Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The War On Drugs
Erg mooi, Reaper. Fijn dat muziek zo kan helpen (zelfs als dat door het breken op een bepaald moment op korte termijn misschien niet zo lijkt) in zware tijden.
Reply
weer in belgie in 2024
meer bepaald cactus festival

hier ben ik bij
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
Nog Grazzers die straks kaarten proberen te bemachtigen? Ik heb er maar twee nodig dus als ik er door kom kan ik meer bestellen (voor Grazzers).
Reply
(16-02-2024, 10:22)metal bouwie Wrote: Nog Grazzers die straks kaarten proberen te bemachtigen? Ik heb er maar twee nodig dus als ik er door kom kan ik meer bestellen (voor Grazzers).

Ik zit zelf ook klaar voor één ticket, als dat lukt hoeft het niet. Even nummers uitwisselen via PM?

Edit: ik heb je mijn nummer doorgestuurd.
Reply
Langs deze weg nogmaals bedankt, met deze wachtrij was het me zelf niet gelukt.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
Graag gedaan. Mooi dat we er bij zijn. Was binnen 5 minuten (ik denk zelfs 3) uitverkocht.
[+] 1 user says Thank You to metal bouwie for this post
Reply
(16-02-2024, 10:22)metal bouwie Wrote: Nog Grazzers die straks kaarten proberen te bemachtigen? Ik heb er maar twee nodig dus als ik er door kom kan ik meer bestellen (voor Grazzers).
En heb je nog over?  Confused Was niet te doen dit..
Reply
(16-02-2024, 20:24)Max Wrote:
Als je vanochtend had aangegeven had ik een kaart voor je kunnen bestellen. Ik kwam er verrassend genoeg makkelijk doorheen.
Reply
(16-02-2024, 20:43)metal bouwie Wrote:
(16-02-2024, 20:24)Max Wrote:
Als je vanochtend had aangegeven had ik een kaart voor je kunnen bestellen. Ik kwam er verrassend genoeg makkelijk doorheen.
Als ik het vanmorgen had gezien, had ik dat zeker gedaan...
Reply
Voor het eerst in de Oosterpoort. Nog kleiner dan ik dacht.

#zinin
Reply
Ruim 2,5 uur met het grootst mogelijke spelplezier en waanzinnige setlist. Alleen PJ Harvey en Beth Gibbons komen dit jaar in de buurt.

https://www.setlist.fm/setlist/the-war-o...8cdaf.html
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
Gisteravond aanwezig in Groningen. Heerlijk weer en kleinschalig concert in de hoek. Ik ben geen doorgewinterde TWOD fan maar kan het meeste werk wel zeer waarderen. Weet alleen meeste nummers niet bij naam of weet op welk album ze staan.

Twee jaar terug in Ziggo had ik geen hele beste zitplaatsen dus die (licht)show is mij niet heel goed bijgebleven. Dat moest in een kleine zaal als spot wel goedkomen. Had mooie plaatsen bovenaan achterin en daarmee perfect zicht op het podium. Had een set van anderhalf uur verwacht met een uitgeklede lichtshow maar we kregen een volwaardige set van 2,5 uur.

Mooie opbouw van de set met een magistrale Under the pressure (waar ze persoonlijk de show wel mee hadden mogen afsluiten). De Tom petty cover Love is a longroad vond ik wat misplaatst. Ik hield de complete show de aandacht erbij wat, bij een band die ik niet zo goed ken, een goede maatstaaf is voor de kwaliteit van de show en nummers. 

Deze band kan wat mij betreft prima Pinkpop headlinen. Eventueel met een sterke 2e headliner ernaast (cigarettes after sex, qotsa, snow Patrol, placebo).
Reply
heel, heel, heel, heel, heel veel spijt dat ik ze niet in belgie of nederland heb gezien
Reply
Vorig jaar hebben ze Pinkpop al soort van geheadlined door het Noordpodium af te sluiten.
Reply
Deze zag ik bij een zoekpoging tevoorschijn komen. Destijds live al een wereldband. Heb overigens geen account bij last.fm.

Quote:https://www.last.fm/music/The+War+on+Dru...lands+2015
Reply
(16-07-2024, 10:18)Fenderboy Wrote: Deze zag ik bij een zoekpoging tevoorschijn komen. Destijds live al een wereldband. Heb overigens geen account bij last.fm.

Quote:https://www.last.fm/music/The+War+on+Dru...lands+2015

Door deze show was ik 'om' en heb ik TWOD beter gevolgd.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)