Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rolling Loud (Woo Hah!)
#1
Quote:De organisatie van het nieuwe hiphopfestival Woo Hah! heeft de eerste namen bekendgemaakt. Danny Brown, Chance the Rapper, Digitz, Typhoon, De Jeugd van Tegenwoordig, Ares en AER zijn in ieder geval van de partij in juli.

Het festival vindt plaats op 6 juli op de Spoorzone te Tilburg. Op dezelfde locatie vindt ieder jaar Festival Mundial plaats. Meernamen volgen de komende tijd.

Kaarten voor het festival zijn vanaf 8 maart verkrijgbaar. Tickets kosten 30 euro.
Reply
#2
[Image: 10308077_294895010677252_470611484048103710_n.jpg]
Reply
#3
Mos Def vind ik toch best indrukwekkend.
Reply
#4
Ik ook, maar zoals eerder aangegeven, heb ik live hip hop opgegeven. Geen zin meer in gegarandeerde teleurstellingen.
Reply
#5
30 juni - 1 juli 2017

http://www.woohahfestival.com/

Uitbreiding van 1 naar 2 dagen
Reply
#6
[Image: Czyg2naWEAAmPeq.jpg:large]

Je zou maar als artiesten naam Lil Dicky hebben. Dan sta je best voor lul.
Reply
#7
Wat een drama.
Reply
#8
Een camping ticket kost €34,50, wtf?
Reply
#9
Gucci Mane en Flatbush Zombies wil ik allebei nog wel een keer live zien. Maar de rest vind ik echt drama. Lil Dicky man, kom op. Zijn boeker lacht zich kapot.
Reply
#10
(16-12-2016, 13:13)Koen Wrote: Gucci Mane en Flatbush Zombies wil ik allebei nog wel een keer live zien. Maar de rest vind ik echt drama. Lil Dicky man, kom op. Zijn boeker lacht zich kapot.

Die lacht zijn Lil Dicky uit zijn broek.
Reply
#11
De afgelopen 2 edities waren erg fijn, maar komend jaar sla ik maar over. Hier zit voor mij niets bij en aangezien ik de 2 weken ervoor al naar Best Kept en DTRH ga wordt het ook wat druk..
Reply
#12
(16-12-2016, 13:15)Indiaantje89 Wrote:
(16-12-2016, 13:13)Koen Wrote: Gucci Mane en Flatbush Zombies wil ik allebei nog wel een keer live zien. Maar de rest vind ik echt drama. Lil Dicky man, kom op. Zijn boeker lacht zich kapot.

Die lacht zijn Lil Dicky uit zijn broek.

Hahaha, leuk grapje!!!! +1 respect voor jou
Reply
#13
Dit is wel heer erg matig, zeker na vorig jaar. En waarom dan 2 dagen als je met dit aankomt?
Reply
#14
Een stuk slickere namen dan de afgelopen edities
Reply
#15
Mooi dat vooralsnog Run The Jewels er niet staat, hopelijk zijn die straks sub op BKS.
Reply
#16
Met zulke namen vragen ze om dat ScHoolboy Q bro-publiek waar Gunnar het over had.
Reply
#17
Vorig jaar toch wel spijt dat ik niet gegaan was, en me daarom voorgenomen Woo Hah dit jaar als serieuze optie te beschouwen, maar als ze met zulke namen aankomen laat ik het graag aan me voorbij gaan...
En wat BigBird zegt, waarom wil je dit festival naar 2 dagen uitbreiden en kom je hiermee aankakken...
Reply
#18
Bryson Tiller // Rae Sremmurd // Post Malone // MHD // Stormzy // AJ Tracey // 67 // Coely // Yung Nnelg // Hucci // Hannah Faith // SIROJ // Vic Crezée // Aristoteles Mendes

Wederom geen beste lichting dit.
Reply
#19
Beduidend slechter dan vorig jaar, en zo te zien dus geen ATCQ.

Waarom eigenlijk twee dagen, als je nog geeneens voor 1 dag een goed programma kunt strikken? Roskilde en Les Ardentes doen het dan beter met dit genre.
Reply
#20
Misschien omdat toch de grotere festivals als BKS/DTRH/Lowlands steeds meer grotere naampjes gaan afsnoepen waarschijnlijk.
Reply
#21
Op zich wel chill dat ze RTJ en ATCQ niet hebben.
Reply
#22
Jezus, wat slecht. Ik verkoop m'n kaartje maar.
Reply
#23
Jullie zien het verkeerd; dit is het gateway hip hop festival. De grotere sluizen ze standaard door naar majors. Je zou ervan versteld staan hoeveel fans Lil Dickie in werkelijkheid heeft.
Reply
#24
Mooi dat ik hier niet in trap, whoo ha ha Tongue
Reply
#25
Het goede nieuws: als A Tribe Called Quest hier had gestaan, was het al wel bekendgemaakt. Dat Run The Jewels en A Tribe Called Quest op BKS-scenario begint er steeds mooier en geloofwaardiger uit te zien. Smile
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)