Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 3.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Am Ring - Rock Im Park
#51
Blijkbaar is nog niet alles getekend van contracten, of wil een band zelf alles naar buiten brengen. Kan dus ook maandag worden.

Opvallen hoe laat alles is dit jaar, ook Werchter heeft nog helemaal niks bekend gemaakt.
Reply
#52
BigBird Wrote:Blijkbaar is nog niet alles getekend van contracten, of wil een band zelf alles naar buiten brengen. Kan dus ook maandag worden.

Opvallen hoe laat alles is dit jaar, ook Werchter heeft nog helemaal niks bekend gemaakt.

Het is nog maar 22 November hoor, vorig jaar was alles gewoon extreem vroeg.
Reply
#53
Sigur Ros schijnt zichzelf bevestigd te hebben.
Reply
#54
metal bouwie Wrote:Sigur Ros schijnt zichzelf bevestigd te hebben.

Wow, dat is geen naam die ik daar zou verwachten.
Reply
#55
Die zijn net begonnen aan het laatste gedeelte van hun wereldtour. Eerst zien dan geloven.
Reply
#56
metal bouwie Wrote:Sigur Ros schijnt zichzelf bevestigd te hebben.

Opmerkelijk! Dit jaar Hurricane/Southside en dan nu RAR? Net zoiets als ze volgend jaar Pinkpop doen na BKS dit jaar.
Reply
#57
BigBird Wrote:
metal bouwie Wrote:Sigur Ros schijnt zichzelf bevestigd te hebben.

Opmerkelijk! Dit jaar Hurricane/Southside en dan nu RAR? Net zoiets als ze volgend jaar Pinkpop doen na BKS dit jaar.

Kan er tot nu toe ook nog niks enigszins betrouwbaars over terugvinden.
Reply
#58
Vind het ook geen band voor Rock Am Ring nee. Maar je weet natuurlijk nooit zeker. Zo zie ik ze ook niet snel op Pinkop staan.
Reply
#59
Indiaantje89 Wrote:Vind het ook geen band voor Rock Am Ring nee. Maar je weet natuurlijk nooit zeker. Zo zie ik ze ook niet snel op Pinkop staan.
Down the Rabbit Hole Wellicht?
Reply
#60
Als je al organisatie niks te melden hebt of nog niet zeker bent van een bepaalde act, gewoon bek dicht houden.
Reply
#61
Het is dat ze toch al geen goede reputatie hebben om te grabbel te gooien.
Reply
#62
Murdoc Niccals Wrote:Het is dat ze toch al geen goede reputatie hebben om te grabbel te gooien.

+1
Reply
#63
Dat was de beste reclame stunt van Rock am Ring ooit. Veel losgemaakt bij belangstellende op divers forums. En wat weten we op zaterdagochtend, 0 komma 0. Zeker nog 3 tot 4 dagen wachten, dan? Toch vreemd, zullen wel met iets Riesen Gross komen dan??
Reply
#64
Meestal eindigt het met een teleurstelling.
Reply
#65
Eddie Bass Wrote:Dat was de beste reclame stunt van Rock am Ring ooit. Veel losgemaakt bij belangstellende op divers forums. En wat weten we op zaterdagochtend, 0 komma 0. Zeker nog 3 tot 4 dagen wachten, dan? Toch vreemd, zullen wel met iets Riesen Gross komen dan??

Vanwaar de ophef, ze hebben toch geen datum en tijdstip genoemd?
Reply
#66
http://festileaks.com/wp-content/uploads...ne-up1.jpg

Dit is opgedoken in de facebookcomments bij RaR...
Reply
#67
Diet Wrote:http://festileaks.com/wp-content/uploads...ne-up1.jpg

Dit is opgedoken in de facebookcomments bij RaR...


Kan fotoshop zijn, maar aan de andere kant zijn de logische namen waar geruchten van lopen.

Dan zie ik t wel weer erg somber in voor Pinkpop mocht dit kloppen. Met Placebo, Frans Ferdinand en Linkin Park krijg je weer de gebruikelijke herkauwde artiesten (even los van PJ). NiN en Eminem zie ik sowieso niet op Pinkpop staan.
Reply
#68
Zeer plausibel. Shape of things to come. NIN doet één datum in Duitsland, dus het is ook consistent daarmee. Voor de rest fucking meuk; enkel voor Pearl Jam hoop ik nog een aparte show ergens mee te kunnen pikken. Iron Maiden hoef je maar één keer te zien in je leven, is toch allemaal hetzelfde.
Reply
#69
Uplift Wrote:Zeer plausibel. Shape of things to come. NIN doet één datum in Duitsland, dus het is ook consistent daarmee. Voor de rest fucking meuk; enkel voor Pearl Jam hoop ik nog een aparte show ergens mee te kunnen pikken. Iron Maiden hoef je maar één keer te zien in je leven, is toch allemaal hetzelfde.

Die Pearl Jam status is ook wel gek eigenlijk. Die hebben al jáááren geen fatsoenlijke plaat meer gemaakt, maar zodra ze touren wil iedereen er heen.
Reply
#70
Goeie live-band. Band, niet zanger.
Reply
#71
Eminem geloof ik niet zo in dat hij festivals gaat aandoen, die kan ook op eigen kracht arena's uitverkopen vrees ik. Pearl Jam, Placebo, Franz Ferdinand en Fall Out Boy dan naar Pinkpop.
Reply
#72
Uplift Wrote:Goeie live-band. Band, niet zanger.

Tja, wat is niet goed? Hij heeft een apart stemgeluid en zijn stem is in de loop der jaren zwaarder geworden door de wijn, roken en ouderdom. Juist zijn zang doet t hem voor mij, de muziek minder (de muziek van de laatste jaren).
Reply
#73
Eddie Vedder heeft een eigen sound, herkenbaar en aangenaam voor de liefhebbers. Met een portie jeugdsentiment en een nieuw album is Pearl Jam mogelijk op meerdere festivals. Iron Maiden zou ik niet weten of Rock am Ring mogelijk is, kan er ook niets van vinden. Alleen geruchten Hellfest en Sonisphere.
Reply
#74
Dat zijn wel flinke namen. Ben benieuwd of het klopt. Hopelijk komt de organisatie zelf morgen met een bericht.
Reply
#75
BigBird Wrote:
Uplift Wrote:Goeie live-band. Band, niet zanger.

Tja, wat is niet goed? Hij heeft een apart stemgeluid en zijn stem is in de loop der jaren zwaarder geworden door de wijn, roken en ouderdom. Juist zijn zang doet t hem voor mij, de muziek minder (de muziek van de laatste jaren).
Live kan hij het niet altijd even goed aan, helaas. De twee keer dat ik PJ zag, werd Vedder recht gehouden door de band, die echt wel fantastisch kan spelen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)