Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rewire
Zaterdag is nu wel vetter geworden. Weliswaar meer keuzestress.
Reply
Zo, die zaterdag zit opeens een stuk beter in elkaar hoor. Enkel jammer dat Osheyjack en Slikback nu 10 minuten overlappen. Maar dat is mierenneuken als ik zie hoeveel makkelijker ik tot een zieke route kom:

Liew Niyomkarn - Malibu - Daniel Blumberg - Nadah El Shazly & Elvin Brandhi - Dale Cornish - Infinity Knives & Brian Ennals - Lucinda Chua - stukje Alto Arc - Osheyjack - Slikback - Amnesia Scanner
Reply
Zo, alle aanmeldingen gedaan die ik nog wilde doen. Uiteindelijk heb ik me toch wel aangemeld om donderdag even te kijken bij het openingsconcert, maar 16u is wat te vroeg. Ik moet ook nog werken, dus ik ga proberen wat later binnen te lopen. Verder wordt dit het schema de komende dagen:

Vrijdag: Randprogramma - Film: Anyox - Ellen Fullman & The Living Earth Show - HTRK - Matthew Herbert & Julian Sartorius - Rainy Miller óf Martha Skye Murphy - Fever Ray - Enxin/Onyx - Dream Crusher óf Aquarian

Zaterdag: Randprogramma - TLF Trio - Malibu - Daniel Blumberg óf etenstijd - Moin - Paul Purgas óf etenstijd - 33 - The Dwars of East Agouza - Alto Arc - Osheyack - Lucy Liyou - Amnesia Scanner & Freeka Tet - Authentically Plastic - Tzusing

Zondag: Maria Chavez + Mariam Rezaei + Victoria Shen óf langer uitslapen - Ghosted - Pavel Milyakov & Perila (10 minuten eerder weg voor: ) - Pierce Warnecke & Matthew Biederman - Tim Hecker & Vincent de Belleval - (etenstijd?) - Pamela Z óf Patrick Belaga, Asma Maroof & Tapiwa Svosve - (etenstijd?) - Soundwalk Collective & Patti Smith - No Plexus - Wacław Zimpel & Ben Kreukniet - wie weet afterparty? Het is toch een vrije dag maandag

En natuurlijk ook beschikbaar voor een biertje tussendoor! Wordt m'n eerste Rewire in jaren waar ik niet met de auto heen en weer pendel, dus een biertje af en toe tussendoor is mogelijk! Kijk vooral heel erg uit naar zondag, mooi programma die dag. Vooral vrijdag blijf ik toch wat karig vinden.
Reply
Donderdag en vrijdag zijn nog ver weg, maar treinreizigers die over Leiden richting Den Haag gaan kunnen alvast hiermee rekening houden:

Quote:Zwaar treinongeluk ontregelt treinverkeer in regio Leiden
Dagenlang geen treinen tussen Leiden Centraal en Den Haag Centraal. Houd rekening met omreis-routes en drukte.
Laatste update: Dinsdag 4 april 11.00 uur

Station Leiden Centraal is dinsdagochtend gesloten vanwege het grote treinongeluk bij Voorschoten. Volgens de NS rijden er ook geen treinen van en naar Leiden vanwege het incident.

In verband met het ongeluk rijden er tot zeker 16.00 uur vanmiddag geen treinen van en naar Leiden. Vaststaat wel dat de schade aan het spoor zo groot is dat er de komende dagen geen treinen rijden tussen Leiden en Den Haag.
Reply
(04-04-2023, 13:00)Koen Wrote: Donderdag en vrijdag zijn nog ver weg, maar treinreizigers die over Leiden richting Den Haag gaan kunnen alvast hiermee rekening houden:

Tja, daar gaat m'n plan.

(03-04-2023, 14:36)Locor Wrote: En natuurlijk ook beschikbaar voor een biertje tussendoor! Wordt m'n eerste Rewire in jaren waar ik niet met de auto heen en weer pendel, dus een biertje af en toe tussendoor is mogelijk!

Terug naar de tekentafel! Belangrijkste is dat er niet meer doden gevallen zijn. Die beelden zien er niet fraai uit.
Reply
Met de laatste berichtgeving vanuit NS lijkt het toch een lastig verhaal te gaan worden.

Quote:De schade aan het spoor en station Voorschoten is groot. Naar verwachting gaat het herstel aan het spoor en station Voorschoten dagen duren. Hierdoor kan NS geen treinen rijden tussen Den Haag en Leiden. NS zet daarom bussen in tussen Den Haag Laan van NOI en Leiden Centraal. Reizigers moeten rekening houden met een half uur extra reistijd. 

Zodra de sporen worden vrijgegeven, wordt gestart met het bergen van de treinstellen. Om bij de treinstellen te kunnen komen moet Mammoet, een berger van ProRail, met een kraan over een sloot. Hiervoor moet eerst een brugconstructie worden gebouwd over de sloot. Deze werkzaamheden zullen morgen starten. Er moeten in totaal vier treinstellen van de NS-trein worden geborgen. Verwacht wordt dat hiervoor meerdere dagen nodig zijn.
Reply
Tussen Leiden en Den Haag rijden tot minimaal dinsdag 11 april geen treinen, zo meldt de NS.
Reply
Blij dat ik een hotelletje heb; Amsterdam - Den Haag was vandaag zelfs buiten de spits een pittige reis. Ik weet alleen niet of er zondagavond nog een goede manier is om thuis te komen, de Reisplanner lijkt nog niet echt geupdatet te zijn.
Reply
Ik reis vandaag Amsterdam - Den Haag via Gouda. Dat is voor mij een kwartier langer en omdat het niet bijster voordehand liggend is niet super druk, zelfs nu en vanochtend in de spits valt het me reuze mee.

Het grote hangijzer is natuurlijk of en via welke route nachttreinen zullen rijden.
Reply
Ja ik hoop dat de nachttrein via de tunnel gaat zoals de IC direct, en dat er ook nog een trein van Den Haag naar Rotterdam gaat.
Reply
Quote:Door herstelwerkzaamheden rijden de nachttreinen tussen Amsterdam en Utrecht een andere route en zullen niet stoppen op Amsterdam Centraal, maar extra op Amsterdam Bijlmer ArenA. Er rijden bussen tussen Schiphol Airport en Leiden Centraal en tussen Leiden Centraal en Den Haag HS. Plan je reis in de reisplanner.

Aldus de site van de NS.

Edit: zoals het nu in de planner staat sluiten de bussen in Leiden dus niet op elkaar aan, en de bus ook niet op de trein in Schiphol.

Edit 2: oh, geen idee of dat alleen voor komende nacht is of voor meerdere nachten.
Reply
Wij hebben maar gewoon een hotel geboekt.
Reply
https://www.rewirefestival.nl/news/night...m--utrecht

Goeie service hoor
Reply
Er lijkt weer open bar te zijn met het openingsconcert. Hoera voor subsidie, gratis bier!
Reply
(06-04-2023, 16:03)Locor Wrote: Er lijkt weer open bar te zijn met het openingsconcert. Hoera voor subsidie, gratis bier!

't is Schultenbrau LOL. Wat een epische openingsavond: gratis Schultenbrau zuipen in Amare voordat het festival goed en wel begonnen is
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
(06-04-2023, 15:12)greenlander Wrote: https://www.rewirefestival.nl/news/night...m--utrecht

Goeie service hoor

Alleen jammer dat je dat net de IC van eveneens 01.45 uur mist en dat je 45 min moet wachten op de volgende.
Reply
Er rijden de hele nacht ook elk uur NS bussen tussen Den Haag HS en Leiden trouwens. Niet dat die wel aansluiten op de trein trouwens, maar er zijn dus ook nog opties na kwart voor 2
Reply
Fijn weekend alvast! Weer lijkt prima te worden.
Reply
Proximity music is best aardig dit jaar. Toch een goede 2 uur mee kunnen vullen, en er zijn nog wel wat dingen die ik morgen wil checken
Reply
De security bij PAARD is weer ouderwets opgefokt
Reply
Prima eerste dag gehad, maar wat blijft het Paard een tyfus locatie op zoveel punten.
Reply
Gisteren een mooie eerste dag beleefd, maar wel een zonder echte uitschieters naar boven.

Vandaag tegen wil en dank een beetje veroordeeld tot het Paard. Hopelijk valt het mee.
Reply
Ik ben bij paard tot moin begint, als iemand nog zin heeft in een biertje laat maar weten.
Reply
Pfoe, was de Barthkapel de vorige optredens van Oscar ook zo moeilijk binnen te komen? Ze moeten sowieso mensen eerder tegenhouden om het binnen niet doodsbenauwd te maken.
Reply
(08-04-2023, 18:08)timvank Wrote: Pfoe, was de Barthkapel de vorige optredens van Oscar ook zo moeilijk binnen te komen? Ze moeten sowieso mensen eerder tegenhouden om het binnen niet doodsbenauwd te maken.

Gisteren ook geen doen (was wel vlak na start). En die krakende trap naar boven bij de subtiele muziek maakt het ook ietwat ongemakkelijk.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)