Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dekmantel
Yes, ik heb die namen vanmiddag ook zien staan. Ik overweeg die donderdag ook.

De opening concerts voor woensdag vielen wat tegen.
Reply
Op Instagram worden mondjesmaat namen gepost: https://www.instagram.com/dkmntl/?hl=en

Naast eerde genoemde namen bijv. ook Evian Christ, Loraine James, Marina Herlop, Holden/Zimpel, Tirzah, Nihiloxica. Staat niet bij wat welke dag speelt.
Reply
Loraine James, Holden/Zimpel en Tirzah kan ik ook nog op donderdag herinneren
Reply
Dagindeling staat weer op de site
Reply
Ze hebben wel betere programma's gehad vind ik, zowel op de donderdag als in het weekend. Ik ben een beetje bang dat de dingen die de moeite waard zijn op de donderdag allemaal clashen, maar uiteindelijk zal ik wel een kaart kopen.
Reply
(22-03-2022, 16:22)thomas9790 Wrote:
(22-03-2022, 16:17)Koen Wrote:
(22-03-2022, 14:48)thomas9790 Wrote: Zie mezelf die donderdag aan 't IJ wel weer meepakken. Ana Roxanne, Erika de Casier, KMRU, Laurel Halo & Oliver Coates, Space Afrika, Squarepusher, prima.

Waar lees je dit?

Huh, ik kan het programma inderdaad niet meer vinden op de site. Maar eerst stonden deze namen er dus. Kan ik alvast een plekje op de bank in casa Koen reserveren? Wink

Tuurlijk!

Geen denderende lineup, maar zoals het er nu op lijkt zou ik gewoon lekker donderdag in het Muziekgebouw en vrijdag tussen het kutvolk in het Amsterdamse Bos willen staan. Eerst even kijken of ik vrij kan krijgen, dat wordt al een opgave op zich.
Reply
Eens met Koen en greenlander. Geen geweldige line-up, maar de donderdag ben ik wel van plan om te gaan! Squarepusher met nog 2 a 3 andere acts gaat het wel de moeite maken denk ik, en anders is het ook geen straf om in de ondergaande zon aan het IJ te zitten.
Reply
Als er nog iemand is met een presale code houd ik mij aanbevolen! Smile
Reply
Timetable staat immiddels online.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
(14-07-2022, 18:46)hythloth Wrote: Timetable staat immiddels online.

-_- het zat erin natuurlijk, maar wat heeft de donderdag weer een rampzalige timetable. De indeling van locaties was al bekend en had me voorgenomen Shelter tijdens Dekmantel weer eens te proberen voor Sky H1 en Lorraine James, maar met deze timetable... Alles wat interessant is clasht. 

Marina Herlop - Sky H1
Laurel Halo & Oliver Coates - Lorraine James
Squarepusher - Space Afrika 


Volgens mij begint het ook later, en eindigt eerder dan voorgaande jaren.

Ach goed, Squarepusher om 1 uur in het muziekgebouw blijft wel een leuk vooruitzicht.
Reply
Als iemand vrijdag of zaterdag in Amsterdamse Bos is, holla at me voor een pilsje.
Reply
Ticketswap is lekker aan het vollopen, heb al een donderdag kaart maar wellicht thomasswap ik er een drie dagen kaart bij. Alleen jammer dat ik dan wel Trafassi op Kwaku moet missen
Reply
Ik ben er ook 4 dagen bij Smile
Reply
(26-07-2022, 17:45)Locor Wrote: Ticketswap is lekker aan het vollopen, heb al een donderdag kaart maar wellicht thomasswap ik er een drie dagen kaart bij. Alleen jammer dat ik dan wel Trafassi op Kwaku moet missen

In dat opzicht: als iemand nog een dagkaart voor donderdag zou willen bied ik m'n donderdagkaart voor 50% van het aankoopbedrag aan. Dan swap ik een 4-dagen kaart terug.
Reply
Yes, vier dagen aanwezig! Ben in voor een biertje.

Heb nu ook nog een dagticket voor donderdag over: wat de gek ervoor wil geven.
Reply
Ben vrijdag aanwezig. Matrixxman staat bovenaan mijn verlanglijst.
Reply
DDD - Dagje-Dekmantel-Donderdag

Hoogtepunten;
- Carmen Villain: met een bloedmooie uitvoering van only love from now on.
- Squarepusher
- Merida Herlop
- KMRU: mooie drones met veel found sounds door de ruis
- Coates&Halo: fijne drones

Holden&Zimpel miste focus en Perila was nogal saai.

Jameszoo was trouwens ook heel tof (als je die nerveuze 'nu jazz' trekt). Met een onbemande, 'bespeelde' piano midden op het podium. Ik sla die gast meestal over voor een ander, maar door Perila, is het er dan toch van gekomen ...en bedankt. 

Niet de beste DDD, maar genoeg niveau. Al met al, een leuke avond gehad.
[+] 2 users say Thank You to nam-tso for this post
Reply
Anz & Special Request
Arushi Jain
Aurora Halal & DJ Nobu
Avalon Emerson
Ben UFO
Blawan
Bogdan Raczynski
BSS live
Buttechno
C.Frim
Calibre
CARISTA
Casper Tielrooij & Gabrielle Kwarteng
Charlie Bones
Charmaine
Crystallmess
Cymande
D.Dan & Freddy K
DJ Danifox, DJ Firmeza & DJ Nigga Fox aka Os Sujeitas Dis Fig
Djrum
Donato Dozzy
DVS1
Ehua & Toma Kami
Eversines
Fadi Mohem
Feral & Spekki Webu
FLOHIO
Forest Drive West
Garçon
Gary Numan
Gop Tun DJs
Helena Hauff
Hieroglyphic Being & Jerzy Mączyński (UHF)
Higher Intelligence Agency
Hudson Mohawke
Hyperaktivist & Nene H
Hyph11E
Identified Patient
Ikonika
Interstellar Funk
ISAbella
JakoJako
Jane Fitz & Marco Shuttle
Jasmín
Jeff Mills presents Tomorrow Comes The Harvest John Talabot & Orpheu The Wizard
Kate NV
Kia
DJ Koolt
livwutang
Lucrecia Dalt
mad miran & upsammy
Martyn
Mary Lake
Mathilde Nobel
Merel Rhizoom
Mika Oki
MikeQ
Mohammad Reza Mortazavi
Moritz von Oswald
MSJY
Nala Sinephro
Naone
Nelly
Nèna
Nosedrip
Nusantara Beat
object blue & Natalia Podgórska
Objekt
Oceanic Live
Omar S
Paquita Gordon
Parrish Smith
Passion DEEZ
Peach
Planetary Assault Systems
PLO Man
Poly Chain
Rachika Nayar
RAFF
re:ni
Rey Colino & Roza Terenzi
Roelien
Ronald Langestraat
Rozaly
Rrose
Salamanda
Salome
Sandrien
Shackleton
Shanti Celeste
Shygirl
SICARIA
Skee Mask & Stranger
Slim Soledad
Stingray 313
Suze Ijó
DJ Swisha
Tash LC
The Bug
The DJ Producer
TraTraTrax
TSVI
Tzusing
Voices From The Lake
VTSS
William Basinski
Wishmountain
Woody92
Yazzus
Young Marco
¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U
μ-Ziq
Reply
Ik neem aan in ieder geval Kate NV, Nala Sinephro, Dis Fig, Basinski, Dalt voor de donderdag. Dat is wel genoeg reden weer te gaan.
Reply
Dis Fig zou ik niet zo zeker van zijn, de rest wel inderdaad. Muziekgebouw/Amsterdamse Bos indeling zal morgen wel komen, want kaartverkoop begint donderdag al.
Reply
In principe kan ik wel een best of bedenken voor woensdag en donderdag die het dit jaar het overwegen waard zou maken. Amsterdamse Bos begin ik denk ik nooit meer aan.
Reply
(24-01-2023, 17:30)Uplift Wrote: In principe kan ik wel een best of bedenken voor woensdag en donderdag die het dit jaar het overwegen waard zou maken. Amsterdamse Bos begin ik denk ik nooit meer aan.

Afgelopen jaar was de vrijdag in Amsterdamse Bos best heel erg de moeite hoor. Het is alleen hoe langer het weekend vordert, hoe meer de lads realiseren dat ze veel te veel coke hebben ingeslagen, dus hoe harder ze het proberen op te maken. Vrijdag is nog een prima dag.

Edit: maar het is wel veel te duur voor een dj-festival
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
Nala Sinephro, daar doen we het wel voor.
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Lekkere communicatie trouwens weer. Er is nergens te vinden hoeveel het moet kosten
Reply
Ook een van de lelijkste websites die ik ooit heb gezien. Echt echt echt afzichtelijk en onleesbaar.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)