Scream, Bastille, John Talabot, Benny Benassi, Madeon, Little Green Cars, and Ligers.
Reply
#17
Beach House, and Black Rebel Motorcycle Club lead the latest acts announced for Vince Power's four day Spanish music festival International Benicàssim Festival.


Also confirmed for the Spanish festival today are Dorian, Bigott, Rudimental, And So I Watch You From Afar, Smile, Grupo Salvaje, Attic Lights, The Child Of Lov, Soledad Velez, Alba Lua, and Pleasant Dreams.
Read more at http://www.efestivals.co.uk/news/13/1304...F7QRw7d.99
Reply
#18
Die donderdag vind ik nog best aardig, maar voorderest is het echt armoe troef.
Reply
#19
Ziet ernaar uit dat deze vanaf volgend jaar van de festivalkalender kan. Hebben net op facebook impliciet toegegeven dat ze 2,5 maand voor het festival nog bezig zijn met het invullen van 2 of 3 headlinerspots. Alles behalve positief voor een festival dat vorig jaar enkel doorging dankzij een extra financiële injectie.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)