Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4.75 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vakantieplannen
#51
Kasper Wrote:
Wailer Wrote:
Kasper Wrote:Na vele keuzes en mogelijkheden te hebben vergeleken, hebben wij (vriendin en ik) vorige week een vakantie op de Malediven geboekt. Heb eigenlijk nog nooit eerder zo'n soort vakantie geboekt (resort enzo).

Lekker man, mag hopen all inclusive.... Het is al niet goedkoop, maar zonder AI kan het nog veel duurder uitpakken.

We hebben inderdaad all-in, lijkt met mijn bier drink gedrag wel verstandig. We hebben voor een rustig klein eilandje gekozen met, naar het schijnt, een van de mooiste huisriffen op de Malediven.

Mooi! Inderdaad all in is daar het verstandigst, nog los van bier drink gedrag. Je zit toch op een eilandje, dus afhankelijk van je resort(je), dus ze vragen wat ze kunnen voor elk drankje, hapje etc.

Geniet er van! Welk resort(je) zit je?
#52
3 1/2 week Madagascar is het plan. Rondreis met een lokale reisagent door westen en zuiden van Madagascar. Laatste offertes komen binnen...Volgende week knoop doorhakken en boeken met die hap!!
#53
Wailer Wrote:
Kasper Wrote:
Wailer Wrote:Lekker man, mag hopen all inclusive.... Het is al niet goedkoop, maar zonder AI kan het nog veel duurder uitpakken.

We hebben inderdaad all-in, lijkt met mijn bier drink gedrag wel verstandig. We hebben voor een rustig klein eilandje gekozen met, naar het schijnt, een van de mooiste huisriffen op de Malediven.

Mooi! Inderdaad all in is daar het verstandigst, nog los van bier drink gedrag. Je zit toch op een eilandje, dus afhankelijk van je resort(je), dus ze vragen wat ze kunnen voor elk drankje, hapje etc.

Geniet er van! Welk resort(je) zit je?

We hebben gekozen voor Eriyadu Island Resort.
#54
Weekje Barcelona en 3 dagen Londen geboekt, lekker decadent met het vliegtuig tussen de zakenlui.
#55
Hoe moet je tegenwoordig anders in Londen geraken vanuit Rotterdam (?). Ik keek zo-even voor treintickets naar Parijs, en het zou uitkomen op 118 euro pp heen/weer.

Ik dus op google search: "cheap parking paris". Trein is het vervoer van de rijken geworden. In 2008 kostte een h/t Thalys mij nog 60 euro.
#56
Uplift Wrote:Ik dus op google search: "cheap parking paris". Trein is het vervoer van de rijken geworden. In 2008 kostte een h/t Thalys mij nog 60 euro.
In oktober voor 45 euro heen en terug naar Parijs gegaan. Hangt er natuurlijk van af wanneer je boekt.
#57
Ik had mijn retour naar Parijs voor de eerste week van januari op de eerste mogelijkheid gekocht was ik 70 euro kwijt, daarna hebben ze ook een aktie gehad waarmee je voor 50 euro vanuit Nederland in Parijs kon komen.
#58
Martijn Wrote:daarna hebben ze ook een aktie gehad waarmee je voor 50 euro vanuit Nederland in Parijs kon komen.
was met een soortgelijke actie, met het verschil dat ik in Rijsel opstapte.
#59
Planning is om later dit jaar eens naar Bolivia af te reizen, voor week of 3.

Natuur, cultuur, zouvlaktes...kunnen we ons prima vermaken.
#60
Uplift Wrote:Hoe moet je tegenwoordig anders in Londen geraken vanuit Rotterdam (?).

Trein, boot (beide al of niet met auto) of Easyjet vanaf Schiphol.
#61
Ik had "en het budget binnen de perken houden" er nog bij moeten vermelden.
#62
Uplift Wrote:Ik had "en het budget binnen de perken houden" er nog bij moeten vermelden.

Daarom zei ik ook dat het decadent was; met een Fokker 50 naar Londen City is normaliter weggelegd voor de financiele grootverdieners waarvan de baas toch de kosten betaalt.

Londen en budget binnen de perken houden is sowieso tegengesteld aan elkaar. Boot vanaf Calais lijkt nog het goedkoopst, vervolgens trein/easyjet en dan Cityjet.

Maar het scheelt zo verschrikkelijk veel qua reistijd en onzinnige overstappen dat het wel weer de moeite werd.
#63
Dit weekend twee dagen Liverpool, inclusief Liverpool-Norwich City. Iemand nog tips voor Liverpool? Is er iets op Beatles gebied wat niet te missen is?

Voor de rest nog een weekje Ile-de-Re gepland eind juni.
#64
geluksknikker Wrote:Dit weekend twee dagen Liverpool, inclusief Liverpool-Norwich City. Iemand nog tips voor Liverpool? Is er iets op Beatles gebied wat niet te missen is?

Voor de rest nog een weekje Ile-de-Re gepland eind juni.

Er is een beatles tour, kom je oa langs plekken die belangrijk waren voor de liedjes.

Ik zou even googlen op beatles tour ofzo, moet wel lukken!
#65
geluksknikker Wrote:Dit weekend twee dagen Liverpool, inclusief Liverpool-Norwich City. Iemand nog tips voor Liverpool? Is er iets op Beatles gebied wat niet te missen is?

Voor de rest nog een weekje Ile-de-Re gepland eind juni.

Heeft Epstein Theatre niks op het programma staan? Epstein was de manager van de Beatles...

Voetbalwedstrijd ook mooi hoor! Ben benieuwd een wedstrijd op Anfield Road!
#66
ik ga vrijdag naar bratislava.
we gaan met 21 mannelijke personen van de voetbalclub.
Het weekend is NIET om te trainen.
We komen zondag terug

Iemand suggestisch voor
A Cafe
B Eten
C Discotheek/Club
#67
Ik wil na de zomer samen met mijn vriendin een maandje naar Cuba en ben al een beetje op zoek naar goedkope tickets. Iemand hier ervaring mee, of met Cuba n het algemeen?
#68
Kort weekend Liverpool gedaan met een paar vrienden. Absoluut hoogtepunt, Liverpool - Norwich City 5-0 met een weergaloze Suarez. Beatles taxi tour gedaan. Heel leuk, terwijl eigenlijk geen van ons een grote beatlesfan en/of kenner is. Toch wel indrukwekkend om in een nietszeggend straatje voor het oude woonhuis van McCartney te staan en te realiseren dat hij daar samen met Lennon veel bekende Beatles songs geschreven heeft.

Het uitgaan daar was niet zo mijn ding. Ik kan me voorstellen dat Andy van der Meide zich daar prima heeft geamuseerd. Ik vond het vooral luidruchtig, smaakloos en vaak heel gênant. De bekende Cavern club was wel leuk, alleen was daar een soort van open mic avond, waarbij iedere dronken malloot het podium betrad en tenenkrommend ging zingen.

Nog een dag langer moeten blijven vanwege gecancelde vlucht. Overigens prima opgevangen door Easyjet, had ik niet verwacht.
#69
Schobbeyak Wrote:Ik wil na de zomer samen met mijn vriendin een maandje naar Cuba en ben al een beetje op zoek naar goedkope tickets. Iemand hier ervaring mee, of met Cuba n het algemeen?

Zit ook aan Cuba te denken alleen dan rond kerst/jaarwisseling. Heb me er nog niet uitvoerig in verdiept dus kan je (nog) niet adviseren dus ook voor mij zijn tips welkom.

Een eerste snelle blik leerde mij echter wel dat het in mei aanzienlijk goedkoper is dan rond kerst/jaarwisseling. Scheelde een paar honder euro.
#70
Cuba; het vreten is kut, zonder Spaans kan je beter in je hotel blijven en trap niet in allerlei bezichtigingen als je weer eens een wildvreemde hebt opgepikt in je auto*.

Maar die vriend van mij heeft het uitstekend naar zijn zin gehad.



* dit behoeft waarschijnlijk uitleg; in Cuba schijnt het zo te zijn dat je als automobilist verplicht bent mensen mee te nemen die langs de kant staan te wachten, al geldt dat niet voor toeristen, maar ja als je er toch bent, maar die mensen willen je dan ook meenemen de plantages op en dergelijke, want daar zijn ze trots op.
#71
In het najaar misschien een midweek naar Istanbul. Iemand al eens daar geweest? eventuele tips qua vluchten en waar je het beste in de stad gelegen kunt zijn met het hotel zijn van harte welkom.
#72
Voor vluchten kan je het beste in Skyscanner kijken, al zal het waarschijnlijk niet heel veel beter worden dan de 169 euro die KLM er momenteel voor vraagt. Al is het vandaag de laatste dag dat je die kan boeken en het grootste deel van de beschikbaarheid zal al wel weg zijn, dus veel heb je er niet aan.
#73
Veel vluchten naar Istanbul zijn op onmogelijke tijden. Tot nu toe een geschikte vlucht met Transavia vanaf Eindhoven gevonde (200 euro), maar die land niet op Ataturk aiport, maar een verder weg gelegen vliegveld. Een een vlucht met KLM vanaf schiphol, die wel op Ataturk vliegt en nu 280 euro kost, met wel redelijk gunstige vliegtijden.
#74
Als je een overstap niet erg vindt moet je ook nog wel voor minder dan 200 euro op fatsoenlijke tijdstippen vliegen.
#75
Martijn Wrote:Als je een overstap niet erg vindt moet je ook nog wel voor minder dan 200 euro op fatsoenlijke tijdstippen vliegen.

Klopt, maar daar heb ik dus geen zin in, om voor 50 euro minder, wel in totaal 6 uur te moeten reizen.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)