Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bets are On
#1
De eerste: ik vs. Beans en Aron

Onderwerp: ik zeg dat The Strokes in de Barn staan indien ze op de Werchter-affiche komen.


De tweede: ik vs. Amst

Onderwerp: Major Lazer headlinet Roskilde (zeg ik)


We moeten het enkel nog eens geraken over de inzet en dan kunnen we de weddenschappen ook officieel afsluiten.
Ik stel voor om met een gestandaardiseerde inzet van één kwaliteitsbier-consumptie per deelnemende persoon te werken.
Reply
#2
Uplift Wrote:De eerste: ik vs. Beans en Aron

Onderwerp: ik zeg dat The Strokes in de Barn staan indien ze op de Werchter-affiche komen.


De tweede: ik vs. Amst

Onderwerp: Major Lazer headlinet Roskilde (zeg ik)


We moeten het enkel nog eens geraken over de inzet en dan kunnen we de weddenschappen ook officieel afsluiten.
Ik stel voor om met een gestandaardiseerde inzet van één kwaliteitsbier-consumptie per deelnemende persoon te werken.
Ik zou graag met je willen wedden Uplift maar ik snap niet hoe je aan mijn naam komt in dit geval? Tongue
Ik heb nergens gezegd dat The Strokes Headliner zullen zijn op Werchter, laat staan dat ik gezegd heb dat ze ergens zullen staat komend festivalseizoen. Ik geloof ook niet dat ze headliner zullen zijn op Werchter, meer iets voor Pukkelpop(Als headliner welteverstaan).
Reply
#3
RutgerGM, excuses!

Maar je mag gerust ook mee doen, natuurlijk.
Reply
#4
Uplift Wrote:We moeten het enkel nog eens geraken over de inzet en dan kunnen we de weddenschappen ook officieel afsluiten.
Ik stel voor om met een gestandaardiseerde inzet van één kwaliteitsbier-consumptie per deelnemende persoon te werken.
Maar dan moet er op den duur een Graz meeting komen. Iedereen te veel tripels, dan verplicht een half uurtje het forum bevuilen en de ochtend erna teruglezen en nagenieten.
Reply
#5
Murdoc Niccals Wrote:
Uplift Wrote:We moeten het enkel nog eens geraken over de inzet en dan kunnen we de weddenschappen ook officieel afsluiten.
Ik stel voor om met een gestandaardiseerde inzet van één kwaliteitsbier-consumptie per deelnemende persoon te werken.
Maar dan moet er op den duur een Graz meeting komen. Iedereen te veel tripels, dan verplicht een half uurtje het forum bevuilen en de ochtend erna teruglezen en nagenieten.

Dus na een half uur moet iemand overal slotjes opgooien zodat we niets kunnen wijzigen! Dus iemand moet nuchter genoeg blijven om dat te kunnen uitvoeren!

Ik zeg, ik doe mee!
Reply
#6
Er was ooit een Graz-festival, ergens in Limburg (?).

Vrees dat het hoogst haalbare nu een festivalmeeting op BKS of zo is. Uiteindelijk is Graz gewoon nog een naam, geen organisatie meer.
Reply
#7
The Strokes headlinen natuurlijk nooit en te nimmer de Barn, die staan gewoon op mainstage, zowel bij Werchter alsmede bij Pukkelpop. Niet als headliner.
Reply
#8
Wedden dat als ik zo op mijn werk aankom, ik na 1 kopje koffie al moet schijten?
Reply
#9
Ik kan me dus niet van de indruk ontdoen dat The Strokes subheadliner zouden zijn op Werchter, én headliner op Pukkelpop. But I could be wrong... Nu, die vraag zal zich waarschijnlijk wel dit jaar niet stellen Wink
Reply
#10
Schobbeyak Wrote:Wedden dat als ik zo op mijn werk aankom, ik na 1 kopje koffie al moet schijten?

Gewonnen!
Reply
#11
Uplift Wrote:Er was ooit een Graz-festival, ergens in Limburg (?).

Vrees dat het hoogst haalbare nu een festivalmeeting op BKS of zo is. Uiteindelijk is Graz gewoon nog een naam, geen organisatie meer.

Ik heb het gevoel dat half relevant Graz op Primavera zit.
Reply
#12
Loov Wrote:
Uplift Wrote:Er was ooit een Graz-festival, ergens in Limburg (?).

Vrees dat het hoogst haalbare nu een festivalmeeting op BKS of zo is. Uiteindelijk is Graz gewoon nog een naam, geen organisatie meer.

Ik heb het gevoel dat half relevant Graz op Primavera zit.
+ Le Gues Who
Reply
#13
Als de kwestie zich stelt, dan tellen alle posts hier mee voor het ene of het andere kamp.

@Schobbeyak: dat is ook mijn taktiek.
Reply
#14
BKS, LGW May Day en BKS zullen wel redelijke percentages Grazzers rondlopen.

Maar ja, als je om kwaliteitsbier wilt wedden kun je beter afspreken in Kafe België in Utrecht op de LGW dag of zo Tongue
Reply
#15
LGW op 24/05 is nog steeds een optie voor mij, dus waarom niet.
Reply
#16
Als Belg helemaal naar Utrecht om Belgische biertjes te drinken.

Oh ja en dat bandje Neutral Milk Hotel speelt natuurlijk nog.
Reply
#17
Ja, daarom. Plus er staan wel nog andere mooie dingen die al dan niet door een praatpubliek verstoord zullen worden.
Reply
#18
Uplift Wrote:Ja, daarom. Plus er staan wel nog andere mooie dingen die al dan niet door een praatpubliek verstoord zullen worden.
Valt op LGW reuze mee; zeker als je de Oudegracht ontloopt.
Reply
#19
Amst, pay up.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)