Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Graspop
(24-11-2022, 11:30)Uplift Wrote: Een Belgische major wil je niet meemaken, dat kan ik je zo al vertellen.
tuurlijk wel Uplift.
ik amuseer mij altijd goed op Werchter bv. 
ik weet dat LN niet goed is, maar toch heb ik 4 dagen leute en "ontdek" ik muziek
het is maar hoe je het aanpakt. ik zal niet teveel drank vouchers of tokens kopen. 

iedereen moet de rekening zelf maken maar in mijn geval

ik heb maar 22 dagen verlof in een jaar
ik heb minstens de helft van het jaar en misschien eerder 2/3de op het jaar mijn 7 jarige dochter bij mij dus ik kan niet zo maar easy effe los concerten doen. 
the cure is gisteren ook in het water gevallen. 

ik moet dus echt kiezen wat ik zie op een jaar en dan is werchter of GMM bv gemakkelijk want dichtbij en 4 dagen en muziek die ik fijn vind. 
dan is de keuze rap gemaakt ipv 15/16 avonden een babysitter te zoeken die ik niet vertrouw en wat losse shows te zien.
[+] 3 users say Thank You to reaper for this post
Reply
(24-11-2022, 11:30)Uplift Wrote: Een Belgische major wil je niet meemaken, dat kan ik je zo al vertellen.

O ik was ook niet van plan om te gaan hoor, met Glastonbury een week later. Maar bijvoorbeeld wel mooi om te zien dat Greg Puciato tourt, ondanks die draken van albums.
Reply
(24-11-2022, 11:36)reaper Wrote:
(24-11-2022, 11:30)Uplift Wrote: Een Belgische major wil je niet meemaken, dat kan ik je zo al vertellen.
tuurlijk wel Uplift.
ik amuseer mij altijd goed op Werchter bv. 
ik weet dat LN niet goed is, maar toch heb ik 4 dagen leute en "ontdek" ik muziek
het is maar hoe je het aanpakt. ik zal niet teveel drank vouchers of tokens kopen. 

iedereen moet de rekening zelf maken maar in mijn geval

ik heb maar 22 dagen verlof in een jaar
ik heb minstens de helft van het jaar en misschien eerder 2/3de op het jaar mijn 7 jarige dochter bij mij dus ik kan niet zo maar easy effe los concerten doen. 
the cure is gisteren ook in het water gevallen. 

ik moet dus echt kiezen wat ik zie op een jaar en dan is werchter of GMM bv gemakkelijk want dichtbij en 4 dagen en muziek die ik fijn vind. 
dan is de keuze rap gemaakt ipv 15/16 avonden een babysitter te zoeken die ik niet vertrouw en wat losse shows te zien.

Snap ik, maar als je vanuit het buitenland naar een Belgisch (groot) festival gaat, dan doe je jezelf tekort. Daar heeft vooral LN de afgelopen decennia wel voor gezorgd, te beginnen met de prijs/kwaliteit van drank ende spijs. M.n. dat laatste is simpelweg onverdedigbaar, zeker als je vaststelt dat een gemiddelde snack op een Deens (!) festival als Northside goedkoper is. Tot pakweg 2010 ging ik om soortgelijke praktische redenen ook regelmatig naar Werchter/Pukkelpop/Dour, daar niet van.
Reply
Toch wel weer een mooie affiche. Zou Rancid nog wel eens willen zien, misschien mooi om mee te pakken op de Slipknot. dag.
Reply
(24-11-2022, 11:43)Uplift Wrote:
(24-11-2022, 11:36)reaper Wrote:
(24-11-2022, 11:30)Uplift Wrote: Een Belgische major wil je niet meemaken, dat kan ik je zo al vertellen.
tuurlijk wel Uplift.
ik amuseer mij altijd goed op Werchter bv. 
ik weet dat LN niet goed is, maar toch heb ik 4 dagen leute en "ontdek" ik muziek
het is maar hoe je het aanpakt. ik zal niet teveel drank vouchers of tokens kopen. 

iedereen moet de rekening zelf maken maar in mijn geval

ik heb maar 22 dagen verlof in een jaar
ik heb minstens de helft van het jaar en misschien eerder 2/3de op het jaar mijn 7 jarige dochter bij mij dus ik kan niet zo maar easy effe los concerten doen. 
the cure is gisteren ook in het water gevallen. 

ik moet dus echt kiezen wat ik zie op een jaar en dan is werchter of GMM bv gemakkelijk want dichtbij en 4 dagen en muziek die ik fijn vind. 
dan is de keuze rap gemaakt ipv 15/16 avonden een babysitter te zoeken die ik niet vertrouw en wat losse shows te zien.

Snap ik, maar als je vanuit het buitenland naar een Belgisch (groot) festival gaat, dan doe je jezelf tekort. Daar heeft vooral LN de afgelopen decennia wel voor gezorgd, te beginnen met de prijs/kwaliteit van drank ende spijs. M.n. dat laatste is simpelweg onverdedigbaar, zeker als je vaststelt dat een gemiddelde snack op een Deens (!) festival als Northside goedkoper is. Tot pakweg 2010 ging ik om soortgelijke praktische redenen ook regelmatig naar Werchter/Pukkelpop/Dour, daar niet van.

eten en drinken is gewoon schandalig duur, 1000%
dus ik eet lekker thuis voor ik vertrek. ik heb denk ik afgelopen editie 10 bonnetjes gekocht voor 4 dagen. dus dat is in verhouding nog best te doen dan
maar inderdaad, ik zou graag wat meer kleinschaliger en buitenlands gaan.
Glasto & Roskilde zou ik heel graag eens doen eens de kleine oud genoeg is om alleen te blijven of om mee te gaan
Reply
Meh. Ik was aan het twijfelen tussen Slipknot in Ziggo of op Graspop. Voor nu vind ik het de 35 euro meer nog niet waard...
Reply
(24-11-2022, 11:30)reaper Wrote:
(24-11-2022, 11:28)Locor Wrote: Vind het over de breedte best een sterke line-up, maar als Pantera tegenwoordig nog op een line-up gezet wordt is dat natuurlijk genoeg reden om niet te gaan.


je kan eerder zeggen maar als Phil nog op een line up wordt gezet is dat natuurlijk genoeg reden om niet te gaan.

Pantera is net voor het eerst terug "bijeen" 

tuurlijk wordt dat geboekt dan Phil of geen Phil. 

ik ben ook wel geneigd om de zaterdag te gaan maar de prijzen zijn niet mis

Het is Pantera zonder de Abbott broers; festivals konden kiezen om ze gewoon niet te boeken.
Reply
(24-11-2022, 12:08)hythloth Wrote:
(24-11-2022, 11:30)reaper Wrote:
(24-11-2022, 11:28)Locor Wrote: Vind het over de breedte best een sterke line-up, maar als Pantera tegenwoordig nog op een line-up gezet wordt is dat natuurlijk genoeg reden om niet te gaan.


je kan eerder zeggen maar als Phil nog op een line up wordt gezet is dat natuurlijk genoeg reden om niet te gaan.

Pantera is net voor het eerst terug "bijeen" 

tuurlijk wordt dat geboekt dan Phil of geen Phil. 

ik ben ook wel geneigd om de zaterdag te gaan maar de prijzen zijn niet mis

Het is Pantera zonder de Abbott broers; festivals konden kiezen om ze gewoon niet te boeken.
absoluut, ik had ze ook niet geboekt  en ik zou er nooit naar gaan zien

is toch niet het zelfde en fuck Phil
maar op meer algemene fora wordt dat toch als een goede boeking gezien helaas;

maar ik overweeg weer eens een dag te gaan, voor het eerst sinds 2015
Reply
Vooral zonde dat ze alweer (geen verrassing wellicht) voor enorm veel veilige keuzes zijn gegaan. Op Hellfest zie je ieder jaar een bulk aan meer diverse genres, zoals postmetal/rock, industrial, drone, psych, prog. Meer Roadburn, Dunk! en Psychfest namen zeg maar.
Reply
Eens, daar zou een tentpodium voor ingericht moeten kunnen worden
Reply
(17-11-2022, 11:05)Timothy\s Monster Wrote: Fantastisch dat Gojira en Ghost eindelijk de welverdiende headliner spots krijgen.

Guns n Roses headliner op de dag van Ghost. N.a.v. deze posts/discussies Ghost wat meer gaan luisteren. Word er nog steeds niet enthousiast over maar wil het wel een keer live ervaren. Grote kans dat dat nu op Graspop gaat gebeuren.
Reply
Hopelijk speelt Ghost deze zomer nog elders, want bijna 3 uur van dat valse achterhaalde gejank van tevoren trek ik niet. Live is Ghost een stuk heftiger en meer bombastisch. Ik werd pas echt liefhebber van ze, nadat ik ze tijdens hun eerste grotere show zag.
Reply
Fijne aanvulling Guns, happy hiero
[+] 1 user says Thank You to Jizzlobber for this post
Reply
Volgend jaar dan maar FNM.
Reply
Nieuwe namen op de affiche van #GMM23 zijn: Airbourne, Alter Bridge, Bad Wolves, Blackgold, Cancer Bats, Chelsea Grin, Code Orange, Coheed and Cambria,
Elegant Weapons, Generation Sex (het nieuwe project van Billy Idol met Tony James van Generation X en Steve Jones en Paul Cook van de Sex Pistols), Haken, Heriot,
Ice Nine Kills, Legion Of Doom, Mammoth WVH, Mimi Barks, Municipal Waste,
My Dying Bride, Noctem, Nothing More, Palaye Royale, Planet of Zeus,
Saltatio Mortis, Skid Row, Symphony X, The Distillers, Vended en VV.

Russkaja, Seether en Vicious Rumors zijn genoodzaakt hun optreden op Graspop Metal Meeting 2023 af te zeggen.
Reply
Alter Bridge en Guns n Roses is een dagkaart wel waard. Toch maar puzzelen in de agenda
Reply
Mijn favoriete bands My Dying Bride en Ghost op dezelfde dag als die gedateerde fossiele rockers op donderdag. Hopelijk MDB tegelijk met GNR, zodat ik die ellende niet hoef mee te krijgen.
Reply
(23-02-2023, 23:31)Timothy\s Monster Wrote: Mijn favoriete bands My Dying Bride en Ghost op dezelfde dag als die gedateerde fossiele rockers op donderdag. Hopelijk MDB tegelijk met GNR, zodat ik die ellende niet hoef mee te krijgen.

Wees maar gerust. Ik ga je echt niet voor het podium slepen hoor. Big Grin Maar, waar maak je je druk om? Terrein is groot genoeg om een band die je niet wilt zien te ontlopen.
[+] 1 user says Thank You to metal bouwie for this post
Reply
Ik vind het gewoon zonde dat ze niet heel exclusief voor Nine Inch Nails of TOOL zijn gegaan om mij te plezieren.
Waarschijnlijk zal ik wel 'Take me down to the...' en nog meer meebrullen.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Machine head is de laatste headliner
Reply
En Helmut Lotti
Reply
Hellmut Lotti?
Reply
(31-03-2023, 10:00)reaper Wrote: Machine head is de laatste headliner

Wow, zeer exclusieve en (voor mij) gave boeking, want ze doen nog amper festivals. Hmm, wellicht een TS proberen een paar weken van tevoren.
Reply
Toffe headliner, altijd zonde gevonden waarom die band niet vaker als (sub)headliner heeft gefungeerd.

In 2019 bij de Burn my eyes show geweest, dat was headline waardig.
Reply
MH is best wel vaak headliner geweest, toch? O.a. van Wacken.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)