Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rewire
Pamela Z is wel een unieke boeking
[+] 1 user says Thank You to Kostik for this post
Reply
Geen verkeerde eerste lichting hoor! De GY!BE kaarten voor Paradiso (zelfde weekend) zijn definitief de deur uit.
Reply
Ja, diezelfde neiging heb ik nu ook.
Reply
Nou, ik zie meer dan genoeg aanknopingspunten voor een mooie routing: Rachika Nayar, Abadir, Joe Rainey (zijn debut is een van de weinige platen dit jaar waar ik een echt nieuw geluid heb gehoord), Ellen Fullman, Okkyung Lee, Pamela Z en The Dwarfs Of East Agouza. En de kans om Fever Ray haar laatste manifestatie te gaan bekijken sla ik ook niet af.
Die set met Chavez, Rezaei en Shen lijkt me ook erg vet met 12 turntables, die staat nu al met een cirkeltje. En Moore (Bing & Ruth!) samen met Gunn intrigeert nu al.
Reply
Lol, dat plus ticket voor soundwalk collective & Patti Smith is ook echt €14,50. Wat absurd duur voor een add-on.

Edit: salaris is toch net binnen, toch maar vast een gekocht. Blijft ook irritant dat er nog lang geen timetable is maar je door de gestarte verkoop wel alvast moet bedenken of je zo'n plus ticket wil. Een deel van festivals is ook gewoon spontaniteit, en in het moment toch iets anders beslissen. Anders had ik op de afgelopen LGW? ook nooit Supersilent gezien.
Reply
(23-11-2022, 13:04)Uplift Wrote: Meh

Idd. Wel oké, maar niet wow. Had hier meer, uitzondelijkere namen verwacht.
Reply
(23-11-2022, 20:34)Locor Wrote: Lol, dat plus ticket voor soundwalk collective & Patti Smith is ook echt €14,50. Wat absurd duur voor een add-on.

En dan zijn we er nog niet; tickets for the opening concert on 6 April will be available at a later date

Ik vond dit jaar de openingsavond erg fraai met aandacht voor het werk van Andriessen. Dus ik zou het niet erg vinden om voor dergelijke verdieping een extra kaartje te kopen. Maar waarom dat nu weer apart moet van het reguliere ticket blijft verwarrend en onnodig.
Reply
(27-11-2022, 17:53)nam-tso Wrote:
(23-11-2022, 20:34)Locor Wrote: Lol, dat plus ticket voor soundwalk collective & Patti Smith is ook echt €14,50. Wat absurd duur voor een add-on.

En dan zijn we er nog niet; tickets for the opening concert on 6 April will be available at a later date

Ik vond dit jaar de openingsavond erg fraai met aandacht voor het werk van Andriessen. Dus ik zou het niet erg vinden om voor dergelijke verdieping een extra kaartje te kopen. Maar waarom dat nu weer apart moet van het reguliere ticket blijft verwarrend en onnodig.

Ja, daar til ik zelf eigenlijk wat minder zwaar aan. Ik vond het dit jaar ook een erg fijne opening: sympathiek dat het gratis was, fijne gelegenheid voor conservatoriumstudenten en heel ontspannen met de open bar tijdens de pauzes. Ik kan me wel voorstellen dat er vanuit de organisatie toch behoefte is om het geheel toch wat professioneler aan te pakken, hoe fijn het ook was had het ook wel lekker iets kneuterigs. Qua uitstraling naar buiten toe kan een wat andere aanpak toch wel verschil maken, met als bijgevolg dat er een programma komt wat moet kosten. Ze zullen niet het enige festival zijn met aparte openingsconcerten (denk maar aan een Dekmantel). Een hoop weekendbezoekers zullen op donderdag helemaal nog niet kunnen, dus prima om dat dan gewoon apart aan te pakken. Dat plusticket is écht een ergernis.

Even afwachten wat er komt, volgens mij werd er vorig jaar in eerste instantie ook gecommuniceerd dat er nog later kaarten verkocht zouden worden voor de openingsavond en heeft dat plan toen een stille dood gestorven.
Reply
+ Malibu

https://www.instagram.com/p/CmhaMThteak/...mMyMTA2M2Y=
Reply
https://www.brooklynvegan.com/tim-hecker...tus-light/

Tim Hecker op de Rewire zondag in Amare per bovenstaande link.
Reply
Zin in.
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
2 februari de aankondiging van het resterende programma.
Reply
(26-01-2023, 17:27)hythloth Wrote: https://www.brooklynvegan.com/tim-hecker...tus-light/

Tim Hecker op de Rewire zondag in Amare per bovenstaande link.

Nice! Hij zal de 'lichten wel uitdoen'.
Reply
Het is met Vincent de Belleval, die eerder bijv de “Free2Move” installatie voor Nicolas Jaar maakte die op Rewire 2019 was. Die samenwerking is volgens Heckers Facebook verder alleen in Londen te zien, dus Rewire heeft weer iets exclusiefs te pakken.
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
https://www.rewirefestival.nl/news/full-...-announced
Reply
Beste festival van Nederland.
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
Wtf, echt een tering dikke lijst aan namen. Was niet helemaal enthousiast met die eerste namen maar dit is gewoon weer fucking goed.
Reply
Geen festival ter wereld heeft zo'n vette line-up.

Vraag me wel af waarom Roadburn niet is gaan lopen met die Deafheaven spinoff.
Reply
(01-02-2023, 13:40)Uplift Wrote: Vraag me wel af waarom Roadburn niet is gaan lopen met die Deafheaven spinoff.

Alto Arc is voor Roadburn veel te avant-garde imo. Past daarom perfect op Rewire.
Reply
Roadburn heeft echt wel al dingen gedurfd in het verleden. Ik denk dat dat wel meevalt. Maar misschien was er geen ruimte meer voor door die twee integrale uitvoeringen.
Reply
(27-11-2022, 17:53)nam-tso Wrote:
(23-11-2022, 20:34)Locor Wrote: Lol, dat plus ticket voor soundwalk collective & Patti Smith is ook echt €14,50. Wat absurd duur voor een add-on.

En dan zijn we er nog niet; tickets for the opening concert on 6 April will be available at a later date

Ik vond dit jaar de openingsavond erg fraai met aandacht voor het werk van Andriessen. Dus ik zou het niet erg vinden om voor dergelijke verdieping een extra kaartje te kopen. Maar waarom dat nu weer apart moet van het reguliere ticket blijft verwarrend en onnodig.

De openingsavond is trouwens weer gratis: https://www.rewirefestival.nl/artist/opening-night
Reply
Maar er is dan weer geen muziek op de openingsnacht?
Reply
Geen idee, van vorig jaar kon je moeilijk zeggen dat er geen muziek was terwijl het wel als randprogrammering was aangekondigd. Van mij mag het best weer zo'n conservatoriumavond worden hoor, met open bar uiteraard :-)
Reply
Ticketwaarschuwing:

Quote:Rewire:
It's going fast. Our 3-day passes are selling like hot cakes. ⁠

Make sure you don't miss out on our very last batch of complete Rewire experiences and visit our digital ticket office. It's open day and night.

Tickets: rewirefestival.nl/tickets
Reply
Snel nog eentje gehaald, thanks voor de heads-up
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)