Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The Rolling Stones
Voor de kwaliteit en de prijzen van toen was het nog leuk, maar had ik nu dit geld over zou ik ipv van nu 2 naar 8 andere concerten kunnen.
zoals:
Quote:http://www.royalparklive.nl/nieuws/archi...oyal-park/
Reply
Voor de liefhebber...
https://www.superdeluxeedition.com/news/...eluxe-box/
Reply
Een nieuwe Stones single.
https://www.upi.com/Entertainment_News/M...587658796/
Reply
Het zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen, maar de geruchten zijn waar. Ze komen deze zomer nog een keer langs.
Reply
https://rollingstones.com/tour/

13 juni JC ArenA Amsterdam
11 juli Koning Boudewijn Stadion Brussel
Reply
Kaarten zijn onbetaalbaar. Goedkoopste kaarten €99 en dan zie je volgens mij Mick als die voor op het podium staat een beetje van de zijkant. Vooraan €489 en alles ertussenin. Staanplaats €149. Ik denk dat ik wacht op de volgende tour.
Reply
(14-03-2022, 18:07)pudpong3 Wrote: Kaarten zijn onbetaalbaar. Goedkoopste kaarten €99 en dan zie je volgens mij Mick als die voor op het podium staat een beetje van de zijkant. Vooraan €489 en alles ertussenin. Staanplaats €149. Ik denk dat ik wacht op de volgende tour.

De 'was ik de vorige/bleek de laatste tour maar geweest' tour?
Reply
Ik heb ze nu 4 keer gezien geloof ik.. wel prima geweest.
Reply
(14-03-2022, 18:22)Wailer Wrote:
(14-03-2022, 18:07)pudpong3 Wrote: Kaarten zijn onbetaalbaar. Goedkoopste kaarten €99 en dan zie je volgens mij Mick als die voor op het podium staat een beetje van de zijkant. Vooraan €489 en alles ertussenin. Staanplaats €149. Ik denk dat ik wacht op de volgende tour.

Onder het motto 'het kon wel eens de laatste keer zijn' heb ik mezelf in 1995 laten meeslepen, toen 75 gulden voor veldkaarten wat in die tijd ook extreem was.
[+] 1 user says Thank You to Enzo for this post
Reply
(14-03-2022, 18:28)Enzo Wrote:

Onder het motto 'het kon wel eens de laatste keer zijn' heb ik mezelf in 1995 laten meeslepen, toen 75 gulden voor veldkaarten wat in die tijd ook extreem was.

Dat is waar Enzo en nadat het bedrag een beetje ingedaald is, zijn de kaarten van €149-€169 toch weer in beeld bij mij. Aan de andere kant, zijn The Stones wel een band die ik thuis nooit beluister en ik heb ze ook een paar keer gezien. Is het genoeg geweest?
Voor Rammstein in Zürich tikte ik blind 2x2x€175 af voor 2 dagen Rammstein met mijn vrouw.  Angel
Reply
(14-03-2022, 18:28)Enzo Wrote:

Ik weet nog dat ik in 1995 op familievakantie in Praag was via een busreis, waarbij op dat moment The Stones in de stad speelde en er via die busreis tickets werden aangeboden. Was destijds niet bekend met hun werk, maar terugkijkend zou het toch cool en misschien wel vormend zijn geweest om ze daar te hebben gezien.
Reply
Kaartverkoop voor de Rolling Stones is toch al aardig op gang gekomen. Enkel de dure tickets nog beschikbaar.

Zelf toch maar voor de Lucky Dip tickets voor Gelsenkirchen en Brussel gegaan Smile
[+] 1 user says Thank You to BatMutsje for this post
Reply
(14-03-2022, 18:28)Enzo Wrote: Onder het motto 'het kon wel eens de laatste keer zijn' heb ik mezelf in 1995 laten meeslepen, toen 75 gulden voor veldkaarten wat in die tijd ook extreem was.

Dit is inderdaad toch al bijna 30 jaar hun verdienmodel? Puur gericht op fomo van diehardfans, en als je die nog genoeg hebt kun je die ook prima na 2 jaar geen concerten voor honderden euro's tillen om naar een incomplete bejaardenband te laten kijken.
Reply
(18-03-2022, 13:25)Max Wrote:
(14-03-2022, 18:28)Enzo Wrote: Onder het motto 'het kon wel eens de laatste keer zijn' heb ik mezelf in 1995 laten meeslepen, toen 75 gulden voor veldkaarten wat in die tijd ook extreem was.

Dit is inderdaad toch al bijna 30 jaar hun verdienmodel? Puur gericht op fomo van diehardfans, en als je die nog genoeg hebt kun je die ook prima na 2 jaar geen concerten voor honderden euro's tillen om naar een incomplete bejaardenband te laten kijken.

Je merkt dit jaar dat heel veel diehard fans ook hebben gekozen voor de optie van Lucky Dip. Deze kaarten kosten respectievelijk €56,00 en € 67,65 per stuk voor Brussel/Amsterdam en Gelsenkirchen. Veel diehard fans vonden de prijzen voor deze tour ook erg pittig als je het zo leest op de verschillende fora.
Reply
Heb heel even overwogen om na 20 jaar weer een keer te gaan. Tot dat ik mij de beelden van The Stones op PP herinnerde, toen was ik meteen genezen.
Reply
Ik heb een zitplaats. Veels te duur, ik weet t. Dat t de laatste keer kan zijn hier in Nederland triggerde me te erg.
Vroeger (80’s) niet meer normaal fan. Duss tja☺️
[+] 1 user says Thank You to Flair for this post
Reply
Mooi werk als je er naar toe kunt. Ben best altijd een fan geweest, maar deze tour dvd haal ik de komende jaren wel even uit de uitverkoop bak. Dat concert op Cuba lag er een gegeven moment voor €6,95.
Reply
Afgelast, Mick heeft corona.
Reply
lol
Reply
Jammer, geen Alanis Morissette-Rolling Stones duoverslag van Locor dan.
Reply
(13-06-2022, 18:32)Uplift Wrote: Jammer, geen Alanis Morissette-Rolling Stones duoverslag van Locor dan.

Ik kan verslag doen van Alanis; er was een zieke dus mijn vriendin was plotseling aanwezig ;-D
Reply
(13-06-2022, 18:25)metal bouwie Wrote: Afgelast, Mick heeft corona.

Dat is zeer vervelend voor de vele fans, maar zeer zeker voor de fans die van heinde en verre komen. Moet er niet aan denken dat we dadelijk in Gothenborg staan en Till meldt zich 2 uur vóór het optreden ziek om eraan toe te voegen dat ze over een maand het optreden inhalen.
Reply
Corona-afzeggingen zijn helaas het nieuwe normaal. Maakt het inderdaad riskanter om een dick move ergens te plannen.
Reply
Ja godver, ik stond er dus al, golden Circle, biertje er bij en goede zin. Nu maar met een biertje thuis op de bank.
Reply
vrijdag gaat nu ook niet door wat voor mij niet als verrassing komt - dan maar van de 30+graden op een andere manier genieten. en afwachten wanneer het wordt ingehaald.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)