Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013
#51
jimmy Wrote:editors zal ook wel gewoon pinkpop headlinen zeker?

Zal me niks verbazen, denk dat die wel op veel meer festivals zullen staan.

Maar gok dat Pinkpop nog Muse heeft, en heel heel heel misschien Depeche Mode als goedmaker voor de afzegging. Iron Maiden vlak ik ook niet uit.
#52
BigBird Wrote:
jimmy Wrote:editors zal ook wel gewoon pinkpop headlinen zeker?

Zal me niks verbazen, denk dat die wel op veel meer festivals zullen staan.

Maar gok dat Pinkpop nog Muse heeft, en heel heel heel misschien Depeche Mode als goedmaker voor de afzegging. Iron Maiden vlak ik ook niet uit.

ik denk niet dat pinkpop muse heeft... geef me maar slaag als ik het fout heb, maar normaal gezien niet.
#53
Lijkt me ook sterk. Misschien The Killers nog wel voor Pinkpop als headliner.
#54
jimmy Wrote:ik denk niet dat pinkpop muse heeft... geef me maar slaag als ik het fout heb, maar normaal gezien niet.

Het zou idd kunnen dat Muse geen festivals doet met deze tour, en dan zullen ze in de Amsterdam Arena staan, of Goffertpark, of misschien wel op Megaland.

Als ze WEL festivals doen, dan heeft Pinkpop ze. De reden waarom ze niet op Werchter staan is omdat LN zo van 2 walletjes eet. Met de huidige 4 healiners verkopen ze toch uit, en met Muse los op de weide verdienen ze extra geld. Zeker als gebruik kan worden gemaakt van podium en andere inrichting die er dan staat.
#55
Denk ik ook. En depeche mode zal ook wel terug langs komen volgens mij.
#56
jimmy Wrote:editors zal ook wel gewoon pinkpop headlinen zeker?

Pfff als dat zo zou zijn is dat toch een fikse teleurstelling hoor voor mij... Green Day en Editors als headliners...

Aan de andere kant mag ik dan toch aannemen dat dat geen miljoenenacts zijn dus meer geld voor een goed overall programma. Of vragen Editors ook al meer dan een miljoen?

Muse ben ik ook niet helemaal fan van, maar spreekt me meer aan aan Green Day en Editors. Depeche Mode zit ik dan wel weer op te wachten.
#57
Muse moet Smeets haast wel boeken aangezien ze altijd eerste keus zijn van het publiek. Dus tenzij Muse weigert festivals te spelen (dat is idd een mogelijkheid) zal Muse wel op PP staan. Editors als 3e headliner zou best kunnen, ik vermoed dat Muse en Green Day wel aardig wat kosten en Editors relatief goedkoop zijn. Depeche Mode zou idd ook goed kunnen of Pearl Jam, Snow Patrol. Ach we zullen zien.
#58
Wordt helemaal lachen als the Killers en Snow Patrol de andere healiners zullen zijn
#59
Lekker op tijd naar bed dan 3 avonden. Hotel heb ik alweer geboekt voor de komende editie Smile
#60
Lijkt mij niet dat Editors ook al Pinkpop gaan headlinen, die zijn volgens mij in Belgie een stuk populairder dan hier. Misschien samen met Killers of Snow Patrol ofzo.
#61
Editors en Snow Patrol op dezelfde dag klinkt goed, daar zou ik wel tevreden mee zijn. En dan Muse de andere dag. Waar kan ik tekenen?
#62
WeckoJ Wrote:Editors en Snow Patrol op dezelfde dag klinkt goed, daar zou ik wel tevreden mee zijn. En dan Muse de andere dag. Waar kan ik tekenen?

Hopelijk op je buik!
#63
Wie zíjn die nieuwe Graz'ers toch?
#64
Uplift Wrote:Wie zíjn die nieuwe Graz'ers toch?
pfff.
#65
ach zolang ze geen te gekke dingen gaan vragen als:
"wie vind er ook dat : anouk,faithless,30 seconds to mars op pinkpop moet?"
#66
kesselman Wrote:ach zolang ze geen te gekke dingen gaan vragen als:
"wie vind er ook dat : anouk,faithless,30 seconds to mars op pinkpop moet?"

Kut....
#67
Jongens, smaken verschillen. Ik vind dat je respect moet hebben voor ieders smaak! Je zal het toch nooit allemaal met elkaar eens zijn en dat is maar goed ook!
#68
Eindelijk is dit forum weer open. Paar dagen problemen gehad met aanmaken van gebruikersnaam etc., maar ik ben geweldig geholpen door moderator waarvoor hier nog eens mijn dank.

Greenday headliner, ach de een vindt het fantastisch de ander niet. Een ding kan je wel zeggen, de mannen geven ieder optreden meer dan 100% energie en het optreden is zelden saai. Afgelopen tour in Monchengladbach geweest en als Greenday de publiekstrekker moet worden dan heeft de organisatie niet goed opgelet. De 20.000 kaarten gingen nu niet bepaald als zoete broodjes over de toonbank, het heeft een hele tijd geduurd voor het uitverkocht was, dus een goede afsluiter van het tweede podium is wat mij betreft een pre voor de dagkaart gangers anders blijft Jan met een stapeltje kaarten zitten.
#69
The Killers staan begin maart in 3 grote arena's in Duitsland. Ik vermoed Nederland in Ziggo Dome of Ahoy'. Zou de kans op Pinkpop afnemen, hoop ik.
#70
Of niet. Dat was in 2009 namelijk ook zo...
#71
Van mij mag TOOL ook wel komen headlinen trouwens. Zou nog eens een verrassende headliner zijn.
#72
Ik vraag me af of die voor het vroege festivalseizoen al de nieuwe plaat afhebben.
#73
Tool lijkt me inderdaad eerder iets voor Pukkelpop/Lowlands. Past daar ook behoorlijk goed.
Zolang ze maar terug komen naar de zalen.
Zolang ze maar een album uitbrengen.
Zolang ze maar eens naar Europa komen.

Deze band heeft veel goed te maken.
#74
Uplift Wrote:Tool lijkt me inderdaad eerder iets voor Pukkelpop/Lowlands. Past daar ook behoorlijk goed.
Zolang ze maar terug komen naar de zalen.
Zolang ze maar een album uitbrengen.
Zolang ze maar eens naar Europa komen.

Deze band heeft veel goed te maken.


Maynard treed volgens eigen zeggen nooit mee op in het oogstseizoen
#75
In Arizona is er per definitie geen oogstseizoen. Het is de fucking woestijn.
Wanneer hij niet kan optreden hangt dus af van jaar tot jaar, lijkt me.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)