Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 3.75 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Depeche Mode
#26
We're already now planning another European leg and then definitely South America and possibly Asia. Then I think we're planning to come back to America, and some more festivals in Europe in the summer of 2014.
Reply
#27
Zou dan zomaar Pinkpop 2014 kunnen worden...
Reply
#28
Ja kut, nu ga ik speciaal naar Parijs.

Zou wel één van de meest lucratieve tours ooit kunnen worden, zo te zien.
Reply
#29
BigBird Wrote:We're already now planning another European leg and then definitely South America and possibly Asia. Then I think we're planning to come back to America, and some more festivals in Europe in the summer of 2014.

Azië!! Dan hoop ik toch ook op ZuidOost Azië en niet alleen Japan.
Hou ons op de hoogte BigBird, want daar ben ik nogal eens in de buurt.
Reply
#30
7 december in de Ziggodome, lijkt mij een prima tijdstip om daarna nog een headlinepositie op Pinkpop aan te kondigen.
Reply
#31
Tickets 49, 59 en 69 euro (excl. servicekosten) vanaf volgende week vrijdag.

Pinkpop zou dan mosterd na de maaltijd zijn
Reply
#32
Als ze in 2014 een uitgebreide zomerfestivaltour in Europa nog gaan doen zal Pinkpop ze wel halen.
Reply
#33
Niet onverwacht, wel fijn! Ben benieuwd of het nog een beetje snel met de verkoop gaat.
In de Ziggodome zijn de staanplaatsten ook het duurst, zoals bij Ahoy?
Reply
#34
Die ene keer Ahoy' in 2009 vond ik zeer leuk, maar verder laat ik het erbij.
Reply
#35
Concert van dikke drie kwartier, live on Letterman: http://www.youtube.com/watch?v=_wlQn6E3DeI Wauw, band in topvorm. En die nieuwe nummers doen het beste verhopen voor hun nieuwe album. Vooral 'Should be higher' laat een diepe indruk na.
Reply
#36
Dat ging best soepel, maar de tering wat is die Ziggo dome prijzig, gisteren toch nog een Neil Young kaartje gekocht (denk dat er nog een stuk of 100 zijn als ik dat zo in kan schatten), ben je bij elkaar 140 euro lichter, maar ik had ook weer 5 rotownkaartjes voor 6 tientjes (waaronder de allerlaatste Efterklang), dat compenseert weer een beetje
Reply
#37
Ben er ook bij, gelukkig niet lang in de wachtrij moeten zitten.
Reply
#38
Heb ook kaartjes, eerste keer Ziggodome Smile
Anyway, ik heb ook een vraagje:
Ik kon kiezen tussen twee soorten staanplaatsen, wat is het verschil?
Op de pdf staat gewoon "Staanplaatsen-ingang zaal". Lijkt me goed, toch?
Reply
#39
Staanplaatsen in de pocket, zoals het er uit ziet zijn de staanplaatsen en de 1e ring zo ongeveer uitverkocht.
Reply
#40
meisbaer2 Wrote:Heb ook kaartjes, eerste keer Ziggodome Smile
Anyway, ik heb ook een vraagje:
Ik kon kiezen tussen twee soorten staanplaatsen, wat is het verschil?
Op de pdf staat gewoon "Staanplaatsen-ingang zaal". Lijkt me goed, toch?

Geen idee, ik snapte er geen reet van, had nog niets aangeven en toch kreeg ik 2 staanplaatsen ingang zaal toegewezen, denk dat het ergens wel goed is
Reply
#41
Willie Wrote:
meisbaer2 Wrote:Heb ook kaartjes, eerste keer Ziggodome Smile
Anyway, ik heb ook een vraagje:
Ik kon kiezen tussen twee soorten staanplaatsen, wat is het verschil?
Op de pdf staat gewoon "Staanplaatsen-ingang zaal". Lijkt me goed, toch?

Geen idee, ik snapte er geen reet van, had nog niets aangeven en toch kreeg ik 2 staanplaatsen ingang zaal toegewezen, denk dat het ergens wel goed is

Dan selecteert ie op best beschikbaar toch?
Reply
#42
Volgens mij hebben ze ook staanplaatsen tussen de ringen. Daar wil je niet terecht komen dus.

Depeche Mode laat ik wel aan me voorbij gaan, Werchter moet volstaan.
Reply
#43
Ik ga ook naar Werchter, maar ze spelen op de laatste avond en dan ben ik onderhand al redelijk brak na vier dagen. Dus kan ik op Werchter op het gemakje vande show genieten van een afstandje, en dan in de ziggo lekker uitgerust vooraan staan. Dat is het plan tenminste Smile
Reply
#44
Staanplaatsen ook in de pocket. Nu al grotendeels uitverkocht volgens mij, niet?
Reply
#45
Nieuwe single, tweede single van Delta Machine: http://www.youtube.com/watch?v=iEU021TlaV4

Iets anders dan Heaven, maar wel dik in orde.
Reply
#46
http://entertainment.time.com/2013/04/04...ave-gahan/
Reply
#47
2013
23.11. Hannover – TUI Arena
25.11. Berlin – O2 World
27.11. Berlin – O2 World
01.12. Erfurt – Messehalle
03.12. Bremen – ÖVB-Arena
05.12. Oberhausen – König Pilsener Arena

2014
04.02. Mannheim – SAP Arena
08.02. Wien – Stadthalle
12.02. Dresden – Messehalle
Reply
#48
Ik ben zelf fan van Depeche Mode, maar krijgen ze al die arena's daadwerkelijk uitverkocht? Straf.
Reply
#49
Deze zomer hebben ze een praktisch uitverkochte stadiontour in Duitsland. Deze arena's krijgen ze op 1-2-3 vol.
Reply
#50
Is feitelijk met voorsprong de grootste naam die op Werchter staat, maar in België zijn ze een beetje een apart geval. Geen idee waarom, Schueremans hielp hen zelf lanceren in de jaren '80.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)