Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Paaspop
#76
Dan komen Therapy?, Buraka Som Sistema, Sick Of It All en Lacuna Coil ook zekerste weten.

En Typhoon
Reply
#77
Dotan, Fiddler’s Green (DE), Lacuna Coil (IT), Therapy? (UK), Buraka Som Sistema (PT), Yellow Claw, TV-kok Pierre Wind, Fresku (primeur van zijn speciale en nieuwe show), Cho, The Cool Quest, en Soviet Suprem (FR). Rival Sons (USA) en 'forensic mindreader' Colin Cloud (UK) hadden we al eerder aangekondigd.
Reply
#78
Deels al bekend dus Wink
Reply
#79
+The Kik, Joris Voorn, Kölsch (DJ Set), Broederliefde, Ares, Mike Mago, Droog Brood, LNY TNZ, GirlsLoveDJs, Roul and Doors, Wiwek en Valour Up Twice.
Reply
#80
+The Kooks, dEUS, Rudimental, Typhoon, Sick of it All, Project Rakija, Katastroof, I Am Kloot, Vrijdag & Sandifort, Henry van Loon, Camo & Krooked DJ Set + MC Mota, Wilkinson DJ Set + MC Adapt, The Flexican & Sef, RL Grime, Djemba Djemba, San Cisco, The Partysquad, Billy The Kit, Alvaro ft MC KC Jones, StadiumX en Oliver Heldens.
Reply
#81
Toch best leuke namen voor Paaspop. Doen ze toch leuk daar.
Reply
#82
vorig jaar voor het eerst naar Paaspop geweest en dat is goed bevallen. Gewoon simpel en gezellig. Line-up wordt ook steeds interesanter
Reply
#83
Ik ga de zondag denk ik met mn vrouwtje, die wilde Anouk eens zien en is groots The Kooks fan. Ik kan beide ook wel hebben en daarnaast ook nog dEUS, Against Me! of Bloody Beetroots meepakken indien mogelijk.
Reply
#84
Hop, en daar gaan we weer: nieuwe namen!
PAUW, Mister & Mississippi, Andra Generationen, Doe Maar Net Alsof, Emil Landman, Franky Rizardo, Kuenta i Tambu, Lesley Williams plays Andre Hazes, Lonely The Brave, Nothing But Thieves, Saxon, Secret Cinema, The Bots, Vintage Trouble, Sunday Sun, Sue The Night, ƱZ, Dirtcaps, Guerilla Speakerz & Kees van Hondt
Reply
#85
Underworld sluit paaspop 2016 af
Reply
#86
wil'm Wrote:Underworld sluit paaspop 2016 af
Zou zeer goed kunnen Smile.
Reply
#87
Underworld, Enter Shikari, Fresku, Fun Lovin’ Criminals, Jett Rebel, Rico & Sticks & Opgezwolle, Saybia, Ashton Brothers, Birth Of Joy, Deafheaven, Douwe Bob, Exodus, HAEVN, Hollywood Undead, Jack Parow, The Jacques, Kakkmaddafakka, Korpiklaani, Lucas Hamming, PAUS, Powerwolf, Scott Bradlee’s Postmodern Jukebox, Stormzy, Espana Circo Este, Herman in een Bakje Geitenkwark, The Inspector Cluzo, Joey Cape (Lagwagon), Laura Mardon, Tourist LeMC, Walt Hamburger en Yotam (Useless ID).
Reply
#88
deafheaven op Paaspop, WTF.
Reply
#89
PAUS op Paaspop, goed gedaan, in tweevoud zelfs.
Reply
#90
Sowieso eigenlijk een heel behoorlijke line-up wel, voor zo'n veredeld dorpsfeest.
Reply
#91
Helemaal niet verkeerd. Underworld, Fun Lovin' Criminals, OPgezwolle, Saybia, Deafheaven, Exodus, Hollywood Undad, Jack Parrow, Korpiklaani, Joey Cape, en Yotam zijn allemala best ok namen.

Alleen het festival ligt me niet echt.
Reply
#92
Ik lig het festival niet echt, verder is het niet verkeerd maar vind ik weinig aansprekends er tussen zitten, persoonlijk dan. Underworld leuk naampje, maar na Lowlands en STRP heeft iedereen die ze écht wilde zien ze toch wel gezien?
Reply
#93
Loveless Wrote:Ik lig het festival niet echt, verder is het niet verkeerd maar vind ik weinig aansprekends er tussen zitten, persoonlijk dan. Underworld leuk naampje, maar na Lowlands en STRP heeft iedereen die ze écht wilde zien ze toch wel gezien?
Paaspop is dan ook een uit de hand gelopen buurtfeestje.

O ik zien u dat Mr. Oizo ook komt. Ook wel leuk om mee te mee te pakken.
Reply
#94
Haha, nog nooit zo weinig lijn in een programmering gezien.
Reply
#95
Indiaantje89 Wrote:Helemaal niet verkeerd. Underworld, Fun Lovin' Criminals, OPgezwolle, Saybia, Deafheaven, Exodus, Hollywood Undad, Jack Parrow, Korpiklaani, Joey Cape, en Yotam zijn allemala best ok namen.

Alleen het festival ligt me niet echt.

Hollywood Undead. Serieus ja?
Reply
#96
Voor Hollywood Undead, Deafheaven, Saybia, Underworld en Paus moet dit wel overwogen worden. Niets aan te doen.
Reply
#97
Uplift Wrote:Voor Hollywood Undead, Deafheaven, Saybia, Underworld en Paus moet dit wel overwogen worden. Niets aan te doen.

Hollywood Undead. Serieus ja?
Reply
#98
Categorie BROKENCYDE/Scooter/Insane Clown Posse toch? Fucking hilarisch.
Ik check met een dude die schrijft voor damusic of we geen dubbele pas kunnen regelen. Ik ga dan foto's maken van al die kut-acts en vooral genieten bij dingen als Deafheaven.

Maar het zal er wel niet van komen, hoor.
Reply
#99
Schijnt op zich best wel aardig festival te zijn hoor, sowieso kwa organisatie en terrein stuk professioneler geworden in de loop der jaren.
Reply
Ik vermoed een fuckload douchebags. Ben ik echt niet meer gewoon.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)