Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Metallica
(28-11-2022, 18:12)Locor Wrote: Is Beyoncé al helemaal zeker?

Dunno, maar als die tour doorgaat komt die zeker naar de ArenA.

(28-11-2022, 18:22)BigBird Wrote: Onbegrijpelijk dat er nog concerten worden gegeven in die galmbak. Dan ga je toch gewoon liever naar een groot veld zoals Megaland. Veel beter geluid, sfeer, logistiek.

Het is een in-the-round productie, dus niet geschikt voor grote velden. Maar ik zou ook op zijn minst naar een stadion met een open dak gaan.
Reply
(28-11-2022, 18:24)hythloth Wrote:
(28-11-2022, 18:12)Locor Wrote: Is Beyoncé al helemaal zeker?

Dunno, maar als die tour doorgaat komt die zeker naar de ArenA.

(28-11-2022, 18:22)BigBird Wrote: Onbegrijpelijk dat er nog concerten worden gegeven in die galmbak. Dan ga je toch gewoon liever naar een groot veld zoals Megaland. Veel beter geluid, sfeer, logistiek.

Het is een in-the-round productie, dus niet geschikt voor grote velden. Maar ik zou ook op zijn minst naar een stadion met een open dak gaan.
ik twijfel over parijs of amsterdam
Reply
(28-11-2022, 18:22)BigBird Wrote: Onbegrijpelijk dat er nog concerten worden gegeven in die galmbak. Dan ga je toch gewoon liever naar een groot veld zoals Megaland. Veel beter geluid, sfeer, logistiek.

Het hangt ook van bands zelf af. U2 had de akoestiek in de JC arena prima voor elkaar door veel met doeken en akoestische panelen te werken. En met alle beste wil geloof ik niet dat de logistiek bij Megaland beter is dan rond de Arena. Dat stadion is, ondanks de akoestiek, ook gebouwd voor grote evenementen. Vandaar ook dat die ellendige gracht tussen het veld en de supporters bijna 20 jaar in de weg heeft gezeten tijdens voetbalwedstrijden.
Reply
Ik hoorde dat de vaste geluidsman van Metallica ernstig ziek is en dat zijn afwezigheid duidelijk te horen is, in negative zin.
Reply
(28-11-2022, 17:39)BigBird Wrote: Tegen boomerprijzen

Goedkoper dan Rammstein.
Reply
Goedkoper dan Harry Styles.
Al heb ik veel meer respect voor Styles.
Reply
Maar jongens, het is echt uniek hoor, ze komen met 2 verschillende setlisten per stad (m.i. betekent dit dat ze touren met 2 setlisten), dat heeft nog nooit een andere band gedaan..............................................................

https://www.ad.nl/show/uniek-metallica-k...~a4d9e461/
Reply
Wel een buitenkansje om een heleboel deep cuts te horen. Die staanplaatsen vind ik qua prijs nog net kunnen, ga het dus overwegen.
Reply
Het valt mij nu pas op dat het data voor 2023 én 2024 zijn. Dan is het zo uitverkocht.

Prijzen vind ik meevallen. Heb ze denk ik 15 jaar geleden voor het laatst gezien. Zou ze wel weer eens willen zien dus ga één avond overwegen.
Reply
(29-11-2022, 11:29)metal bouwie Wrote: Het valt mij nu pas op dat het data voor 2023 én 2024 zijn. Dan is het zo uitverkocht.

Prijzen vind ik meevallen. Heb ze denk ik 15 jaar geleden voor het laatst gezien. Zou ze wel weer eens willen zien dus ga één avond overwegen.
limited 1 dag tickets gaan in sale in januari
nu is het voor de 2 dagen
Reply
ik ben er in amsterdam bij
Reply
Ik ga het toch maar niet proberen. Niet de combineren met de werkdruk rond het eind van de maand plus Arctic Monkeys een week later. Nog los van alle bijkomende reiskosten.

Damien Rice in Carré ga ik me denk ik wel aan wagen vrijdagochtend.
Reply
Inmiddels een link van Mojo gekregen voor presale morgen, DM als je interesse hebt. En het is reaper al gelukt begrijp ik?
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
staanplaatsen waren weg op 10 minuten (toch het deel dat gereserveerd was voor de fanclub)
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
(30-11-2022, 12:41)Maynard-J Wrote: Inmiddels een link van Mojo gekregen voor presale morgen, DM als je interesse hebt. En het is reaper al gelukt begrijp ik?
jep! ik ben er sowieso bij met staanplaatsen
Reply
Neefjes (11 jaar) van vriendin gaven aan graag naar Metallica te willen. Voor ons een goede reden om weer een keer naar Metallica te gaan (laatste keer is denk ik 15 jaar geleden). Had niet verwacht nog aan kaarten te kunnen komen (want 2e ring was geen optie). Nu hebben we supermooie kaarten in vak 121, recht voor het podium.
[+] 2 users say Thank You to metal bouwie for this post
Reply
Tijdschema
27 april
16.00u - Deuren open
18.00u - Mammoth WVH
18.35u - Pauze
18.55u - Architects
19.55u - Pauze
20.30u - Metallica
23.00u - Verwacht einde

29 april
16.00u - Deuren open
18.00u - Ice Nine Kills
18.35u - Pauze
18.55u - Five Finger Death Punch
19.55u - Pauze
20.30u - Metallica
23.00u - Verwacht einde
Reply
nog iemand die gaat by the way?
Reply
Ja, maar vooral omdat neefjes (van net 11) aangaven wel naar Metallica te willen. We gaan één dag en ze weten het nog niet (zijn binnenkort jarig en ze krijgen het dan cadeau).
[+] 3 users say Thank You to metal bouwie for this post
Reply
(14-04-2023, 01:00)metal bouwie Wrote: Ja, maar vooral omdat neefjes (van net 11) aangaven wel naar Metallica te willen. We gaan één dag en ze weten het nog niet (zijn binnenkort jarig en ze krijgen het dan cadeau).
moest je willen, kunnen we biertje doen Big Grin
Reply
De opbouw is al in volle gang en vanaf morgen gaat de band zelfs elke dag repeteren omdat het de première van de wereldtour is.

Ben er zelf de 27e bij waarschijnlijk.
Reply
(19-04-2023, 19:15)TheUncleG Wrote: De opbouw is al in volle gang en vanaf morgen gaat de band zelfs elke dag repeteren omdat het de première van de wereldtour is.

Ben er zelf de 27e bij waarschijnlijk.
klopt kreeg maandag al paar foto's doorgestuurd

verwacht er wel veel van volgende week eigenlijk
#zinin
Reply
https://www.metallica.com/news/2023-04-2...erdam.html

Floor Jansen als opener in Damsco i.p.v. Five Finger Meth Punch.
Reply
upgrade alshetware
Reply
(19-04-2023, 15:12)reaper Wrote:
(14-04-2023, 01:00)metal bouwie Wrote: Ja, maar vooral omdat neefjes (van net 11) aangaven wel naar Metallica te willen. We gaan één dag en ze weten het nog niet (zijn binnenkort jarig en ze krijgen het dan cadeau).
moest je willen, kunnen we biertje doen Big Grin

Deze keer gaat alle tijd exclusief naar de neefjes. Wordt hun eerste concert (behoudens de optredens van een bandje in de kerk).
[+] 1 user says Thank You to metal bouwie for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)