Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rewire
De rij voor paard nu is KRANKZINNIG
Reply
Die rij bij Paard, haha.

(Ging ook pas om 1840 ofzo open)
Reply
Haha, ik zit pizza te eten en twijfelde of het wel echt de rij voor PAARD kon zijn.
Reply
(08-04-2023, 18:28)Roel87 Wrote:
(08-04-2023, 18:08)timvank Wrote: Pfoe, was de Barthkapel de vorige optredens van Oscar ook zo moeilijk binnen te komen? Ze moeten sowieso mensen eerder tegenhouden om het binnen niet doodsbenauwd te maken.

Gisteren ook geen doen (was wel vlak na start). En die krakende trap naar boven bij de subtiele muziek maakt het ook ietwat ongemakkelijk.

Hmm, niet per se verkeerd getimed dan. Was wel ruim op tijd binnen, maar had er geen zin meer in met zo'n volle zaal en onhandig moeten staan.
Reply
Ik stond gelukkig vooraan in de rij, maar ze hebben de deuren echt veeeels te laat geopend. Nu twee minuten voor het moet beginnen en de zaal is nog niet eens voor een kwart vol.
Reply
Korzo is ook heel druk nu en bij Malibu net kon denk ik de helft de zaal niet in. Laten we hopen dat het als weer tegelijk open is het allemaal wat beter spreidt
Reply
Komt dit al in de buurt van LGW zaterdagen? Wel zonde als het die kant op gaat.
Reply
(08-04-2023, 19:38)Melliw Naj Wrote: Komt dit al in de buurt van LGW zaterdagen? Wel zonde als het die kant op gaat.

Paard had volgens mij uitsluitend te maken met te laat opengaan.

Moin erg goed! Hoewel ik de helft niet helemaal mee gekregen heb omdat iemand met een vermoedelijk epileptische aanval plat ging, holy shit. Nu even de hartslag laten zakken wachtend op GY!BE.
Reply
Paard nu is prima te doen, amper een rij meer. Grote zaal normaal vol en kleine zaal tien minuten voor aanvang nog praktisch leeg.
Reply
Het valt buiten het Paard verder ook reuze mee. Ze hebben hetzelfde probleem als LGW dat iedereen al om vier uur wil knallen maar dat er dan nog te weinig geprogrammeerd staat. En de rij voor het Paard dreef misschien ook wat mensen naar andere locaties aan het begin van de avond.
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
33 was echt geniaal, perfecte setting ook. Nu naar Horse Lords en daarna een goeie poging doen om paard in te komen voor coucou cloe en daarna Amnesia Scanner, heb maar een goed uur aan speling genomen om binnen te komen.

Update: paard 1 is praktisch leeg ?
Reply
Amnesia Scammer
[+] 3 users say Thank You to Kalters for this post
Reply
Ik sta toevallig naast mensen die Freeks Tet kennen en volgens hen heeft Rewire niet aan de rider voldaan en was er vanmiddag ook enorme ruzie of het optreden überhaupt door zou gaan. Het lijkt er op alsof ze nu proberen er nog iets van te maken. Ik vraag me of af het überhaupt nog door gaat nu
[+] 2 users say Thank You to greenlander for this post
Reply
Rewire op papier is meer dan ooit een ander verhaal dan Rewire IRL.
Reply
(09-04-2023, 02:02)greenlander Wrote: Ik sta toevallig naast mensen die Freeks Tet kennen en volgens hen heeft Rewire niet aan de rider voldaan en was er vanmiddag ook enorme ruzie of het optreden überhaupt door zou gaan. Het lijkt er op alsof ze nu proberen er nog iets van te maken. Ik vraag me of af het überhaupt nog door gaat nu
Als aanvulling hierop; het ging om twee i.p.v. drie schermen die op het podium zijn geleverd. En ter plekke werd nog gediscussieerd/onderhandeld om het optreden door te laten gaan.
[+] 1 user says Thank You to TheUncleG for this post
Reply
Heel erg benieuwd naar de verslagen achteraf hiervan.
Reply
Ghosted was heel vet, nu in Nieuwe Kerk voor Joe Rainey.
Reply
(09-04-2023, 16:25)TheUncleG Wrote: Ghosted was heel vet, nu in Nieuwe Kerk voor Joe Rainey.
Idem.
Reply
Erg rustig in de schouwburg nu. Alle ballen op Tim Hecker voor veel mensen nu denk ik.

Buiten de zaal klinkt de soundcheck wel al enorm bruut. Het hele gebouw trilt. Het scenario om Pierce Warnecke & Matthew Biederman volledig af te zien ten koste van Tim Hecker spookt wel door m'n hoofd
Reply
(09-04-2023, 16:25)TheUncleG Wrote: Ghosted was heel vet, nu in Nieuwe Kerk voor Joe Rainey.

Vond er werkelijk niets aan op BRDCST.
Reply
Danszaal raakt langzaam voller maar nog genoeg plekken over zo te zien, ziet er veelbelovend uit deze zaal.
Reply
Tim Hecker, goed maar te weinig subtiel óf schurend om echt memorabel te zijn.
Reply
(09-04-2023, 17:38)Kreuz Wrote:
(09-04-2023, 16:25)TheUncleG Wrote: Ghosted was heel vet, nu in Nieuwe Kerk voor Joe Rainey.

Vond er werkelijk niets aan op BRDCST.

Ik vandaag ook niet.
Reply
Ghosted trouwens wel briljante stukken.
Reply
Hoe was GY!BE?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)