Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rolling Loud (Woo Hah!)
#76
Koen, hoe zit het op Woo Hah! eigenlijk met de etnische diversiteit van het publiek?
Reply
#77
Hmmm, dat was wel redelijk divers. Ik gok dat iets meer dan de helft wit was.
Reply
#78
Benieuwd dan of Woo Hah! in die zin ook een opmaat kan zijn naar meer diversiteit op de grotere festivals die ook meer hiphop boeken dan voorheen.
Reply
#79
Ik denk het niet. Grotere festivals (= Lowlands?) hebben wel echt een andere setting, zijn veel minder hip en zijn juist gemarket naar alles wat géén hip hop is. Ook als ze nu opeens het roer om gaan gooien zie ik het niet gebeuren.
Reply
#80
was tof ja, NAS vond ik weer geweldig. En verder een beetjr wat Koen zegt.
Reply
#81
https://www.youtube.com/watch?v=FCvhe7eSn5o

Hulde voor het publiek, die niet alleen maar stilstaan en met het kopje knikken, maar gewoon los gaan zoals het hoort.
Vorig jaar was daar ook al zo'n opzwepende sfeer in het publiek.
Reply
#82
epische stagedive op 3:30
Reply
#83
Vraag: was er behalve Nas één rapper die niet over een tape heen lulde?
Reply
#84
(03-07-2017, 15:49)Uplift Wrote: Vraag: was er behalve Nas één rapper die niet over een tape heen lulde?

Hilltop Hoods en Lil Dicky niet volgens mij, maar inderdaad een spijtige trend in de hiphopwereld.
Reply
#85
https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzi...-2017.html
Reply
#86
Die gekte bij Travis Scott ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar het blijft een onguur type. Ik had oogcontact met hem vorig jaar tijdens dat Rihanna voorprogramma en hij maakte een enge indruk.
Reply
#87
(03-07-2017, 21:09)hythloth Wrote: Die gekte bij Travis Scott ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar het blijft een onguur type. Ik had oogcontact met hem vorig jaar tijdens dat Rihanna voorprogramma en hij maakte een enge indruk.

Ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel. Ik krijg altijd een beetje een onmenselijk gevoel van hem, wat ook mede is gecreëerd denk ik door zijn Rodeo-cover. Weet ook niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar hij oogt heel artificieel.
Reply
#88
https://youtu.be/AEatxOYocQs

https://youtu.be/sxFkdwFUfv8
Reply
#89
Quote:WOO HAH! verhuist naar terrein Best Kept Secret


Een dubbele verhuizing voor hiphopfestival WOO HAH! Het evenement vindt komend jaar iets later plaats - op 13 tot en met 15 juli - en bovendien op een andere plek: Beekse Bergen, net buiten Tilburg. Ook wel bekend als het terrein waar Best Kept Secret gehouden wordt. De verhuizing lag voor de hand, omdat de Spoorzone - midden in Tilburg - door het grote succes veel te krap geworden was. Het festival krijgt er bovendien een extra dag bij ten opzichte van vorig jaar. Daarmee gaat het in twee jaar tijd van eendaags naar driedaags. De eerste dag zal wel wat kleiner ingestoken zijn. Volgens de organisatie is die dag ingericht met livemuziek voor de campingbezoekers. 

Festivaldirecteur Ruud Lemmen zegt: 'Toen we in 2014 WOO HAH! begonnen hadden we nooit voorzien dat we na vier edities al uit ons jasje gegroeid zouden zijn. Deze spectaculaire locatie in de binnenstad van Tilburg is vier jaar met heel veel plezier onze vaste stek geweest en hier hebben we het festival kunnen ontwikkelen tot wat het nu is. In de afgelopen maanden hebben we samen met de gemeente Tilburg elke mogelijkheid om verder uit te kunnen groeien op deze locatie uitgediept, helaas hebben we gezamenlijk moeten concluderen dat dit onhaalbaar is. Tegelijkertijd kijken we er met veel plezier naar uit om de volgende stap te zetten in de ontwikkeling van het festival en zijn we blij dat we met het Beekse Bergen terrein als het ware in ‘de achtertuin’ van Tilburg door kunnen groeien met alle extra mogelijkheden die bij zo’n groot terrein komen kijken.'
Reply
#90
Flinke groei, en uiteraard mooi terrein. Dan zitten ze rond Les Ardentes zeg ik uit mijn blote hoofd. Dan kun je ook iets grotere jongens halen.
Ik ga volgend jaar wel dagje kijken.
Reply
#91
Oude locatie had veel meer de typische hip hop setting natuurlijk, dus dat is wel weer jammer.

Maar goed praktisch gezien snap ik het wel. Ben wel benieuwd in wat voor grote namen je gaat denken?
Reply
#92
Het was ook wel nodig. Fijn ook dat je nu gewoon elke artiest kan zien, aangezien je vroeger op de tweede stage soms gewoon niet naar binnen kon omdat het te vol was.
Reply
#93
En de skatebaan komt op het strand?
Reply
#94
(15-09-2017, 09:44)Indiaantje89 Wrote: Ben wel benieuwd in wat voor grote namen je gaat denken?

Tja, dat zal geen Kendrick Lamar worden, denk ik. Maar Mojo/LN zal nu bepaalde acts van North Sea Jazz ook op WH kunnen zetten. zoals een De La Soul bijvoorbeeld.
Ligt eraan wat ze willen, enkel hip-hop en rap of ook meer urban en andere genres? Dan zou je ook Solange kunnen neerzetten. Ik denk dat ze enkel hip-hop en rap moeten doen, en dan urban etc aan Pinkpop en NSJ overlaten.
Reply
#95
Als ze hiermee de Lamars van deze wereld kunnen halen, lijkt het me wel een positieve ontwikkeling. Ik ben zeer benieuwd; stiekem wil ik ooit wel een excuus hebben om dat festival te bezoeken.
Reply
#96
Bedoel, de sfeer en moshpits bij dit festival is geweldig, getuige de vele video's op YouTube.
Reply
#97
Ja, nu de muziek nog natuurlijk.
Reply
#98
Je kan moeilijk moshpitten op dat zand bij de main stage. Moeten ze wat aan doen.
Reply
#99
Ik neem verder aan dat ze de opzet van Les Ardentes zullen kopiëren, met dezelfde headliners (formaat Afwaszaal).
Reply
[Image: DP9oKCkXUAAY3Nn.jpg:large]
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)