Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welk beroemd iemand heb jij gezien
#51
pudpong3 Wrote:Mark Retera gesproken in Breda. Wat een klasbak is dat zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Toen ik een Dirk Jan boekje door hem liet signeren in Haarlem was ie niet bijzonder spraakzaam Tongue
Reply
#52
Martijn Wrote:Zag afgelopen maandag John Williams, ben nog steeds niet van de schrik bekomen.

Schrikt u altijd van oude mannen? Star wars mars nog geneuried?
Reply
#53
Willie Wrote:
Martijn Wrote:Zag afgelopen maandag John Williams, ben nog steeds niet van de schrik bekomen.

Schrikt u altijd van oude mannen? Star wars mars nog geneuried?
Ging helaas om deze John Williams

[Image: John-Williams.jpg]
Reply
#54
Martijn Wrote:
Willie Wrote:
Martijn Wrote:Zag afgelopen maandag John Williams, ben nog steeds niet van de schrik bekomen.

Schrikt u altijd van oude mannen? Star wars mars nog geneuried?
Ging helaas om deze John Williams

[Image: John-Williams.jpg]

Ik vrees, dat ik deze John ook nog nooit heb gezien.
Is het een muzikant, zanger, Acteur?
Reply
#55
Het is de koning van de hulp TV. Onze hoop in bange dagen. Heb je nog een man die niet kan klussen? Of een man die te veel hobby's heeft? Of toevallig iemand die de rekeningen niet meer kan betalen? John Williams is je redder in nood. Oh en burenruzies schijnt die ook goed in te zijn.
Reply
#56
Piet Knaak Wrote:Het is de koning van de hulp TV. Onze hoop in bange dagen. Heb je nog een man die niet kan klussen? Of een man die te veel hobby's heeft? Of toevallig iemand die de rekeningen niet meer kan betalen? John Williams is je redder in nood. Oh en burenruzies schijnt die ook goed in te zijn.

Handig zeg, mijn vrouw klust niet graag en mijn buurman wil me ook niet helpen.
John, come to the rescue!!!
Reply
#57
Volgens mij moet je huis dan wel al 5 jaar een puinzooi zijn.
Reply
#58
atthedrive-in Wrote:Volgens mij moet je huis dan wel al 5 jaar een puinzooi zijn.
Je kan doen alsof.
Reply
#59
Afgelopen week zag ik Anthony Lurling bij een benzinestation.

Ik liet hem toch maar voorgaan in de rij Smile.
Reply
#60
Roel87 Wrote:
atthedrive-in Wrote:Volgens mij moet je huis dan wel al 5 jaar een puinzooi zijn.
Je kan doen alsof.

Dat was fantastisch, ik zapte er toen toevallig langs.
Reply
#61
Dat is idd leuk.




Ik kwam afgelopen vrijdag de hele familie Kazan in de vliegtuig tegen. Het gaat nog niet zo goed met de zaken gezien ze met Ryanair vlogen.
Reply
#62
Indiaantje89 Wrote:Afgelopen week zag ik Anthony Lurling bij een benzinestation.

Ik liet hem toch maar voorgaan in de rij Smile.

Goede keuze, straks begint die je ineens te meppen :p
Reply
#63
Jeroen Wielaert - colomnist en journalist bij radio 1.
Ik zag hem tijdens de Suzie Q revival afgelopen zaterdag in Veenendaal.
In de Veenendaalhal werd na 34 jaar, de discotheek nog één keer geopend.
Er kwamen (zo ongeveer) 900 mensen op af.
Jeroen gaf er, voorafgaand aan de avond een lezing over de Popcultuur in deze plaats.
Reply
#64
Daar is dit onderwerp niet voor bedoeld.
Als je naar een concert van (pakweg) Paul McCartney gaat is het niet de bedoeling dat je hier gaat melden dat je hem gezien hebt. Maar als je hem 's middags een hamburger ziet eten bij de Burger King of een kopje kruidenthee ziet drinken in het plaatstelijk vegetarisch cafe, dan weer wel.
Reply
#65
Maar als je John Lennon in het publiek ziet bij dat Paul McCartney concert, dan mag dat weer wel.
Reply
#66
Willie Wrote:Maar als je John Lennon in het publiek ziet bij dat Paul McCartney concert, dan mag dat weer wel.

Dat specifieke geval lijkt me meer thuis te horen in het topic 'Waar kunnen we je mee helpen?'
Reply
#67
Enzo Wrote:Daar is dit onderwerp niet voor bedoeld.
Als je naar een concert van (pakweg) Paul McCartney gaat is het niet de bedoeling dat je hier gaat melden dat je hem gezien hebt. Maar als je hem 's middags een hamburger ziet eten bij de Burger King of een kopje kruidenthee ziet drinken in het plaatstelijk vegetarisch cafe, dan weer wel.

En als je dan nog kwijt moet dat je ergens bent geweest en het is geen concert/festival hebben we het 'Wat heb jij vandaag beleefd', de cloaca aller topics.
Reply
#68
matthijs603 Wrote:
Willie Wrote:Maar als je John Lennon in het publiek ziet bij dat Paul McCartney concert, dan mag dat weer wel.

Dat specifieke geval lijkt me meer thuis te horen in het topic 'Waar kunnen we je mee helpen?'

:-D
Reply
#69
matthijs603 Wrote:
Willie Wrote:Maar als je John Lennon in het publiek ziet bij dat Paul McCartney concert, dan mag dat weer wel.

Dat specifieke geval lijkt me meer thuis te horen in het topic 'Waar kunnen we je mee helpen?'

[Image: cAy.gif]
Reply
#70
Piet Knaak Wrote:
matthijs603 Wrote:
Willie Wrote:Maar als je John Lennon in het publiek ziet bij dat Paul McCartney concert, dan mag dat weer wel.

Dat specifieke geval lijkt me meer thuis te horen in het topic 'Waar kunnen we je mee helpen?'

[Image: cAy.gif]

Jezus wat heb ik zin in dat laatste seizoen.
Reply
#71
Ik zag Jeroen Wieleart, niet op de lezing, maar tijdens het Reünion-Event van deze grote Club (destijds cappaciteit 1100 mensen).
Dus bleek het mij een toevallige bijkomstigheid, tijdens deze uitzonderlijke zaterdagavond, geachte dames/heren critici van dit verder nog wel prettige forum.
Reply
#72
Fenderboy Wrote:Ik zag Jeroen Wieleart, niet op de lezing, maar tijdens het Reünion-Event van deze grote Club (destijds cappaciteit 1100 mensen).
Dus bleek het mij een toevallige bijkomstigheid, tijdens deze uitzonderlijke zaterdagavond, geachte dames/heren critici van dit verder nog wel prettige forum.

Ik mis ergens een komma
Reply
#73
Dielie Wrote:
Fenderboy Wrote:Ik zag Jeroen Wieleart, niet op de lezing, maar tijdens het Reünion-Event van deze grote Club (destijds cappaciteit 1100 mensen).
Dus bleek het mij een toevallige bijkomstigheid, tijdens deze uitzonderlijke zaterdagavond, geachte dames/heren critici van dit verder nog wel prettige forum.

Ik mis ergens een komma

Ik een punt.
Maar je mist nog wel meer, dus...
Reply
#74
Beroemd is overdreven; Paul Onkenhout en Willem Visser van de Volkskrant bij The National. En Jochem Geerdink, verdwaald ongetwijfeld Big Grin
Reply
#75
Ik las overleden ipv van overdreven.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)