Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rewire
#1
7 en 8 november Den Haag

Eerste namen zijn James Holden live, Henrik Schwarz & Nik Bärtsch, Colin Stetson, Bohren & Der Club Of Gore, Herman Kolgen & BL!NDMAN, Hydras Dream (Anna von Hausswolff & Matti Bye) and Von Nohrfeldt Ensemble
Reply
#2
Vet!
Reply
#3
Nice; kan er sowieso wel niet bij zijn.
Reply
#4
We are happy to add thirteen new names to the programme; Tatu Rönkkö + Efterklang, Gold Panda, Maarten Vos & Greg Haines, The Field, Chantal Acda, Jozef van Wissem, Wanda Group, Klara Lewis, DNMF, Gardland, Albert van Abbe, Fiium Shaarrk and Greg Haines solo. More acts will be announced soon.
Reply
#5
Die zaterdag gaat m wel worden voor mij.
Reply
#6
[P]Rewire in Amsterdam op 10 oktober met wat het lijkt Andy Stott!

https://www.facebook.com/events/634009956713998/

Heel benieuwd wat ze daar gaan neer zetten voor een tientje!
Reply
#7
Andy Stott, Millie & Andrea, Still Serious Nic!

Super vet hoor.
Reply
#8
Millie & Andrea is dus colab van Andy Stott en Demdike Stare. Serieus hoe dik is dit.
Reply
#9
Gaaf. Wel raar om de preparty in een andere stad te geven.
Reply
#10
halfempty/full Wrote:Wel raar om de preparty in een andere stad te geven.
Vind het eigenlijk wel slim. Doelgroep in Den Haag is wel op de hoogte van Rewire.
Reply
#11
+ Simian Mobile Disco (dj, UK), Vessel (UK), Koreless (UK), ITAL (US), Dauwd (UK), Cabaret Contemporain (FR), Bram Stadhouders' Cantata (NL), Wouter van Veldhoven (NL), KRK (US), Void of Sound (NO), Dotlights (NL).
Reply
#12
Nu nog even het blokkenschema en ik ben content.
Reply
#13
Iedereen is wel helemaal lyrisch over de LGW line-up (terecht overigens) maar de Rewire dag van gisteren was ook niet mis hoor. Hoogtepunt toch wel Colin Stetson. Tatu Ronkko in de elektriciteitsfabriek was ook een ervaring.
Reply
#14
Ik weet het! Word volgend jaar toch wel een must voor me. Maar met LGW lukt het financieel gewoon niet om naar nog een festival te gaan...
Reply
#15
Hoe was James Holden? Bij Kode9 zag het er trouwens wel behoorlijk rustig uit...
Reply
#16
Volgend jaar op 1 en 2 mei.
Reply
#17
En de eerste naar is Grouper.
Reply
#18
Dat is inderdaad wel naar.
Reply
#19
Oh dan doen we Godspeed er nog maar even bij. Rewire is niet heel veel minder dan LGW.
Reply
#20
Kan je nog niet zeggen op basis van twee namen. 1 en 2 mei vind ik ook kut; het Feest van de Arbeid dient te worden gerespecteerd. Vind ik.
Reply
#21
Nee, maar wel op basis van voorgaande edities. Al zit het misschien meer tussen LGW en Incubate in.
Reply
#22
Ja, maar puur kwalitatief... wat Incubate en LGW? dit jaar brachten was toch wel wereldtop. Rewire zet ik dan op de hoogte van Sonic City of zo; een schitterende compilatie zaalshows met een rode draad. Maar in principe ook niet meer dan de som der delen.
Reply
#23
Incubate gaat dat dit jaar weer doen. Geloof me.
Reply
#24
Ja, ik heb ook de indruk dat die los zijn.
Reply
#25
Alleen al de nieuwe Percolated avond gaat smullen worden. Wink
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)