Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 3.43 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welk festival/concert ben jij geweest?
#76
Gunnar Wrote:Neem het niet zo serieus Indiaantje, ik vind Interpol ook een topband en laatste keer op Primavera was sterk optreden.

Voor mij draagt sfeer wel bij aan het optreden, zo vind ik het ook gezelliger eten in een vol restaurant dan in een lege eetzaal. Kwestie van persoonlijke beleving lijkt me.
Ik sta toch meestal vooraan bij dat soort dingen, dan boeit het me vrij weinig eigenlijk wat er achter me gebeurt Wink.
#77
Dat snap ik, maar mijn rectum is wat minder rekbaar.
#78
Willie Wrote:Dat snap ik, maar mijn rectum is wat minder rekbaar.
U spreekt uit ervaring?
#79
Neuh, het is een inschatting.
#80
Willie Wrote:Dat snap ik, maar mijn rectum is wat minder rekbaar.
Waar een Willie is een weg.
#81
De laatste 5 comments gaan in een lijstje Big Grin
#82
Raketkanon. Netjes.
Dillinger Escape Plan. Waanzin
#83
X Ambassadors

Mwa. Paar sympathieke nummers en +1 voor de blinde toetsenist. Maar over het algemeen gewoon typische Amerikaanse radiorock met zo'n kapsones zanger.
#84
The Soft Moon was ok.
#85
Colleen - meh
Echo Collective die Burzum covert - mooi
Christina Vantzou - machtig abstract
#86
Dat festivalletje van Moodfamily (bekend van Roots of Minimal) met Nicolas Jaar als headliner. Roots of Minimal Open Air telt makkelijk enkele duizenden bezoekers, was dan ook al lang uitverkocht. Het geluid stond te zacht (wat in Vlaanderen een standaard is geworden bij openluchtshows), maar voor het overige prima georganiseerd. Schitterende site ook, naast de schaatsbaan van Gent en op fietsafstand van het centrum (gewoon het water/spoor volgen).

Gezien: naast Jaar niet echt iets dat de moeite was; Skeemask had wel z'n momentjes.
#87
Hoe vond je de set van Nicolas Jaar?
#88
Loov Wrote:Hoe vond je de set van Nicolas Jaar?

Het vermelden waard.

Uplift Wrote:Nicolas Jaar. M.n. zijn eerste uur set.
#89
Mina Tindle: Frans
Sufjan Stevens: niet zo goed als Age of Adz
#90
Explosions in the Sky. Duurde maar 40 minuten maar voelde een stuk langer, compleet erin opgezogen. Heel gaaf.

Daarna een volledige Death Cab show. Naast de gebruikelijke nummers ook een paar favorieten gehoord (Title and Registration, Your Heart is an Empty Room, What Sarah Said). En tijdens Sound of Settling viel de microfoon van Ben Gibbard uit, waarna hij een Trent Reznor-achtige meltdown beleefde. Het was geweldig.
Concertzalen met alleen vaste plaatsen blijven echter een doorn in het oog, omdat er dan zelfs vooraan mensen zijn die hun bek niet houden. En deze openluchtpaviljoen was ook vrij apart:

[Image: t1o1bw0.jpg]

Die stoelen aan die ronde tafeltjes daar? Dat zijn gewoon officiele zitplaatsen op Ticketmaster waar je voor deze show $40 moest betalen. Da fuck.
#91
Explosions In The Sky 40 minuten maar? WTF?
#92
Tja, voorprogramma, vijf nummers totaal.
#93
Bizarre combi. Andersom zou beter zijn geweest.
#94
Een volledige show van EITS duurt anders ook maar een uur. Maar kort is het wel.
#95
Sufjan Stevens: subliem
Hooton Tennis Club: geeuw
Happyness: coverband van Pavement
Seekae: coverband van Caribou
Rats on Rafts: vet, zoals altijd
Palmbomen: ok
Baio: gay
#96
Parquet Courts
Prima.
#97
Twee volle shows gezien op Incubate gisteren:

-EF: goed
-Merzbow: te kort
#98
Opnieuw twee volle shows gezien (het einde van Girl Band achteraan in de zaal meegemaakt, dus de beleving was toch wat minder) op Incubate:

-Merzbow en Balasz Pandi: Merzbow met een drummer dus
-The Melvins: ongehoord goed; veel beter dan verwacht; onverwacht strak; twee drummers. Vijf kwartier non-stop sludgegrungepunk-Buzzoness. Schitterend. Nu al de hype van Incubate, lijkt me.
#99
Merzbow en Full of Hell dus. Verschillende soorten core in één uurtje gepropt. Geweldig was het.
Beirut was bij vlagen erg sterk, maar uiteindelijk niet geheel bevredigend door de nummers van de zwakke nieuwe plaat. Was allemaal wel erg makkelijk.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)