Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 4.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bruce Springsteen
#76
metal bouwie Wrote:
Max Wrote:Kaarten voor Hannover op 28 mei in the pocket!
The Boss moet je gewoon nooit missen, nu twee maal gezien. Een keer Hyde Park (2009, die op DVD is verschenen) en afgelopen zomer in Florence!

Nooit missen en dan zelf maar bij twee optredends geweest en dan nog niet eens de concerten dicht bij huis. Beetje vreemde combinatie.

Nou dat is zeker geen rare combinatie, ik heb geen tijd en geld om hem meerdere malen te zien in zijn toer. Maar ik wil hem niet missen als hij in Europa is, dus zo raar is dat niet. En ik heb dus de twee keer dat hij toerde sinds ik pas echt fan van hem ben geworden, zeker eenmaal bezocht en niet op de minste locaties. En nu voor de derde keer.
Reply
#77
BigBird Wrote:Ik kijk ook niet vreemd op als ie weer op Pinkpop staat

Ik denk dat The Boss de festivals nu links laat liggen en puur een stadiontour doet.
Reply
#78
BigBird Wrote:Ik kijk ook niet vreemd op als ie weer op Pinkpop staat
TW Classic zie ik ook gebeuren.
Reply
#79
BigBird Wrote:Ik kijk ook niet vreemd op als ie weer op Pinkpop staat

Tsja, hij heeft het er al 2x goed naar z'n zin gehad. Dus waarom niet. Alhoewel het nieuwe is er nu wel vanaf...

Neemt niet weg dat ik er 0,0 problemen mee zou hebben.
Reply
#80
22 juni: Goffertpark, voorverkoop 4 december.

13 juli: Werchter Classic

Big Grin
Reply
#81
22 juni - Goffertpark
13 juli - TW Classic
Reply
#82
New 2013 Wrecking Ball World Tour Dates:

May 26 – Munich, Germany – Olympiastadion – on sale Dec. 1 at eventim.de
May 28 – Hannover, Germany – AWD Arena – on sale Dec. 1 at eventim.de
May 30 – Naples, Italy – Piazza Plebiscito – on sale Dec. 7 at ticketone.it
June 1 – Padova, Italy – Stadio Euganeo – on sale Dec. 7 at ticketone.it
June 3 – Milan, Italy – Stadio San Siro – on sale Dec. 1 at ticketone.it
June 15 – London, England – Wembley Stadium – on sale Dec. 7 at ticketmaster.co.uk
June 18 – Glasgow, Scotland – Hampden Park – on sale Dec. 7 at livenation.co.uk
June 20 – Coventry, England – Ricoh Arena – on sale Dec. 7 at livenation.co.uk
June 22- Nijmegen, Netherlands – Goffertpark – on sale Dec. 4 at ticketmaster.nl
June 29 – Paris, France – Stade de France – on sale Dec. 5 at gdp.fr
July 5 – Mönchengladbach, Germany – Borussia-Park – on sale Dec. 1 at eventim.de
July 7 – Leipzig, Germany – Red Bull Arena – on sale Dec. 1 at eventim.de
July 11 – Rome, Italy – Rock in Roma – on sale Dec. 10 at ticketone.it
July 13 – Werchter, Belgium – Rock Werchter – on sale Dec. 1 at twclassic.be
July 16 – Limerick, Ireland – Thomond Park – on sale Dec. 6 at ticketmaster.ie
July 18 – Cork, Ireland – Páirc Uí Chaoimh – on sale Dec. 6 at ticketmaster.ie
July 20 – Belfast, Ireland – King’s Hall – on sale Dec. 6 at ticketmaster.ie
Reply
#83
Karel Wrote:
BigBird Wrote:Ik kijk ook niet vreemd op als ie weer op Pinkpop staat
TW Classic zie ik ook gebeuren.
Hier was ook even in mijn profetische bui.
Reply
#84
Hum, Goffertpark. Als het een mooie zomerse avond wordt dan lijkt het me wel wat anders sla ik denk ik toch over. Alweer meer dan genoeg leuke shows/festivals komende zomer.
Reply
#85
Ik sla Goffertpark over, ga dan naar Hurricane. Maar misschien pak ik dan toch TW Classic er eventjes bij. Vooral om metal bouwie tegemoet te komen om onze eerdere conversatie Wink
Reply
#86
Wailer Wrote:Mooi Knikker, gefeliciteerd!

Ik pas vooralsnog... in ieder geval geen Duitsland. Ik gok op Barcelona.

Maar Parijs lijkt me ook wel wat, geen idee of er nog tickets te krijgen zijn overigens hoor...

Die kerel heeft me wel te pakken hoor sinds e keer Pinkpop... maar die prijzen... ai ai ai...

Wil toch in ieder geval 1 concert in NL en 1 in buitenland bijwonen.

@ Knikker... Parijs of Barcelona dan de beste keus?

Edit: wat zjn de officiele ticket sites voor beide steden eigenlijk?

Barcelona staat nog niet bij de bevestigde concerten. Lijkt me sterk dat die Barcelona gaat overslaan, maar is dus nog niet bevestigd. Parijs wel. Dit jaar won het concert in Parijs voor mij tov Barcelona, maar vooral door de setlist. Barcelona is echter qua sfeer en beleving ongeevenaard voor mij. San Siro zou ook het overwegen waard zijn. Ben ik zelf nooit geweest, maar schijnt ook zeker in de buurt van Barcelona te komen en is wel al bevestigd.
Reply
#87
Ga wel naar de show in het Goffertpark denk ik, zo'n legende als Springsteen moet je toch minstens een keer in je leven hebben gezien. Maar hoe verzinnen ze het om die verkoop op een dinsdag te laten starten?!
Reply
#88
Zijn er al prijzen bekend, ook niet onbelangrijk.
Reply
#89
Max Wrote:New 2013 Wrecking Ball World Tour Dates:

May 26 – Munich, Germany – Olympiastadion – on sale Dec. 1 at eventim.de
May 28 – Hannover, Germany – AWD Arena – on sale Dec. 1 at eventim.de
May 30 – Naples, Italy – Piazza Plebiscito – on sale Dec. 7 at ticketone.it
June 1 – Padova, Italy – Stadio Euganeo – on sale Dec. 7 at ticketone.it
June 3 – Milan, Italy – Stadio San Siro – on sale Dec. 1 at ticketone.it
June 15 – London, England – Wembley Stadium – on sale Dec. 7 at ticketmaster.co.uk
June 18 – Glasgow, Scotland – Hampden Park – on sale Dec. 7 at livenation.co.uk
June 20 – Coventry, England – Ricoh Arena – on sale Dec. 7 at livenation.co.uk
June 22- Nijmegen, Netherlands – Goffertpark – on sale Dec. 4 at ticketmaster.nl
June 29 – Paris, France – Stade de France – on sale Dec. 5 at gdp.fr
July 5 – Mönchengladbach, Germany – Borussia-Park – on sale Dec. 1 at eventim.de
July 7 – Leipzig, Germany – Red Bull Arena – on sale Dec. 1 at eventim.de
July 11 – Rome, Italy – Rock in Roma – on sale Dec. 10 at ticketone.it
July 13 – Werchter, Belgium – Rock Werchter – on sale Dec. 1 at twclassic.be
July 16 – Limerick, Ireland – Thomond Park – on sale Dec. 6 at ticketmaster.ie
July 18 – Cork, Ireland – Páirc Uí Chaoimh – on sale Dec. 6 at ticketmaster.ie
July 20 – Belfast, Ireland – King’s Hall – on sale Dec. 6 at ticketmaster.ie

Hier zullen dan nog de spaanse, scandinavische en midden-europese (Oostenrijk, Zwitserland etc.) data aan toegevoegd worden. Ik moet maar eens een planning gaan maken voor volgend jaar zomer. Enige zekere is op dit moment Monchengladbach. Waarschijnlijk dan ook Goffertpark, misschien TW Classic (maar dan ipv Goffertpark, ligt ook aan de namen die TW Classic nog erbij krijgt) en nog een verdere bestemming, misschien Italie of toch weer Barcelona.
Reply
#90
Kaartverkoop voor TW Classic begint zelfs al op 1 december zie ik. Ben dan wel benieuwd of al bekend is wat er nog meer komt die dag. Als er leuke bands voor komen is het misschien nog wel een betere optie dan Nijmegen. De prijzen zijn nog niet bekend volgens mij.
Reply
#91
Ben het weekend van 20 juli (vanwege Waters) in de buurt van Werchter, misschien maar over nadenken om daar een week van te maken en Bruce Springsteen meepakken.

Weet iemand overigens een geschikte camping (echter, dus geen festival) camping in de buurt van het Werchter terrein? Bij voorkeur op loop/fiets afstand.
Reply
#92
geluksknikker Wrote:
Wailer Wrote:Mooi Knikker, gefeliciteerd!

Ik pas vooralsnog... in ieder geval geen Duitsland. Ik gok op Barcelona.

Maar Parijs lijkt me ook wel wat, geen idee of er nog tickets te krijgen zijn overigens hoor...

Die kerel heeft me wel te pakken hoor sinds e keer Pinkpop... maar die prijzen... ai ai ai...

Wil toch in ieder geval 1 concert in NL en 1 in buitenland bijwonen.

@ Knikker... Parijs of Barcelona dan de beste keus?

Edit: wat zjn de officiele ticket sites voor beide steden eigenlijk?

Barcelona staat nog niet bij de bevestigde concerten. Lijkt me sterk dat die Barcelona gaat overslaan, maar is dus nog niet bevestigd. Parijs wel. Dit jaar won het concert in Parijs voor mij tov Barcelona, maar vooral door de setlist. Barcelona is echter qua sfeer en beleving ongeevenaard voor mij. San Siro zou ook het overwegen waard zijn. Ben ik zelf nooit geweest, maar schijnt ook zeker in de buurt van Barcelona te komen en is wel al bevestigd.

Hmmz, setlist is een pure gok natuurlijk. Sfeer ben je denk ik wel bijna zeker van. En iets in mij heeft duidelijke voorkeur voor Barcelona boven Italie...

En ooh ja, Wenen, wat een Kpubliek daar afgelopen jaar...pfff...nooit meer.

Zurich/bern misschien nog erbij? Heb nog overnachtingen te goed in Zwitserland....

Maar Nijmegen wil ik sowieso wel voor gaan.

Ben weer helemaal blij! The Boss is coming to town!
Reply
#93
Eigenlijk heb ik geen geld, en eigenlijk wil ik m ook weer zien. Als, dan Werchter Classic of Monchengladbach.

Ik wacht maar af tot januari, of er dan nog kaarten zijn. Zo niet heb ik pech, of tegen die tijd proberen via marktplaats.
Reply
#94
BigBird Wrote:Eigenlijk heb ik geen geld, en eigenlijk wil ik m ook weer zien. Als, dan Werchter Classic of Monchengladbach.

Ik wacht maar af tot januari, of er dan nog kaarten zijn. Zo niet heb ik pech, of tegen die tijd proberen via marktplaats.

Kan me bijna niet voorstellen dat beide weides met een capacitiet van 60.000 (of meer) uitverkocht raken. Zelf zet ik in op 40.000 bezoekers hierbij ook rekening houdend met het grote aanbod (grote) concerten in de zomerperiode. Dit aanbod lijkt mij komende zomer ook groter dan 2012.
Reply
#95
Kaarten voor Goffertpark vanaf € 75 volgens de livenation site, kaartverkoop vanaf zaterdag 10.00 uur
Reply
#96
Zijn de prijzen eigenlijk al bekend voor tw classic en goffertpark? Als die vergelijkbaar zijn met de prijzen in Duitsland dan zie ik het ook niet zo snel uitverkopen. Er is toch ook nog zoiets als een crisis.
Reply
#97
staat bij livenation trouwens ook dat de aanvang 15.30 is, zal het dan ook soort van minifestival worden misschien?
Reply
#98
supermuys Wrote:Kaarten voor Goffertpark vanaf € 75 volgens de livenation site, kaartverkoop vanaf zaterdag 10.00 uur

Dat is dus ook behoorlijk duur. Ik vraag me af of dat gaat uitverkopen.
Reply
#99
geluksknikker Wrote:
supermuys Wrote:Kaarten voor Goffertpark vanaf € 75 volgens de livenation site, kaartverkoop vanaf zaterdag 10.00 uur

Dat is dus ook behoorlijk duur. Ik vraag me af of dat gaat uitverkopen.

Als het alleen voor Bruce is (evt. aangevuld met 2 goedkope openers) dan verwacht ik het ook niet. Komt er nog een interessante 2e naam bij (Mumford of Sons?) dan komt het denk ik aardig in de buurt. Hoewel ik met laatst genoemde helemaal niks heb zou het denk ik een goede combi zijn waar veel volk op afkomt.
Reply
supermuys Wrote:staat bij livenation trouwens ook dat de aanvang 15.30 is, zal het dan ook soort van minifestival worden misschien?

Rockin' Park?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)