Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dekmantel
Thanks voor de namen! Die set van legowelt was nog het meest aardige van deze ongein.

Qua namen die je noemt overtuigt het me voorlopig nog weinig. Dat wordt gewoon Olympische Spelen kijken.
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
https://3voor12.vpro.nl/update~40a60cb8-...agse~.html

Vind het ook niet zo spannends allemaal, voelt alsof er veel op herhaling is (ook t.o.v andere Nederlandse festivals). Het hoeveelste jaar is dit dat Robert Henke met die CBM 8032-show tourt, het vijfde?
Reply
a.s.o zien zou inderdaad wel leuk zijn, wedden dat ik in de praktijk (voor de zoveelste keer) niet ga omdat de donderdag timetable een ramp is?
Reply
Rabih Beaini & Tomoko Mukaiyama springt er voor mij nog wel uit. Dat is wel een combinatie die veel interesse opwekt...

Moin moet ook gaan uitkijken dat het niet zo'n eeuwige festival act wordt. Zou ze graag nog eens met een full blown anderhalf uur Lang concert zien, maar opnieuw een festivalsetje van 40 minuten wordt een beetje flauw.

Dagindeling afwachten en dan eventueel 1, hooguit 2 dagtickets voor mij
Reply
Kali Malone komt met een nieuw album en zou zo maar eens in de Oude Kerk kunnen staan. Dat zou ik dan wel als erg de moeite waard zien. Verder deel ik de consensus wel (al heb ik Moin zelf, ondanks dat ze al op drie festivals stonden waar ik was, nog niet gezien). Ik wacht ook even de dagindeling en ik denk zelfs de timetable even af. De omstandigheden waren ook wel, uhm, wisselend de afgelopen edities.
Reply
Veel namen, maar aangezien het alfabetisch en in één blok naar buiten wordt gegooid ook minder dingen die er écht uitspringen. Peter Hook & The Light vind ik wel een geinige boeking. En inderdaad iets als Kali Malone of Beverely Glenn-Copeland, maar daarbuiten? Idk.
Reply
Ron Trent live.
Reply
Die 27ste avond in het HEM klinkt mij wel goed. Hopelijk in een goede plek in het gebouw + niet te duur.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)