Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dekmantel
#76
(23-01-2017, 17:22)Uplift Wrote: mmm... maar ook daar zit je dan met het probleem van de vierdagen kaart toch? Of, zelfs als er dan een aparte kaart voor Katharsis is, het probleem van het verblijf in Amsterdam dat moet overbrugd worden tussen donderdag en zaterdag.

Aan dat laatste kan ik niets doen. Maar Katharsis heeft organisatorisch niets met Dekmantel te maken.
Reply
#77
Genoeg te doen hoor in Amsterdam als je moet overbruggen Uplift. Ik geef je wel 'n tour.
Reply
#78
(23-01-2017, 19:07)Melliw Naj Wrote: Een vriend had naar ze gemaild en kreeg terug dat er nog dagkaarten komen. Donderdag dan zeker bij.

Nice!
Reply
#79
Oh gelukkig. Juist die concerten kan je mooi los van het festival bezoeken. Mooi ook dat GAS in het Bimhuis komt, alhoewel jammer dat het maar 1 uur is. Zou vet zijn als hij gewoon iets van 4 uur op LGW zou staan.
Reply
#80
Je kan dus op donderdag op 1 dag het volgende doen: Robert Henke - Sun Ra Arkestra - GAS - Factory Floor - Andy Stott - Demdike Stare doen he. Of je gaat meer voor de Afrikaanse wereld muziek maar dan nog... En dan sla ik nu Dopplereffekt en Tuxedomoon even over. Ja die donderdag wil ik heel graag bij zijn.

Tof ook dat ze 3 grote DJ's het kleinste podium laten openen: Nina Kraviz, Marcel Dettmann en Motor City Drum Ensemble.
Reply
#81
Heeft iemand trouwens al een idee wat de kaarten voor Steve Reich gaan kosten?
Reply
#82
Oh, dat is heel redelijk. Dankjewel.
Reply
#83
Mooi, moet er maar een keer van komen dan.
Reply
#84
4 dagen ticket = 163
3 dagen ticket = 128 -
----------------------------
donderdag = 35

Hopelijk snel tickets halen. Smile
Reply
#85
Gvd, mijn betaling voor Reich zou aanvaard zijn, maar ik krijg hier geen bevestiging binnen via mail.
Reply
#86
Nevermind, is ondertussen OK. Wie heeft hiervoor nog kaarten? Dit kan namelijk een vrij decadente en plezante Graz-meeting worden met zicht op een cruiseschip. In september deden we al iets gelijkaardig met E10ne, Loov, Melliw, Willie en ikzelf.
Reply
#87
Present bij Steve Reich. Kon gister in de pre-sale al een kaart kopen terwijl ik nooit eerder op Dekmantel ben geweest, beetje gek.
Reply
#88
Ja ik ben er de donderdag. Hoe hoog ik Steve Reich ook heb zitten, ik ga het optreden laten schieten. De compositie lijkt me gewoon weg niet zo interessant. Als er Music for 18 Musicians ofzo gespeeld zou worden dan was ik wel gegaan.
Reply
#89
Donderdag niet, woensdag eerder wel. Nu afwachten wanneer die donderdag-kaarten in vvk gaan...
Reply
#90
Is er al iets meer bekend over donderdagkaarten?
Reply
#91
Niet dat ik weet.
Reply
#92
Ben er alle dagen bij
Reply
#93
Dagtickets zijn nu in de VVK.

Ben er de zaterdag bij.
Reply
#94
Yes, donderdag erbij! Loov, het is in orde.
Reply
#95
Donderdagticket in de pocket
Reply
#96
Ah kijk dagtickets, donderdag it is
Reply
#97
Dikke Graz-meetup.
Reply
#98
Zaterdag uitverkocht.
Reply
#99
Quote:[Image: NL.gif] Aug 02  Silent Servant, TBA - Amsterdam, Amsterdam
Die wordt dan ook nog maar even ergens in Amsterdam weggezet.
Reply
Zal wel voor Katharsis zijn.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)