Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 3.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Am Ring - Rock Im Park
#26
+ Limp Bizkit, Biffy Clyro, Bush, Bosse, Dizzee Rascal, A$AP Rocky, Moonbootica, Blumentopf, Coheed And Cambria, Die Orsons, Clutch, Modestep, Palma Violets,...

[Image: 7c7a4f72.png]
Reply
#27
Thirty Seconds To Mars is serieus headliner daar? Moet niet gekker worden.
Reply
#28
Loov Wrote:Thirty Seconds To Mars is serieus headliner daar? Moet niet gekker worden.

Zou misschien ook nog co-headliner kunnen zijn (Seeed staat ook evengroot als Green Day afgebeeld).

Belooft in ieder geval niet veel soeps voor PP. Tenzij RAR en PP een exclusieve headliner hebben weten te strikken maar dat zal wel niet nu het niet in hetzelfde weekend valt.
Reply
#29
Bahahaha Thirty Seconds To Mars en Volbeat. Nee dit kan toch echt niet.
Reply
#30
Op zich knap om zoveel rotzooi op 1 festival bij elkaar te programmeren.
Reply
#31
Enzo Wrote:Op zich knap om zoveel rotzooi op 1 festival bij elkaar te programmeren.

Het is ieder jaar hetzelfde en het verkoopt ook ieder jaar weer net zo hard uit. Die racebaan moet wel een heel bijzondere aantrekkingskracht hebben.
Reply
#32
JohnDoe Wrote:
Enzo Wrote:Op zich knap om zoveel rotzooi op 1 festival bij elkaar te programmeren.

Het is ieder jaar hetzelfde en het verkoopt ook ieder jaar weer net zo hard uit. Die racebaan moet wel een heel bijzondere aantrekkingskracht hebben.

Duitsers bewijzen gewoon hun talent voor smakeloosheid.
Reply
#33
Duitsland telt 85 miljoen inwoners, de V.S. 300 miljoen. Beide landen bevatten dus een gigantische poel aan smakeloosheid in absolute termen. Hierdoor bestaan er dingen zoals respectievelijk Rock am Ring en Nascar. Maar voor het overige hebben veel Duitsers en Amerikanen een betere en meer vooruitstrevende/minder beïnvloedbare smaak dan ons. Volgens mij is Vlaanderen/Nederland steeds meer een tussenslag van de UK en continentaal Europa qua smaak. We zijn enorm hypegevoelig.

Btw, RaR had ooit aanvaardbare line-ups. Dat festival vervult gewoon een soort Werchter-rol, en evolueert dus mee met wat de grootste gemene deler koopt. Dat Werchter nog steeds betere namen heeft, is enkel een demografische kwestie. Kijk maar naar Nederland: ze vinden daar festivals uit om het gat te dichten dat door PP en LL werd achtergelaten.
Reply
#34
Paramore, fun., Modestep, The Killers, Papa Roach, Sportfreunde Stiller, Coheed and Cambria en Five Finger Death Punch mogen van mij best naar Pinkpop komen.

Ik heb me trouwens best vermaakt op RaR in 2003, 2004 en 2005, maar de drukte was toen al massaal en toen verkocht het nog niet uit. Ook altijd koud daar, door de wind en de hoogte. Wel goed bier en vermaak tot in de zeer late uurtjes, tegenvaller is dat het alleen maar asfalt is.

Ik verwacht voor de vrijdag misschien nog een Duitse headliner, Die Toten Hosen en Die Aerzte wisselen zich zo ongeveer ieder jaar af, dan zouden die laatsten nu aan de beurt zijn.
Reply
#35
YouBube Wrote:Paramore, fun., Modestep, The Killers, Papa Roach, Sportfreunde Stiller, Coheed and Cambria en Five Finger Death Punch mogen van mij best naar Pinkpop komen.

Ik heb me trouwens best vermaakt op RaR in 2003, 2004 en 2005, maar de drukte was toen al massaal en toen verkocht het nog niet uit. Ook altijd koud daar, door de wind en de hoogte. Wel goed bier en vermaak tot in de zeer late uurtjes, tegenvaller is dat het alleen maar asfalt is.

Ik verwacht voor de vrijdag misschien nog een Duitse headliner, Die Toten Hosen en Die Aerzte wisselen zich zo ongeveer ieder jaar af, dan zouden die laatsten nu aan de beurt zijn.

Dat waren volgens mij ook de jaren dat ik er was maar toen had ik al bij de laatste twee edities dat de laatste dag zeer matig geprogrammeerd was.

Asfalt vond ik juist een uitkomst, voor de rest kan ik je volledig beamen.
Reply
#36
Binnenkort start de voorverkoop, en waarschijnlijk 4 ipv 3 dagen
Reply
#37
Eerste namen zullen dan ook wel niet meer lang uitblijven...
Reply
#38
Vorig jaar pas 8 november, en volgens mij doen ze eerst een vroege-vogel verkoop. Maar 4 ipv 3 dagen doet me vermoeden dat ze wel paar grote namen hebben. Waarschijnlijk hebben ze met Pinkpop goed kunnen inkopen.
Reply
#39
BigBird Wrote:Vorig jaar pas 8 november, en volgens mij doen ze eerst een vroege-vogel verkoop. Maar 4 ipv 3 dagen doet me vermoeden dat ze wel paar grote namen hebben. Waarschijnlijk hebben ze met Pinkpop goed kunnen inkopen.

RAR is toch al een paar jaar achter elkaar uitverkocht? Vraag me dan af of de 4e dag alleen afhankelijk is van de goede headliners. Uitbreiden in dagen is dan de enige groeimogelijkheid. Toen ik hier jaren geleden naartoe ging begon de festivalcamping op woensdagavond al, dus denk dat dit niet zozeer afhankelij is van de headliners maar meer de toch al aanwezige portemonnees verder leegtrekken.
Reply
#40
Ze hebben al een keer een dag langer meuk geprogrammeerd. Maar met vier dagen zou het effectief groter worden dan Werchter. En dat met zo'n affiche... moet je kunnen.
Reply
#41
Om 14:00 de namen?
Reply
#42
BigBird Wrote:Om 14:00 de namen?
4 stuks als je Festileaks moet geloven. Alleen geen idee of het om 14:00 uur is.

Vorig jaar hadden ze een erg zwakke line-up.
Reply
#43
Hellfest zou vandaag toch ook namen bekend maken met een hint naar Iron Maiden? In dat geval lijkt mij Maiden ook een zekerheid voor RAR.
Reply
#44
metal bouwie Wrote:Hellfest zou vandaag toch ook namen bekend maken met een hint naar Iron Maiden? In dat geval lijkt mij Maiden ook een zekerheid voor RAR.
Maiden zou wel uit heel onverwachte hoek zijn voor RaR. Maar met de kreet "Four Aces" kan een band met een nummer "Aces High" een hint zijn idd. Ik zie Maiden, als ze touren, eerder Hellfest, Sonisphere, Wacken en FortaRock doen, maar dat is mijn idee.
Reply
#45
Eddie Bass Wrote:
metal bouwie Wrote:Hellfest zou vandaag toch ook namen bekend maken met een hint naar Iron Maiden? In dat geval lijkt mij Maiden ook een zekerheid voor RAR.
Maiden zou wel uit heel onverwachte hoek zijn voor RaR. Maar met de kreet "Four Aces" kan een band met een nummer "Aces High" een hint zijn idd. Ik zie Maiden, als ze touren, eerder Hellfest, Sonisphere, Wacken en FortaRock doen, maar dat is mijn idee.

In 2003 en 2005 hebben ze er ook gestaan dus in die zin niet heel onverwacht.
Reply
#46
Ik bedoel eigenlijk onverwacht omdat ze niet in de geruchten zitten van RaR. Maar als het zo is, zou het zeker een mooie headliner zijn. Daarbij in het Pinkpop weekend, zou het eerste keer Pinkpop kunnen zijn ipv FortaRock? Dat is helemaal buiten de verwachting.
Reply
#47
Vanwaar kwam eigenlijk de info dat de namen er om 14u zouden zijn?
Reply
#48
Diet Wrote:Vanwaar kwam eigenlijk de info dat de namen er om 14u zouden zijn?

Schijnt 16:00 te worden. Mocht dat zo zijn dan kan je The Unguided alvast noteren: https://www.facebook.com/TheUnguided
Reply
#49
Diet Wrote:Vanwaar kwam eigenlijk de info dat de namen er om 14u zouden zijn?
"Aufgrund von Verzögerungen im Betriebsablauf, verspätet sich die erste Welle, planmäßige Ankündigung, Freitag 14:00, auf unbestimmte Zeit. Wir bitten um ihr Verständnis."
Reply
#50
metal bouwie Wrote:
Diet Wrote:Vanwaar kwam eigenlijk de info dat de namen er om 14u zouden zijn?

Schijnt 16:00 te worden. Mocht dat zo zijn dan kan je The Unguided alvast noteren: https://www.facebook.com/TheUnguided
16:00 hebben ze ook niet gehaald.

Zouden ze nu nog aan het onderhandelen zijn joh? Vreemd dat het uitbrengen van namen vertraging heeft, je zou zeggen dat dit allang geregeld is.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)