Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Top-5 favoriete nummers van..
Ik heb me ook nooit verdiept in de band. Mag ik op Such Great Heights stemmen?  Big Grin
Quote:Mag ik op Such Great Heights stemmen? Big Grin


Attached Files Thumbnail(s)
   
The Photo Album is wel een ondergewaardeerd album vind ik. Toevallig laatst nog op plaat gekocht. Minstens zo goed als Plans.

Maar als je de band niet kent zou ik gewoon met Transatlanticism beginnen en die volledig afdraaien.
Deze playlist gebruik ik zelf voor de band, en bevat alle nummers die mensen hier hebben gepost bovenop de overige essentiële tracks. Voor mijzelf zijn Transatlanticism en Plans de enige twee platen die ik van begin tot eind zal opzetten, maar zelfs de wat mindere albums bevatten een paar mooie/opvallende liedjes. En dat is een prima reden om uit te blijven kijken naar toekomstige platen van DCFC, alsmede dat het vertrek van bandlid/producer Chris Walla hun live shows alleen maar heeft verbeterd waardoor hun optredens niet meer wisselvallig zijn.
Met de nummers van Transatlanticism en Plans ben ik ook wel redelijk bekend, in elk geval genoeg momenten van herkenning gehad bij de show op BKS. Daarmee acht ik mezelf echter nog niet deskundig genoeg om een top 5 te kunnen maken.

De nieuwe plaat stream ik de laatste tijd trouwens ook regelmatig. Ben alleen op zoek naar wat daarnaast het meest de moeite waard is om daarnaast nog te kennen cq aan te schaffen. Alvast bedankt voor deze tips iig.
Gebaseerd op 10 11 lijstjes:

Transatlanticism (Transatlanticism) 43
I Will Possess Your Heart (Narrow Stairs) 16
Soul Meets Body (Plans) 16
Title and Registration (Transatlanticism) 13
Bixby Canyon Bridge (Narrow Stairs) 9
Marching Bands of Manhattan (Plans) 8
What Sarah Said (Plans) 8
Expo '86 (Transatlanticism) 8
Tiny Vessels (Transatlanticism) 7
You Are A Tourist (Codes and Keys) 6
A Lack of Color (Transatlanticism) 5
The New Year (Transatlanticism) 4
Summer Skin (Plans) 4
The Sound of Settling (Transatlanticism) 3
Summer Years (Thank You For Today) 3
I Will Follow You Into The Dark (Plans) 3
Company Calls (We Have The Facts And We're Voting Yes) 2
Your Heart is an Empty Room (Plans) 1
The Ghosts of Beverly Drive (Kintsugi) 1
A Movie Script Ending (The Photo Album) 1
Cath... (Narrow Stairs) 1
Crooked Teeth (Plans) 1
Long Division (Narrow Stairs) 1
We Looked Like Giants (Transatlanticism) 1

Als mensen nog lijstjes willen posten, zal ik ze erbij voegen. Zeker gezien sommige parels niet eens genoemd waren (Brothers on a Hotel Bed, Grapevine Fires, Doors Unlocked and Open).
1. A Lack of Color
2. Transatlanticism
3. I Will Follow You Into The Dark
4, Bixby Canyon Bridge
5. Soul Meets Body
dicht


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)