Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dekmantel
#51
Heel netjes. Benieuwd waar de afterparties zullen zijn.
Reply
#52
De kans zit er wel in dat ik hier een dag of zo naartoe ga. Of zelfs het hele festival, hangt een beetje af van wat Berlin Atonal en Incubate nog gaan brengen, etc.
Reply
#53
AUGUST 4

MUZIEKGEBOUW AAN 'T IJ
19:00 - 20:00Cabaret Voltaire
23:30 - 00:30James Holden (live with band)

EYE
19:00 - 20:00Shackleton & Ernesto Tomasini (live)
21:00 - 00:30Raster-Noton 20 Year Anniversary

TOLHUISTUIN
16:45 - 17:45Azymuth
21:15 - 22:15Tony Allen (live with band)
01:45 - 02:45Matias Aguayo & The Desdemonas

BIMHUIS
17:30 - 18:30Burnt Friedman & Jaki Liebezeit
21:15 - 22:15Alessandro Corsini

Definitief programma voor de openingsavond
Reply
#54
Eigenlijk een must, dit. Vooral omdat ik blij ben dat Holden eens volwaardig gaat optreden i.p.v. al zijn solo-zijprojectjes die veel te veel in de krautrocksfeer liggen.
Reply
#55
Mooie openingsavond hoor.
Reply
#56
http://www.dekmantelfestival.com/timetable/

Alle edities nog geweest, dit jaar gewoon weer medunkt.
Reply
#57
Vette line-up. Pak wellicht dat openingsconcert met Steve Reich mee, jammer dat ze voor die donderdag geen dagkaarten verkopen. Zou Idris Ackamoor en Gas wel willen zien.
Reply
#58
De tieten....

Die Shelter avond wil ik gaan doen. En eventueel Vatican Shadow, Ancient Methods en BMM.
Reply
#59
Ik ben er alleen maar namen tussenuit aan het pikken die ik wil zien bij Katharsis. Wel èrg onder de indruk van de volledige lineup. Opnieuw.
Reply
#60
Goed, hier ben ik sowieso bij. Geen Off.

Loov, heb je nog een zetel?
Reply
#61
Ja hoor. Ik ga alleen de donderdag en mssn de zondag.

Donderdag tickets hopelijk ook los te koop? Die Shelter avond is goed te doen!
Reply
#62
Donderdag is ook los te koop. Ik hoef ook niet per sé alle dagen te gaan, maar denk er wel aan om het te koppelen aan een Amsterdam-trip.
Reply
#63
Weet je zeker dat er donderdagtickets te koop zijn, Uplift? Ik zie ze namelijk hier en hier niet; bij die laatste link vermelden ze vervolgens ook nog: 
Quote:The Thursday program covers multiple concerts, for which you need a 4 Day Festival Ticket.
Reply
#64
Ah shit, ik had het mislezen. Ja, dat is wel zuur voor wie veel van de geijkte technonamen al gezien heeft (kuchLoovenBetonrotkuch) en wat selectiever wil zijn. Voor mij prima zo; ik ga denk ik wel voor de volle vijf. Dingen als Robert Glasper en Dorian Concept pik ik dan met plezier nog eens mee. En Jeff Mills + Tony Allen wordt zo ook geen must meer voor Rewire, etc.

Jullie hebben waarlijk de beste festivals ter wereld, godverdomme toch.
Reply
#65
Die donderdag is echt briljant.
Reply
#66
Ja dan niet. Jammer dan. 4 dagen is mij te veel.
Reply
#67
Had ik maar geld.
Reply
#68
Ik ga de beslissing i.v.m. een vierdagenkaart nog wat uitstellen, maar Amsterdam in de zomer wil ik gerust nog eens doen i.c.m. de toch wel prima venues van het festival.

Het kan natuurlijk altijd dat Off ondertussen met nog iets beters komt, dus ik hoop dat Dekmantel niet te snel uitverkoopt.

Steve Reich is wel een absolute must, ben ik sowieso bij. Dan heb ik alle grote minimalisten ook live kunnen zien!
Reply
#69
Jammer dat er geen dagkaarten zijn, de donderdag is zeker interessant. Vier dagen wordt me wat teveel elektronische shizzles van het goede.
Reply
#70
(23-01-2017, 17:00)Gunnar Wrote: Jammer dat er geen dagkaarten zijn, de donderdag is zeker interessant. Vier dagen wordt me wat teveel elektronische shizzles van het goede.

Dit ja, rare keuze. Hopen dat er net als bij Roadburn later nog dagtickets in de verkoop komen. Tickets per dag èn per venue had ik niet verwacht, maar als het alternatief meteen een ticket is voor 4 dagen vind ik dat wel opeens een te grote toewijding.
Reply
#71
Maar zoals ik zei: Katharsis. Die hebben vaak het neusje van de zalm als het gaat om (de wat experimentelere/donkere) techno.
Reply
#72
En daarvoor is nog niets bekend? Vorig jaar viel dat op de laatste dag (zondag), als ik me niet vergis.
Reply
#73
Ik meen dat het van zaterdag op zondag was.
Reply
#74
mmm... maar ook daar zit je dan met het probleem van de vierdagen kaart toch? Of, zelfs als er dan een aparte kaart voor Katharsis is, het probleem van het verblijf in Amsterdam dat moet overbrugd worden tussen donderdag en zaterdag.
Reply
#75
(23-01-2017, 16:32)Loov Wrote: Ja dan niet. Jammer dan. 4 dagen is mij te veel.

Dit heb ik dus ook. Can't handle. 

Denk dat ik de zaterdag meepak en eventueel afterparty.

edit; Of hebben ze nu ook geen dagkaarten meer? (hadden ze voorheen wel)
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)