Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rolling Loud (Woo Hah!)
#26
Dat zou bijzonder fijn zijn, maar ik vrees dat DTRH met ATCQ zal gaan lopen.
Reply
#27
(01-02-2017, 16:39)Uplift Wrote: Dat zou bijzonder fijn zijn, maar ik vrees dat DTRH met ATCQ zal gaan lopen.

Die kans is op zich even groot ja. Dan kan een bekendmaking ook niet lang meer op zich laten wachten.
Reply
#28
Lowlands zou me niet verbazen.
Reply
#29
Voorlopig is de tour tweede helft juni/begin juli, zo te zien.
Reply
#30
Ja maar als die ze samen gaan pakken met Pukkelpop, Frequency, Sziget, Flow, Oya, en dat soort festivals kan het zomaar gebeuren. Al is het waarschijnljik meer goede hoop.
Reply
#31
Eind juli staat ATCQ op Panorama, daardoor denk ik de kans groter is dat zs op DTRH/BKS dan Lowlands staan. Ik vraag mij wel af waarom Primavera ze niet heeft, of dat moet nog komen.
Reply
#32
Dat zou al bekend zijn. Eerst Noord-Amerika, dan Europa.
Reply
#33
ATCQ op de BKS zaterdag dan maar en anders een losse zaalshow, dat misschien nog liever zelfs.
RTJ nog eens meepikken op BKS zou leuk zijn, maar geen must see dit jaar.
Reply
#34
[Image: WooHah_2017_3-Scherm-576x1024.png]
Reply
#35
Wow, een kwalitatieve old skool naam.

Wie gaat nu eigenlijk headlinen hier?
Reply
#36
Nas is een mooie toevoeging. Maar over de gehele linie een povere lineup naar mijn smaak.
Reply
#37
Vreemd, hoe Woo Hah een aantal van de kutste rappers naar Tilburg haalt. Dacht dat ze de afgelopen jaren dat soort figuren niet boekten. Trekken Hopsin en Lil Dicky dan echt veel publiek?
Reply
#38
Lil Dicky is groot onder blanke bros. En Hopsin is toch een redelijk bekende naam onder de liefhebbers?
Reply
#39
(06-03-2017, 16:18)hythloth Wrote: Lil Dicky is groot onder blanke bros. 

Deze zin. Pure poëzie.
Reply
#40
Bekend zegt niet zoveel. Woo Hah moet m.i. na 3 edities nog niet hun initiële 'filosofie' in de uitverkoop zetten, in de hoop dat je er een paar honderd kaarten op verkoopt. Hopsin brengt ècht alleen maar troep uit. (https://rateyourmusic.com/artist/hopsin)
Reply
#41
Maar wat is die oorsponkelijke filosofie dan?
Reply
#42
Ach iedereen heeft zo z'n eigen voorkeuren binnen het genre. De dingen die ze nu boeken zullen mij in ieder geval niet naar Tilburg lokken. Maar als ze hier op inzetten zal er vast een grote groep voor te porren zijn lijkt me.
Reply
#43
(06-03-2017, 16:28)hythloth Wrote: Maar wat is die oorsponkelijke filosofie dan?

Hey kijk, hun beleidsplan: http://www.brabantc.nl/site/wp-content/u...dsplan.pdf

Komt overeen met wat ze nu boeken.
Reply
#44
Hilltop Hoods zijn leuk en Nas wil ik nog wel een keer gezien hebben. Twijfel of ik hem hier op een mooie locatie met een slechte line-up ga zien of op die kutvlakte van Dour ga checken.
Reply
#45
Zonde dat je de Illmatic tour gemist hebt. Oprecht een van de beste hiphop optredens die ik heb gezien.
Reply
#46
+French Montana, Young M.A, Freddie Gibbs, Mike Will Made-it, Fresku, Mocromaniac, Pietju Bell, Braz, Woenzelaar, Killer Kamal, Roméo Elvis & Le Motel, Yung Internet, Jarreau Vandal, Ray Fuego, Anbu, Tasha The Amazon, Nick Hook, Iliasopdebeat, Ivy Lab, Paquito Moniz en Odin.
Reply
#47
Ik ga toch die zaterdag even kijken denk ik voor NAS en Travi$ Scott
Reply
#48
(16-05-2017, 14:32)Indiaantje89 Wrote: Fresku, Mocromaniac, Pietju Bell, Braz, Woenzelaar, Killer Kamal, Roméo Elvis & Le Motel, Yung Internet, Jarreau Vandal, Ray Fuego, Anbu, Tasha The Amazon, Nick Hook, Iliasopdebeat, Ivy Lab, Paquito Moniz en Odin.

Wat een Nederherrie.
Reply
#49
(16-05-2017, 16:28)hythloth Wrote:
(16-05-2017, 14:32)Indiaantje89 Wrote: Fresku, Mocromaniac, Pietju Bell, Braz, Woenzelaar, Killer Kamal, Roméo Elvis & Le Motel, Yung Internet, Jarreau Vandal, Ray Fuego, Anbu, Tasha The Amazon, Nick Hook, Iliasopdebeat, Ivy Lab, Paquito Moniz en Odin.

Wat een Nederherrie.

Aye, alles hier is tempo
Kan niet lang met je praten, tempo
Tik tak, tik tak, tempo
Fasta, tempo
Reply
#50
Ik zou overigens oppassen voor mongolen die vanuit palen of iets dergelijks hoog in het publiek springen tijdens Travi$ Scott.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)