Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 3.75 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Depeche Mode
#1
Er zijn data gelekt door de ARD:

Quote:Juni 2013
01. München – Olympiastadion
03. Stuttgart – Mercedes Benz Arena
05. Frankfurt – Commerzbank Arena
09. Berlin – Olympiastadion
11. Leipzig – Red Bull Arena
17. Hamburg – Imtech Arena

Juli 2013
03. Düsseldorf – Esprit Arena

Tour zou 7 mei beginnen in Israel.

Zal me niks verbazen als ze dus naar Pinkpop komen, zo niet, dan zal het wel Ziggo Dome worden.
Reply
#2
Nog een gerucht:

Volgende een Zweedse krant spelen ze op dit festival: http://peaceandlove.se/en/
Reply
#3
Roskilde zit er dus ook dik in, net als Werchter Classic.
Reply
#4
Als deze data kloppen zit Roskilde er niet in, lijkt me: http://www.ticketbande.eu/konzerte/depec...ckets.html
Reply
#5
Ik probeer voor een concert in Dusselsorf te gaan, is dichtbij voor mij. Sowieso zijn ze heel erg populair in Duitslands, dus kwa sfeer komt dat alleen maar ten goede.
Reply
#6
Karel Wrote:Als deze data kloppen zit Roskilde er niet in, lijkt me: http://www.ticketbande.eu/konzerte/depec...ckets.html
Inderdaad.
Damn, ze zien het groot.
Heb ze nog nooit gezien, maar een stadionconcert is voor mij uit den boze.
Tenzij... St.-Pietersplein?
Reply
#7
Volgens Pitchfork:


Quote:05-07 Tel Aviv, Israel - Hayarkon Park
05-10 Athens, Greece - Terra Vibe
05-12 Sofia, Bulgaria - Georgi Asparuhov Stadium
05-15 Bucharest, Romania - National Stadium
05-17 Istanbul, Turkey - Kucukciftlik Park
05-19 Belgrade, Serbia - Usce Park
05-21 Budapest, Hungary – Puskas Ferenc Stadium
05-23 Zagreb, Republic of Croatia - Hippodrome
05-25 Bratislava, Slovakia – Inter Stadium
05-28 London, England – O2 Arena
06-01 Munich, Germany – Olympic Stadium
06-03 Stuttgart, Germany – Mercedes-Benz Arena
06-05 Frankfurt, Germany – Commerzbank Arena
06-07 Berne, Switzerland - Stade De Suisse
06-09 Berlin, Germany – Olympic Stadium
06-11 Leipzig, Germany – Red Bull Arena
06-13 Copenhagen, Denmark - Parken
06-15 Paris, France – Stade De France
06-17 Hamburg, Germany – Imtech Arena
06-22 Moscow, Russia – Locomotive Stadium
06-24 St. Petersburg, Russia – SKK Arena
06-27 Borlange, Sweden - Peace & Love Festival
06-29 Kiev, Ukraine – Olympic Stadium
07-03 Dusseldorf, Germany – Esprit Arena
07-07 Werchter, Belgium – Rock Werchter Festival
07-11 Bilbao, Spain – BBK Festival
07-13 Lisbon, Portugal – Optimus Alive Festival
07-16 Nimes, France – Antic Arina
07-18 Milan, Italy – San Siro Stadium
07-20 Rome, Italy – Olympic Stadium
07-23 Prague, Czech Republic – Olympic Stadium
07-25 Warsaw, Poland – National Stadium
07-27 Vilnius, Lithuania – Vingis Park
07-29 Minsk, Belarus – Minsk Arena

Verrassen, toch nog Werchter, en geen Pinkpop. Kan me niet voorstellen dat ze de 14e Pinkpop doen, zouden dan 3 dagen op rij zijn.
Reply
#8
https://secure.eventim.de/depeche-mode-t...w&kuid=144
Reply
#9
Inderdaad wel sterk voor Werchter, te meer omdat ze daar dus zullen co-headlinen.
En geen Roskilde, is nogal een tegenvaller... want om daar nu een losse kaart voor te kopen... pffft.
Reply
#10
BigBird Wrote:Verrassen, toch nog Werchter, en geen Pinkpop. Kan me niet voorstellen dat ze de 14e Pinkpop doen, zouden dan 3 dagen op rij zijn.

qua logistiek kun je de trucks wel makkelijk langs PP laten rijden
Reply
#11
Volgens de laatste geruchten zou dit het laatste album + tour zijn van DM.
Reply
#12
Wat een asociale prijzen zeg. 71 eruo voor zitplaats, en staplaatst kost of 91 euro of 88 euro, afhankelijk van welk voorvak.
Als je kaartje wilt laten opsturen kost dat 20 euro. Nee dank je, hoe graag ik ze ook wil zien, dit is me te gortig. Dan misschien toch dagje werchter.
Reply
#13
Die prijzen gaan nergens meer over. Denk dat een dagje Werchter qua ticketprijs misschien nog wel voordeliger is. Krijg je er nog een paar "gratis" voorprogramma's bij ook!
Reply
#14
Nieuwe single net gehoord op stubru. Niet verkeerd.
Kan hem online nog niet meteen vinden precies.
Reply
#15
Deze misschien? http://newalbumreleases.net/52488/depech...aven-2013/
Reply
#16
Geen enkele show in NL, dan lijkt me Pinkpop juist een grote kanshebber. En als er van Kopenhagen naar Parijs wordt gereden kom je zo ongeveer langs Landgraaf.
Reply
#17
geluksknikker Wrote:Geen enkele show in NL, dan lijkt me Pinkpop juist een grote kanshebber. En als er van Kopenhagen naar Parijs wordt gereden kom je zo ongeveer langs Landgraaf.
Ze spelen nooit twee keer na elkaar, dus waarom dan drie keer voor Pinkpop? Ook zou dit al lang bekend gemaakt geweest zijn.
Reply
#18
Precies, destijds werden ze ook veel eerder bekend gemaakt.
Maar wel erg vreemd dat ze nu Pinkpop niet aandoen, als goedmaker voor de afzegging.
Reply
#19
Karel Wrote:
geluksknikker Wrote:Geen enkele show in NL, dan lijkt me Pinkpop juist een grote kanshebber. En als er van Kopenhagen naar Parijs wordt gereden kom je zo ongeveer langs Landgraaf.
Ze spelen nooit twee keer na elkaar, dus waarom dan drie keer voor Pinkpop? Ook zou dit al lang bekend gemaakt geweest zijn.
Eens, lijkt mij dat het dan gewoon gelijk met de andere tourdata bekend zou zijn gemaakt. Nieuwe nummers zijn best tof, vooral All That's Mine kan ik wel waarderen.
Reply
#20
BigBird Wrote:Precies, destijds werden ze ook veel eerder bekend gemaakt.
Maar wel erg vreemd dat ze nu Pinkpop niet aandoen, als goedmaker voor de afzegging.

Ja, dat vond ik ook wel vreemd. Zou dus zomaar kunnen dat Pinkpop zn headliners al rond had, of iig al 3 andere keuzes hadden waar ze voor wilden gaan.
Reply
#21
Misschien komen er nog indoor stadium data later in het jaar?
Dat was toen bij Pinkpop het geval, er waren toen alleen festival/open lucht data bekend, maar later kwam Ahoy er nog bij.
Ziggo dome is nu natuurlijk veel logischer.
Reply
#22
Depeche Mode is niet zo heel groot in NL, dat speelt ook mee. Hoeveel mensen waren er in Ahoy? Was volgens mij niet uitverkocht de laatste keer..
Reply
#23
Of het echt helemaal uitverkocht was, dat weet ik niet, maar ik heb toen een paar keer uit nieuwsgierigheid zitten kijken op de site voor beschikbare kaarten. Op het laatst waren er volgens mij alleen nog helemaal bovenin wat plaatsen beschikbaar. De staanplaatsten waren er na de presale rap doorheen hoor! Op de dag zelf zag het er goed vol uit in ieder geval.
En als je ziet wat ze allemaal in de Ziggodome zetten, dan is Depeche Mode ook wel Ziggo waardig Smile
Reply
#24
Volgens mij was het wel uitverkocht, op het laatste moment heb ik nog zitten turen. Of het lag er aan dat ik toch eigenlijk een zaalkaart wilde.

Maar goed, ik had toch graag een veldshow meegemaakt, die geeft DM volgens mij niet zo vaak.
Reply
#25
Depeche Mode is zeker Ziggo Dome waardig maar er moeten wel 17000 tickets worden verkocht, normaal gesproken lukt dat niet. Helemaal nu het grote deel van de fans al tickets heeft voor shows in Duitsland. Ik vind het ook jammer maar sommige bands hebben een ongelukkig huwelijk met NL.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)