Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Metallica
#26
(16-03-2017, 15:38)7up Wrote: Helaas.. Wel beter dat je in de pre-sale kan kopen. Zou ook graag naar de Ziggo show gaan, maar ben dan niet in het land. Keulen is een stukje rijden, maar doe ik graag voor deze show. Ben alleen bang dat ik niet aan kaarten kan komen, maar ik ga het gewoon proberen.

Moest ik toch niet kunnen stuur ik je wel een mailtje van het weekend. Nog even wat uitklaren omwille agenda Smile
Reply
#27
Zou helemaal top zijn! 2 kaartjes ben ik ook al blij mee. Die 3e proberen via de reguliere verkoop. Maargoed, mocht je zelf in de gelegenheid zijn om te gaan, moet je dat zeker doen!
Reply
#28
Misschien maar weer eens overwegen.
Reply
#29
Iemand een idee wat de prijzen voor Metallica in Keulen zijn? Deze kan ik niet vinden op de site van de lanxess arena nl.
Reply
#30
Het staat ook niet op de Duitse sites van Eventim en Ticketmaster?
Reply
#31
115.- staanplaats 97.- zitten
Reply
#32
Ligt het aan mij of zijn de prijzen in de laatste twee jaar voor dit soort grote concerten minstens 40% gestegen?
Reply
#33
Dat is nog een conservatieve schatting.
Reply
#34
Hier is het gelukt. 2 kaarten voor keulen!
Reply
#35
4 voor sportpaleis 3.11
Reply
#36
(21-03-2017, 12:03)Enzo Wrote: Ligt het aan mij of zijn de prijzen in de laatste twee jaar voor dit soort grote concerten minstens 40% gestegen?

Je merkt soms wel een marktcorrectie bij dit soort grote shows, waarbij handelaren massaal kaarten opkopen en ze vervolgens voor (veel) lager dan de originele prijs moeten doorverkopen.
Reply
#37
Hebben ze bij de VVD toch eens gelijk.
Reply
#38
Kaarten gaan op naam, dus wordt lastiger doorverkopen.
Reply
#39
Ik twijfel nog steeds. Veel geld, geen beste live act en grote kans dat ze veel nieuwe nummers spelen. Andere kant kunnen ze wel een vette show neerzetten.
Reply
#40
Op 6 september aanwezig, mevrouw Gunnar wilde graag en heeft front row seats in de pre sale kunnen regelen.

Geen beste live act? Heb ze twee keer op Werchter gezien maar dat was dik OK vond ik.
Reply
#41
Eerste half uur is altijd briljant, daarna kakt het volledig in.
Reply
#42
Ik wacht wel tot Werchter 2018, met dat geld heb je al een dagticket.
Reply
#43
(22-03-2017, 12:03)Roger Wrote: Ik wacht wel tot Werchter 2018, met dat geld heb je al een dagticket.

Idem hier (maar wss Pinkpop)
Reply
#44
Metallica op Werchter 2014 was echt om te huilen. Oeverloze ongeïnspireerde solo's. Soort 'The Voice'-achtige manier van stemmen op welk nummer je wilde horen. Verschrikkelijk.
Vond ze in 2009 wel grappig, leuk om een keer gezien te hebben maar daarna is het ook wel best.
Reply
#45
RW 2009 was vrij bruut. Wellicht de beste show die ik van ze zag.

Het lijkt me onmogelijk dat ze nu nog dat niveau halen.
Reply
#46
Ja, ik volg jullie wel. 2009 was zeer goed. 2014 was bedroevend. Ja, dat krijg je als je het volk laat stemmen hé.
Reply
#47
(22-03-2017, 13:43)mattman Wrote: 2014 was bedroevend. Ja, dat krijg je als je het volk laat stemmen hé.

Lag dat dan aan de setlist of de manier van spelen? Zou ze ooit een keer willen zien.
Reply
#48
Denk dat ik ze 2009 op Sonisphere voor het laatst gezien heb. Dat was best vermakelijk, jaren daarvoor ook. Misschien moet ik het daar maar bij laten om de goede herinnering te behouden.
Reply
#49
(22-03-2017, 13:48)hythloth Wrote:
(22-03-2017, 13:43)mattman Wrote: 2014 was bedroevend. Ja, dat krijg je als je het volk laat stemmen hé.

Lag dat dan aan de setlist of de manier van spelen? Zou ze ooit een keer willen zien.

Beide.
Het was inspiratieloos en plichtmatig. Totaal geen bezieling.
Eigenlijk dus gewoon ruk op alle fronten.
Reply
#50
(22-03-2017, 13:34)Uplift Wrote: RW 2009 was vrij bruut. Wellicht de beste show die ik van ze zag.

Het lijkt me onmogelijk dat ze nu nog dat niveau halen.

helemaal met eens. 2009 was zeer goed, heb ze enkel in 14 nog eens gezien met hun vote for the songs tour of wat dan ook, wat al vrij debiel was.
om dan op de wei nog te moeten smsen of ride the lighting of een of ander kutnummer van death magnetic in de set te willen... en dan kiest men nog voor dat laatste nummer ook.
Belachelijk:/
en live was het ook al een pak minder.

anyhow, ik wil ze graag 1x binnen zien dus ben er bij. 
waarschijnlijk ook voor het laatst.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)