Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Church of Ra
Ai, dat is jammer. Hier crashen was geen optie? Loov kan vast vervangen.

Het wordt trouwens ouderwets hard (of toch zeker een aantal delen), met o.m. The Pain it is Shapeless zag ik
Reply
27 december Effenaar: Amenra & Oathbreaker en meer.
Reply
(05-07-2021, 18:34)Flair Wrote: 27 december Effenaar: Amenra & Oathbreaker en meer.

Dat was in 2013.
Nieuwe show is op 21 januari. Supports zijn nog niet bekend.
Reply
(05-07-2021, 18:46)Timothy\s Monster Wrote:
(05-07-2021, 18:34)Flair Wrote: 27 december Effenaar: Amenra & Oathbreaker en meer.

Dat was in 2013.
Nieuwe show is op 21 januari. Supports zijn nog niet bekend.
Klopt. Staat verkeerd op de website, maar goed in de agenda
Reply
De tour van september is verplaatst naar april, 5 april in TiVre. Komende september nu weer akoestische shows, net als vorig jaar.
Reply
#groundhogdayfilm
Reply
30/1 in Cirque Royal.

Verdiend natuurlijk dat ze tegenwoordig in zo'n zalen kunnen spelen, maar idk..
Reply
Deze is nog een week of wat te zien: https://www.youtube.com/watch?v=Xd6aOPBWJH4&t=3639s

Was best een memorabel optreden.
Reply
Gaat een mooi tourtje aankomen. Amenra + Igorrr + Der Weg Einer Freiheit + Hangman’s Chair.
013 Tilburg - 9 maart
Melkweg - 12 april
Oosterpoort - 13 april
[+] 2 users say Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
(30-08-2022, 21:55)Indiaantje89 Wrote: Gaat een mooi tourtje aankomen. Amenra + Igorrr + Der Weg Einer Freiheit + Hangman’s Chair.
013 Tilburg - 9 maart
Oosterpoort - 13 april
Melkweg - 9 september

Waar vond je die info?

Hoop echt dat ze snel weer terugkomen naar de Oostkust, moet ze echt eens zien.
Reply
Stilburg lijkt me wel een zekerheidje.
Reply
(30-08-2022, 22:37)hythloth Wrote:
(30-08-2022, 21:55)Indiaantje89 Wrote: Gaat een mooi tourtje aankomen. Amenra + Igorrr + Der Weg Einer Freiheit + Hangman’s Chair.
013 Tilburg - 9 maart
Oosterpoort - 13 april
Melkweg - 9 september

Waar vond je die info?

Hoop echt dat ze snel weer terugkomen naar de Oostkust, moet ze echt eens zien.
Het forum wat hier niet genoemd mag worden Wink. Festileaks dus. Die info klopt altijd wel.
Reply
(30-08-2022, 22:45)Indiaantje89 Wrote:
(30-08-2022, 22:37)hythloth Wrote:
(30-08-2022, 21:55)Indiaantje89 Wrote: Gaat een mooi tourtje aankomen. Amenra + Igorrr + Der Weg Einer Freiheit + Hangman’s Chair.
013 Tilburg - 9 maart
Oosterpoort - 13 april
Melkweg - 9 september

Waar vond je die info?

Hoop echt dat ze snel weer terugkomen naar de Oostkust, moet ze echt eens zien.
Het forum wat hier niet genoemd mag worden Wink. Festileaks dus. Die info klopt altijd wel.

De data lijken me alleen wat sterk voor de hele package? Om dat van maart tot september bij elkaar te brengen
Reply
(30-08-2022, 22:59)Locor Wrote:
(30-08-2022, 22:45)Indiaantje89 Wrote:
(30-08-2022, 22:37)hythloth Wrote:
(30-08-2022, 21:55)Indiaantje89 Wrote: Gaat een mooi tourtje aankomen. Amenra + Igorrr + Der Weg Einer Freiheit + Hangman’s Chair.
013 Tilburg - 9 maart
Oosterpoort - 13 april
Melkweg - 9 september

Waar vond je die info?

Hoop echt dat ze snel weer terugkomen naar de Oostkust, moet ze echt eens zien.
Het forum wat hier niet genoemd mag worden Wink. Festileaks dus. Die info klopt altijd wel.

De data lijken me alleen wat sterk voor de hele package? Om dat van maart tot september bij elkaar te brengen
Sorry ik maak een foutje. Melkweg is op 12 april. De vvk is op 9 sept.
Reply
Ah dat klinkt inderdaad een stuk logischer!
Reply
Amenra, Igorrr, Hangman's Chair en Der Weg Einer Freiheit volgend jaar in maart naar Vorst Nationaal lol.
Reply
Ik probeer denk ik Keulen.
Reply
CHVE deelt een bill met Ikraaan in een oude mijn in Genk (Soto Terra concerten) op 29/11. Er is een wachtlijst via C-Mine, maar ik zie die kaarten ook af en toe op thomasswap passeren. Zelf twijfel ik nog omdat ik al genoeg festivals/concerten gepland heb staan en beide artiesten natuurlijk al zag. Maar dit kan een aanrader zijn, ook omwille van de locatie.
Reply
Ik ben erbij. Ikraaan is ook echt een aanrader. Afgelopen zomer op Zwart Goud, op het oude mijn terrein (tegenwoordig natuurgebied) in Maasmechelen, gezien. Zeer onder de indruk.
Reply
[Image: 334203152_1210957032847166_7478764179847...e=64037305]

"We are thrilled to announce that our Brussels tourshow got moved from Vorst Nationaal to Cirque Royal. Sound and overall quality of the show will benefit from this decision. Feel free to join us on our only Belgian clubshow of the tour.. All be bathed in Light. AMENRA"

Veel mooie woorden om te zeggen dat die triple (?) bill voor geen hol verkocht in Vorst.
Reply
Tja, mooie woorden of er toch nog een positieve draai aan geven. Wat mij betreft het laatste. Ook een veel betere locatie voor deze fantastische band en line-up.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(28-02-2023, 21:37)Timothy\s Monster Wrote: Tja, mooie woorden of er toch nog een positieve draai aan geven. Wat mij betreft het laatste. Ook een veel betere locatie voor deze fantastische band en line-up.
idd, betere locatie en lang niet geweest.
net kaartjes gekocht. 
Ben benieuwd, eerste keer Amenra
Reply
15 sep, amenra in de st janskerk in maastricht
[+] 1 user says Thank You to kesselman for this post
Reply
Waanzinnige locatie voor zo'n intiem akoestisch concert.
Reply
kan iemand me vertellen welke nummers er normaal gesproken gespeeld worden bij een acoustiche show van amenra?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)