Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Graspop
(31-03-2023, 11:12)Uplift Wrote: MH is best wel vaak headliner geweest, toch? O.a. van Wacken.

Tot aan 15 jaar geleden denk ik zoiets. Daarna hebben ze ervoor gekozen om geen festivals meer te doen en alleen zaalshows. Op GMM in ieder geval nooit headliner geweest.
Reply
(31-03-2023, 11:21)Timothy\s Monster Wrote:
(31-03-2023, 11:12)Uplift Wrote: MH is best wel vaak headliner geweest, toch? O.a. van Wacken.

Tot aan 15 jaar geleden denk ik zoiets. Daarna hebben ze ervoor gekozen om geen festivals meer te doen en alleen zaalshows. Op GMM in ieder geval nooit headliner geweest.

en european exclusive blijkbaar nu...
Reply
Morgen eerste namen. In combinatie me verwachte tour aankondiging van Tool lijkt dat een één-tweetje.
Reply
Woah ben ik wel blij mee. Lijkt me wel keer leuk dagje Graspop. En is ook om de hoek.Smile
Reply
Een dagje GMM kost hetzelfde als een losse show van Tool. Voordeel is dat je vrij kunt bewegen en ook nog een paar andere toffe bands kunt checken.
Reply
En maar 77 km rijden vanuit Zuid-Limburg, ook ideaal.
Reply
Klein uurtje rijden. Jammer dat ze geen optie hebben voor dagkampeerders, zoals Pukkelpop en RW dat wel prima geregeld hebben.
Reply
mijn vrouw rijdt dus das geen probleem,
nog nooit op graspop geweest , maar wil er eigenlijk al lang eens heen.
Tool kan dan wel t laatste zetje zijn.
Reply
Volgens mij zijn een paar vrienden vorig jaar een dag naar Graspop voor Machinehead en hebben ze een nachtje op de festivalcamping gestaan.
Reply
Gewoon banken auto plat en matras er in. Net of ze in de nacht gaan controleren of er mensen liggen te slapen. En liever laten slapen dan met een borrel de weg opsturen toch?
Reply
Dat zal het waarschijnlijk worden. Tegenwoordig met mijn stationwagon wordt dit wel iets makkelijker.
In 2008 in mijn Golf was het niet te doen.
Reply
[Image: screenshot_20231114-090229-png.6912]

Kan nu niet meer missen
Reply
Kaartverkoop start op 25 November om 10:00 uur via Ticketmaster.
Reply
Lynyrd skynyrd en ZZ Top zijn samen op tour. In tourschema lijkt ruimte vrijgehouden voor Europese festivals. Zou een mooie nostalgie-act voor Graspop kunnen worden. Vooral die eerste speelt 95% van de huidige bands nog naar huis.
Reply
Judas Priest & Five Finger Death Punch headliners op de vrijdag.
Reply
Leuke combi.
Reply
Beide mijn ding niet. Dan gaat het geen weekend voor mij worden denk ik en enkel de Tool dag.
Reply
Judas Priest vind ik gaaf. Vorig jaar nog een hele vette show in 013 gezien. FFDP ook niet echt mijn ding maar vriendin vindt het wel leuk en ik ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar.

We twijfelen nu het hele weekend te gaan. Hebben alleen op het einde van onze vakantie op 17 juni Springsteen in Madrid, rijden dan terug naar Nijmegen voor Rammstein en om daarna weer 'terug' naar Graspop te gaan is misschien wat veel van het goede.
[+] 1 user says Thank You to metal bouwie for this post
Reply
(15-11-2023, 11:32)Indiaantje89 Wrote: Beide mijn ding niet. Dan gaat het geen weekend voor mij worden denk ik en enkel de Tool dag.

Graspop programmeert dusdanig goed dat je niet perse voor de headliners hoeft te gaan. En met deze twee namen moeten er echt nog wel een paar grote namen bijkomen.
Reply
(15-11-2023, 11:38)metal bouwie Wrote: Judas Priest vind ik gaaf. Vorig jaar nog een hele vette show in 013 gezien. FFDP ook niet echt mijn ding maar vriendin vindt het wel leuk en ik ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar.

We twijfelen nu het hele weekend te gaan. Hebben alleen op het einde van onze vakantie op 17 juni Springsteen in Madrid, rijden dan terug naar Nijmegen voor Rammstein en om daarna weer 'terug' naar Graspop te gaan is misschien wat veel van het goede.

Ach, Metal, ik kan je deelgenoot maken van ons reisschema. Je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk  Big Grin
[+] 3 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
(15-11-2023, 11:32)Indiaantje89 Wrote: Beide mijn ding niet. Dan gaat het geen weekend voor mij worden denk ik en enkel de Tool dag.
zaterdag normaal BMTH en ik vermoed AX7 dan op zondag?
Reply
(15-11-2023, 12:08)reaper Wrote:
(15-11-2023, 11:32)Indiaantje89 Wrote: Beide mijn ding niet. Dan gaat het geen weekend voor mij worden denk ik en enkel de Tool dag.
zaterdag normaal BMTH en ik vermoed AX7 dan op zondag?
Zijn twee headliners per dag dus dan moeten er voor elke dag nog minimaal één bijkomen.

QOTSA zou ik een mooie tweede headliner op donderdag (naast TOOL) vinden.
Reply
(15-11-2023, 12:37)metal bouwie Wrote:
(15-11-2023, 12:08)reaper Wrote:
(15-11-2023, 11:32)Indiaantje89 Wrote: Beide mijn ding niet. Dan gaat het geen weekend voor mij worden denk ik en enkel de Tool dag.
zaterdag normaal BMTH en ik vermoed AX7 dan op zondag?
Zijn twee headliners per dag dus dan moeten er voor elke dag nog minimaal één bijkomen.

QOTSA zou ik een mooie tweede headliner op donderdag (naast TOOL) vinden.
parkway drive op repeat en /
qotsa zie ik precies eerder op pukkelpop verschijnen

overweeg een combi graspop wel ipv werchter
Reply
(15-11-2023, 13:06)reaper Wrote:
(15-11-2023, 12:37)metal bouwie Wrote:
(15-11-2023, 12:08)reaper Wrote:
(15-11-2023, 11:32)Indiaantje89 Wrote: Beide mijn ding niet. Dan gaat het geen weekend voor mij worden denk ik en enkel de Tool dag.
zaterdag normaal BMTH en ik vermoed AX7 dan op zondag?
Zijn twee headliners per dag dus dan moeten er voor elke dag nog minimaal één bijkomen.

QOTSA zou ik een mooie tweede headliner op donderdag (naast TOOL) vinden.
parkway drive op repeat en /
qotsa zie ik precies eerder op pukkelpop verschijnen

overweeg een combi graspop wel ipv werchter

Zie QOTSA ook niet op Graspop verschijnen hoor. Mijn eerdere bericht was gebaseerd op persoonlijke voorkeur.
Reply
In het kader van 'metalfestivals die geen metalheadliners meer hebben' zou QOTSA prima passen. Zie ook wat Hellfest doet.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)