Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Paaspop
10 bier plus tequila in de ochtend en dan de ‘laagste-cultuur-route’ volgen, maar dan wel in carnavalsoutfit, lijkt mij de beste optie
Reply
(30-03-2022, 09:15)Jizzlobber Wrote: 10 bier plus tequila in de ochtend en dan de ‘laagste-cultuur-route’ volgen, maar dan wel in carnavalsoutfit, lijkt mij de beste optie
Ja daar gaat het wel op uitdraaien waarschijnlijk.
Reply
ook op de zondag is er best weat leuks: Dool, froukje, floor janssen, Goldband, henry van loon, paul kalkbrenner, psychonaut, rhea, rayen panday, s10, en dan nog eventueel opposites.
Reply
(31-03-2022, 00:07)kesselman Wrote: ook op de zondag is er best weat leuks: Dool, froukje, floor janssen, Goldband, henry van loon, paul kalkbrenner, psychonaut, rhea, rayen panday, s10, en dan nog eventueel opposites.
Tsja de Froukjes, Floor Janssens en Goldbands kan ik hier ook gratis op de braderie zien. Het is natuurlijk geen festivalkaartje waardig als we eerlijk zijn. Maar ik kom de dag wel door verwacht ik Smile.
Reply
Aanwezig voor het bier. Holla at me als iemand zin heeft om eentje te nippen.
Reply
(01-04-2022, 14:01)Jorrit Wrote: Aanwezig voor het bier. Holla at me als iemand zin heeft om eentje te nippen.
day, time and place? Lijkt me grappig.
Reply
En ik ben onderweg. Begon toch wel te kriebelen, eindelijk weer naar een groot festival. Ondanks de matige line-up toch wel zin in.
Reply
Rond 14:00 uur aangekomen, eerst wat munten gehaald en gedronken, om vervolgens de tweede helft van Flemming. Deed het gewoon leuk maar niet geheel mijn ding.

Daarna Froukje gaan bekijken. Vond ik een leuke set, maar het viel wel op dat de nummers van het eerste EP het wel beter dan de rest van de nummers. Daarna terug naar Floor Jansen. Gewoon een enorm goede zangeres, een van de betere (zo niet de beste) van ons land. Ook leuk voor het publiek dat Henk Poort mee kwam doen met Phantom Of The Opera.

Mijn festival genoot is een grote Peter Pan Speedrock fan, dus het was nu de beurt aan Tankzilla in de Thunderbolt. Leuk maar ook weinig spannends muzikaal gezien. Maar een rockhol met bier en dansende dames aan de palen is altijd een leuke gimmick. Even een hapje gegeten, bah. 4 muntjes uitgegeven voor koude saté met friet. Erg slecht, wilde het bijna terug brengen. Daarna nog maar binnen gegaan bij een Donnie die al bezig was. Deed zijn dimg gewoon leuk, maar ook ik miste de gastoptredens die je toch een beetje verwacht bij een XL show.

En we gingen door naar Psychonaut. Kwa muziek heel tof maar het sloeg totaal niet aan bij het matige publiek. Ik zie graag terug in een betere setting, maar hier kwam het helaas niet goed uit de verf. Op tijd vertrokken naar de hype van Goldband. En het was veel en veel te druk. Ook heel raar om daar voor de deur 2 podia neet te zetten. Maar geen zin om een sardientje in een blik te zijn en dus na 2 matige nummers terug gelopen naar de Jack Daniels voor Skindred. Makkelijk en behapbaar, maar dat was duidelijk een juiste combi voor het Paaspop publiek. Her en der greep het naar wel erg makkelijke gimmicks. Maar het werkte, en het was een feest waardoor ik het prima naar mijn zin had.

Toen eventjes een mini pauze gehad met een drankje en Vietnamese loempia’s om daarna weer snel door te gaan naar S10. Toffe productie en vond ik persoonlijk leuke randjes hebben. Froukje kwam ook nog het podium op dus het feest was compleet. Alleen het uilenlied (songfestival) waarmee ze afsloot vond ik erg matig. En we gingen doorrrr naar Dool terug in de Jack Daniels. Ook gewoon weer erg toffe hoor, blijft een stiekeme Nederlandse parel, maar ook hier werkte het publiek niet mee.

Daarna was het tijd voor The Opposites. En we kunnen er heel lang over gaan hebben of niet. Maar ze slopen gewoon de volledige tent. Dus gaat dat zien op Lowlands. Niet de hele show afgekeken want we wilde nog stukje Fjaak meepakken. Was wel leuk, maar zoals zovele techno djs doet get heel weinig unieks. Ook was de tent voor een kwart gevuld. Het werd drukker bij Paul Kalkbrenner. Maar die viel me eerlijk gezegd behoorlijk tegen, het eerste uur was gewoon saai. Daarom wat meer actie opgezocht bij Dirtphonics en daar nog keihard een uurtje spierpijn gekweekt.

Al bij al een leuke dag gehad. Ik vond het overdag soms wel erg druk. Ook vind ik het festival terrein bomvol gepropt met podia en andere randverschijnselen. Doen ze goed, maar op sommige plekken zorgde dat wel voor een slechte doorstroming. Het eten was kwalitatief helaas niet goed. De aankleding blijft wel gewoon dik in orde. Het blijft een leuk festival voor max een dag, maar meer dan dat ook niet.
[+] 8 users say Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
(01-04-2022, 15:35)Flair Wrote:
(01-04-2022, 14:01)Jorrit Wrote: Aanwezig voor het bier. Holla at me als iemand zin heeft om eentje te nippen.
day, time and place? Lijkt me grappig.
Lees nu pas, sawwry. Leek mij ook grappig. Tot op Lowlands dan maar ;-)!
Reply
Al bijna uitverkocht, en dan nog even Limp Bizkit als headliner bekend maken voor de vrij. O stop it you Paaspop.
Reply
Limp Bizkit op Paaspop, mooie dickmove.
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
Reply
De Jeugd van Tegenwoordig, Zara Larsson, Tiësto, Die Antwoord, Only The Poets, Anouk, Editors, Personal Trainer, Goldkimono, Jonna Fraser, Suzan & Freek, Tom Grennan, Nusantara Beat, Froukje, $hirak, Veul Gère, The Wetnecks, Douwe Bob, SFB, Julia Sabaté, Elmer, Natte Visstick, I Hate Models, Green Lung, August Burns Red, Marco Schuitmaker, Malugi, La Fuente, Marlon Hoffstadt, Partiboi69, 9x9, Charlie Sparks, Oguz, Radical Redemption, Diøn, Pissed Jeans, CHO, Numidia, Zoë Tauran, Zoë Livay, Jan Smit, Jannes, Wesley Bronkhorst.

https://www.paaspop.nl/nl/line-up/lijst
Reply
Best leuk hoor. Voor een TROS Muziekfeest.



*vooruit, Pissed Jeans is wel oke.
Reply
Editors eindelijk LL headliner onwaardig, damn.
Reply
(21-11-2023, 14:16)Gerblansky Wrote: Best leuk hoor. Voor een TROS Muziekfeest.



*vooruit, Pissed Jeans is wel oke.

Het gaat om de combo's man. Dat je gewoon Jan Smit, Partiboi69, Green Lung en Nusantara Beat op één affiche hebt staan. Dat is de kracht van Paaspop. Maar goed, ik ben er inmiddels wel achter dat het een brug te ver is om er postironisch heen te gaan. Het zal we de hel op aarde zijn. En uiteindelijk is het een evidente reflectie van Nederland, etc., etc.
Reply
Tiësto? Heerlijk haha.
Reply
fuckin Amenra!!!
Reply
en dan knallen ze er als laatste nog even di-rect en de greatest showman alive The DON himself uit!!!!
[+] 1 user says Thank You to kesselman for this post
Reply
bandje ontdekt!!!!!

IST IST.

​wauw, wat is dat een vette band, enorme joy division vibe.
[+] 2 users say Thank You to kesselman for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)