Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rewire
(22-03-2024, 05:23)nam-tso Wrote: Hm, ze zitten te rommelen met het schema. Gazelle Twin overlapt nu met Frost, jammer..

Ik ben zelf wel blij dat Astrid Sonne zondag nu in de Schouwburg staat en dat de TBA op zondag Quade is. Kan ik naar Amor Muere of Loraine James op zaterdag.
Reply
(22-03-2024, 06:02)hythloth Wrote: Zie nu dat je een plusticket van 12 pleuro moet hebben voor het Sensory Sensitive Concert van Clara de Asís. Benieuwd of dat de moeite is.

Goed dat ze het doen, maar voor de gemiddelde bezoeker was het Sensory Sensitive Concert vorig jaar in ieder geval totaal niet de moeite waard. Lekker laten gaan. Wel begrijpelijk van het plusticket. Zorgt ervoor dat er voldoende capaciteit blijft voor mensen die hier echt specifiek een los kaartje voor kopen.
Reply
Annea Lockwood zondag begin van de middag is nu opeens een “Listening Session”. Dan ga ik liever even goed brunchen denk ik, die plaat zet ik thuis wel op.
Reply
Animo voor een Graz meet, laat in de middag op zaterdag of op zondagmiddag?
Reply
(22-03-2024, 18:39)hythloth Wrote: Animo voor een Graz meet, laat in de middag op zaterdag of op zondagmiddag?

Ik zou wel weer eens in zijn. Zondagmiddag is denk ik moeilijk, want dan is er ook een volwaardig programma. Zaterdag lijkt me dan kansrijker.
Reply
16:45-17:00 op de zaterdag? Heb alleen zelf geen kennis van mogelijke meeting plekken.
Reply
Gewoon in ‘t Theater aan ‘t Spui na Stephanie Pan dan? Die hebben best een uitgebreide foyer.
Reply
Klinkt goed!
Reply
Quote:Unfortunately, the presentation of Annea Lockwood's ‘Piano Burning’, scheduled to take place on Thursday 4 April as part of the opening night of Rewire 2024, has been cancelled due to reasons outside of Rewire’s control.

Geen vreugdevuur tijdens de jaarwisseling, dan ook.geen Piano Burning tijdens Rewire.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)