Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Graspop
Combi en fijne hoekplek MetalTown in de pocket
[+] 1 user says Thank You to Jizzlobber for this post
Reply
(25-11-2023, 11:25)kesselman Wrote: wordt een drukke week
di naar rammstein
do naar pukkelpop, mn 1e x ( tool en megadeth)
en dan vr za zo eventueel nog pinkpop , maar dat ligt wel echt aan t programma.

Veel plezier die donderdag in Kiewit!
[+] 2 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(25-11-2023, 11:32)Jizzlobber Wrote: Combi en fijne hoekplek MetalTown in de pocket
Dit jaar dan een biertje op Graspop?
Reply
Zekers!
Reply
kleine graz meeting op pukkelpop zal toch wel lukken lijkt me
Reply
(25-11-2023, 11:49)kesselman Wrote: kleine graz meeting op pukkelpop zal toch wel lukken lijkt me

Dit kan je beter in het Pukkelpoptopic plaatsen, hier zal je weinig gegadigde vinden. ;-)
[+] 1 user says Thank You to metal bouwie for this post
Reply
(25-11-2023, 11:49)kesselman Wrote: kleine graz meeting op pukkelpop zal toch wel lukken lijkt me

ik bedoel natuurlijk graspop Confused Confused
[+] 1 user says Thank You to kesselman for this post
Reply
Vanochtend nog even getwijfeld maar toch maar overstag gegaan. Over 10 jaar wanneer Tool er niet meer is sla ik mij waarschijnlijk voor mijn kop dat ik niet gewoon gegaan ben.
[+] 1 user says Thank You to Loov for this post
Reply
(25-11-2023, 13:11)Loov Wrote: Vanochtend nog even getwijfeld maar toch maar overstag gegaan. Over 10 jaar wanneer Tool er niet meer is sla ik mij waarschijnlijk voor mijn kop dat ik niet gewoon gegaan ben.

Precies dit! Daarom doen mijn vrouw en ik zoveel concerten, want je weet maar nooit. Niet iedere band heet The Rolling Stones.
Reply
Hier ook lang getwijfeld. Maar kan vrij nemen en is gewoon dichtbij.
Vooral dat je dichtbij kan STAAN gaf de doorslag. .
[+] 1 user says Thank You to Flair for this post
Reply
Ik ben er ook bij op de Tool-dag. Heb ook getwijfeld, vanwege de kosten, maar heb eens goed gerekend en kwam tot de slotsom dat dit toch wel verantwoord was, ondanks de onaangename verrassing die ik van mijn energieleverancier kreeg.
Mogen/moeten staan gaf mij voor mij nou net niet de doorslag. Ik zou geen bezwaar hebben tegen een geriefelijke leunstoel op de voorste rij, maar dat zit er nu eenmaal niet in dus dan maar staan en proberen een plek met goed zicht te bemachtigen.
[+] 4 users say Thank You to Rael for this post
Reply
De donderdag heeft nog niet officieel het bordje uitverkocht hangen maar bij ticketmaster kan je geen tickets meer bestellen.
Reply
Straks na werk nog eens proberen, en anders TS. Helemaal vergeten na weekendje weg.
Reply
(27-11-2023, 15:36)BigBird Wrote: Straks na werk nog eens proberen, en anders TS. Helemaal vergeten na weekendje weg.

Staat nu bij ticketmaster ook op uitverkocht. Alleen nog VIP tickets verkrijgbaar.
Reply
Ach ja, ik zie het tzt wel. Kans is ook groot dat ik op vakantie ben, maar even zien.
Reply
(27-11-2023, 16:05)BigBird Wrote: Ach ja, ik zie het tzt wel. Kans is ook groot dat ik op vakantie ben, maar even zien.
 Je kan, een volgende keer, ook Graz inschakelen om een ticket te scoren. Daar zijn we ook voor.
Reply
Metal Bouwie had zich al gemeld via PM. De bedoeling was ook om het dit weekend zelf te doen, en zag dat er gisteren nog kaarten waren. Geen man over boord, komt wel goed.
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
Reply
Weekendticket is binnen. :-)
[+] 2 users say Thank You to Sphinx for this post
Reply
Quote:Nieuwe namen op de affiche van #GMM24 zijn: ††† (Crosses), Alien Weaponry, Amaranthe, Architects, Atreyu, Avantasia, Batushka, Brian Downey's Alive And Dangerous, Crownshift, Drug Church, Dying Wish, Eisbrecher, Empire State Bastard, Fear Factory, Flotsam and Jetsam, Health, Heart, Limp Bizkit, Mammoth MVH, Mr. Bungle, Ne Obliviscaris, P.O.D., Pest Control, Rival Sons, The Last Internationale, Thursday, Turnstile, Underoath, Uriah Heep & Wolfmother.
Reply




Wel blij met Health op de donderdag. Scheelt in ieder geval wat keuze stress op Roadburn.
Reply
Nice, Crosses & HEALTH op de TOOL donderdag.
Reply
https://youtu.be/MlYwLYb1sZM

Da wordt een bijzondere Mr Bungle gig
[+] 1 user says Thank You to Jizzlobber for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)