Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rolling Loud (Woo Hah!)
#51
Ik ga. Travi$ Scott, Nas, Ivy Lab, Jarreau Vandal en Hilltop Hoods vind ik leuk en de rest is ook vermakelijk met een groep vrienden.
Reply
#52
Okeeee, ik heb iemands +1-plek gekregen. Dus blijkbaar ben ik erbij!
Reply
#53
Beide dagen? Niiiiiice.
Reply
#54
Ja, beide dagen. Ideaal, want ik ben op vrijdag in 10 minuten vanuit mijn werk op het terrein. Ik moet nog wel echt even de namen in de middag leren kennen, want daar ken ik er toch niet genoeg van om een goede route te kunnen maken. Tips zijn in ieder geval welkom!
Reply
#55
Kempi natuurlijk.

Oh wacht.
Reply
#56
Voor wat het waard is, ik las dat er vorig jaar maximumcapaciteiten waren bij bepaalde overdekte podia. Als in, één naar buiten en dan pas iemand naar binnen.
Reply
#57
(14-06-2017, 17:33)hythloth Wrote: Voor wat het waard is, ik las dat er vorig jaar maximumcapaciteiten waren bij bepaalde overdekte podia. Als in, één naar buiten en dan pas iemand naar binnen.

Jep, dat was bij de stage die nu de Canna Stage heet vorig jaar o.a. bij A$AP Ferg en Young Thug.
Reply
#58
Ik zou ook graag gaan zeg, maar helaas geen kaartje. Mocht er nog iemand een kaartje over hebben, let me know Smile
Reply
#59
Ik ben 2 jaar terug geweest alleen toen kon ik me geen problemen herinneren, maar als ik het begrijp is het nu met het huidig uitverkocht programma dus een bende om tussen die 2 stages te wisselen?
Reply
#60
De plattegrond ziet er niet per se zorgwekkend uit.
Reply
#61
Best wel sneu trouwens dat Lil Uzi Vert moest afzeggen.
Reply
#62
(28-06-2017, 15:20)Indiaantje89 Wrote: Ik ben 2 jaar terug geweest alleen toen kon ik me geen problemen herinneren, maar als ik het begrijp is het nu met het huidig uitverkocht programma dus een bende om tussen die 2 stages te wisselen?

Ik denk het wel. Vorig jaar was ook al verschrikkelijk, dus ik ga er vanuit dat het dit jaar alleen maar erger is. Jammer dat ik Mac Miller moet missen, want ik had best wel wat nummers van Faces en Watching Movies With The Sound Off live willen zien (hoewel, ik vraag me af of hij dat soort nummers zal spelen), maar het zij zo. Ik hoop Hilltop Hoods, Nas, Travis Scott en Princess Nokia te zien, dan ben ik tevree.

Edit: Ik zie nu dat ze de main stage aan de andere kant van die betonnen vlakte hebben neergezet. Ik weet niet of dat iets uit zal maken qua bereikbaarheid?
Reply
#63
(28-06-2017, 15:25)hythloth Wrote: Best wel sneu trouwens dat Lil Uzi Vert moest afzeggen.

Ik vind Playboi Carti een stuk grappigere (maar ook slechtere) muziek maken dan LUV, dus ik zou er niet heel erg mee zitten als ik een vrijdag ticket had. Wel jammer dat Mike Will Made-It ook heeft afgezegd, maar ach, dat was toch lastig geworden met de timetable.
Reply
#64
Ja dan laat ik Mac Miller ook shieten denk ik en blijf ik wel rond de Snipes Stage rondhangen. Hilltop Hoods, Princess Nokia is misschien rond dat tijdstip nog wel te doen.
Reply
#65
(28-06-2017, 15:29)Indiaantje89 Wrote: Ja dan laat ik Mac Miller ook shieten denk ik en blijf ik wel rond de Snipes Stage rondhangen. Hilltop Hoods, Princess Nokia is misschien rond dat tijdstip nog wel te doen.

Ik denk dat je tot de late avond niet heel veel last zal krijgen bij het kijken van acts. Vorig jaar stonden Skepta en Young Thug ook op de tweede stage, en het lukte ook nog daar om aan het begin van de set naar binnen te komen. Nu ik er wat langer over nadenk, is het misschien wel degelijk mogelijk om tussen die stages te wisselen: vorig jaar had je met A$AP Ferg en ScHoolboy Q twee artiesten waarbij er best veel overlap was van fans, maar ik denk dat dat veel minder het geval is bij Rae Sremmurd>G-Eazy>Nas>Mac Miller>Travis Scott; ik denk dat Mac Miller en G-Eazy over het algemeen een hele andere groep mensen aantrekken.
Reply
#66
(28-06-2017, 15:28)Kalters Wrote:
(28-06-2017, 15:25)hythloth Wrote: Best wel sneu trouwens dat Lil Uzi Vert moest afzeggen.

Ik vind Playboi Carti een stuk grappigere (maar ook slechtere) muziek maken dan LUV, dus ik zou er niet heel erg mee zitten als ik een vrijdag ticket had. Wel jammer dat Mike Will Made-It ook heeft afgezegd, maar ach, dat was toch lastig geworden met de timetable.

Playboi Carti zag ik vorig jaar als onderdeel van A$AP Mob, ging nergens over.

Niet dat Lil Uzi Vert wel ergens over gaat, maar het publiek zou veel meer gehyped zijn.

(28-06-2017, 15:35)Kalters Wrote: ik denk dat Mac Miller en G-Eazy over het algemeen een hele andere groep mensen aantrekken.

[insert citaat over blank publiek]
Reply
#67
Waarom een Tilburgs hiphopfestival grote buitenlandse rappers kan programmeren

interessant artikel
Reply
#68
Waarom? Omdat het uiteindelijk een Mojo-festival is (in samenwerking met 013) en omdat er vorig jaar dankzij drie ton subsidie een flinke slag gemaakt is. Het succes is zo'n festival verder gegund hoor, daar niet van. Als ze dit jaar A Tribe Called Quest hadden gestrikt - en die tour was niet gecanceld - dan was ik ook eens gegaan.
Reply
#69
Ik ben niet verder gekomen dan de eerste zin. Die vond ik al zo aanmatigend dat ik er geen zin meer in had.
Reply
#70
Fuck, dit is in twee jaar ontzèttend hard gegroeid. En ik moet zeggen: topsfeertje hoor.
Reply
#71
Ik heb vandaag wel 5 keer Bad And Boujee gehoord door de pauze dj's.
Reply
#72
Ik reis over zo'n twee uur ook af naar Woo Hah!. Ik hoef eigenlijk alleen Travis Scott en Nas te zien, dus ik laat een vriend van me de rest van de dag plannen.
Reply
#73
Volgens mij is For Free vandaag hét pauzelied.
Reply
#74
Het was wel een leuke dag, maar beduidend minder goed dan vorig jaar. Hoogtepunten voor mij waren Nas en Travis Scott. Lil Dicky had echt een hele vervelende set.
Reply
#75
Het lijkt erop dat Woo Hah nú al het terrein ontgroeid is. Dat merkte je vooral bij het hoofdpodium: Het publiek stond daar echt te dicht op elkaar geplakt door het relatief smalle terrein daar. Het zou zonde zijn als ze nu al zouden moeten gaan verhuizen, want de uitstraling van de Spoorzone werkt prima. Ook ideaal voor wanneer je als bezoeker met de trein komt.

Wat optredens betreft mag er van mij echt weer wat meer laid back hip hop geboekt worden. Van 's middags tot 's avonds moest alles op volle energie, er zijn dan ook weinig shows waar ik geen mosh pit gezien heb. Het publiek had daar blijkbaar wel meer behoefte aan, dus dan zal het aan mij liggen. Overigens, over dat publiek: geweldig. Ècht een pluspunt aan afgelopen dagen. Ze hadden er zin in, waren (voor voornamelijk een hoop pubers) mega vriendelijk naar elkaar toe, en zagen er vrijwel allemaal goed uit.

Hoogtepunten van dit weekend vind ik lastig te bepalen, maar Gucci Mane, MHD, Section Boyz, Nas en Travis Scott vond ik boven de rest uitsteken. Maar dat heeft dus ook gewoon zó veel met het publiek te maken.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)