Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 4.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bruce Springsteen
#51
4x Duitsland is bevestigd.
Reply
#52
Goffertpark niet dan? Ik vind dat persoonlijk wel een prettige locatie, ben er 2 x geweest en was 2 x prima imo.
Reply
#53
Om 11:00 begint pre-sale Duitsland
Reply
#54
Prijzen voor concert Leipzig:

1 Sitzplatz Normalpreis 99,95
2 Stehplatz Front of Stage Normalpreis 99,95
3 Sitzplatz Normalpreis 88,45
4 Stehplatz Innenraum Normalpreis 83,85
5 Sitzplatz Normalpreis 74,65
Reply
#55
DUITSE TICKETVERKOOP IS REEDS BEGONNEN VIA EVENTIM!!

Net front of stage kaarten voor Monchengladbach besteld!
Reply
#56
240 euro lichter voor 2 kaartjes, maar dan heb je ook wat, zullen we maar zeggen.
Reply
#57
Uberhaupt stevige prijzen!
Reply
#58
Veel gekker moet het niet worden hoor, 120 euro voor een kaartje. Ik zie dat je ook kan staan voor 80, dat gaat dan nog net. Maar echt bizar hoor 120 euro. Dat zou ik er niet voor over hebben eerlijk gezegd.
Reply
#59
geluksknikker Wrote:240 euro lichter voor 2 kaartjes, maar dan heb je ook wat, zullen we maar zeggen.

Welke heb je gepakt, Front of Stage 1 of 2?
Reply
#60
FoS 1, waren de duurste, dus neem aan de beste, geen idee wat het verschil is.
Reply
#61
Ik twijfel nog, gezien de prijzen. Aan de andere kant, dit is misschien wel laatste keer om m nog ns te zien.
Reply
#62
BigBird Wrote:Ik twijfel nog, gezien de prijzen. Aan de andere kant, dit is misschien wel laatste keer om m nog ns te zien.

Dat kan altijd natuurlijk maar ik zie hem eigenlijk nog niet zo 1,2,3 stoppen.
Reply
#63
geluksknikker Wrote:FoS 1, waren de duurste, dus neem aan de beste, geen idee wat het verschil is.

Zullen wel speciale vakken zijn waarbij je bandje krijgt. Kun je lekker in en uit lopen om bier te halen en te pissen. Op zich ook wel wat waard.
Reply
#64
BigBird Wrote:Ik twijfel nog, gezien de prijzen. Aan de andere kant, dit is misschien wel laatste keer om m nog ns te zien.

En Front of Stage is bij Springsteen echt van meerwaarde! prijsverschil is ook niet zo heel groot. Iemand een idee wat het verschil tussen 1 en 2 is? is er binnen het eerste vak nog een kleiner vak of iets in die trant?
Reply
#65
Ik denk ook niet dat Springsteen zo snel definitief zal stoppen.
Reply
#66
BigBird Wrote:
geluksknikker Wrote:FoS 1, waren de duurste, dus neem aan de beste, geen idee wat het verschil is.

Zullen wel speciale vakken zijn waarbij je bandje krijgt. Kun je lekker in en uit lopen om bier te halen en te pissen. Op zich ook wel wat waard.

Ja precies, betekent ook dat je niet belachelijk vroeg al richting stadion hoeft te gaan. Hoewel een akoestische set een paar uur voorafgaande aan het gewone concert natuurlijk ook niet te missen is (al is de kans daarop niet heel groot).
Reply
#67
Waarom wachten jullie eigenlijk niet op een show in Nederland? Niet dat ik denk dat dat veel goedkoper gaat zijn hoor. Of zijn jullie bang dat die er niet gaat komen?
Reply
#68
geluksknikker Wrote:Ik denk ook niet dat Springsteen zo snel definitief zal stoppen.

Dat niet nee, maar nu is ie nog bij stem en energiek, mooi om nog mee te pikken.
Ach, ik denk dat ik ook maar kaart pak. Is nog geen uurtje rijden voor mij, en op een vrijdag, altijd fijn.
Reply
#69
WeckoJ Wrote:Waarom wachten jullie eigenlijk niet op een show in Nederland? Niet dat ik denk dat dat veel goedkoper gaat zijn hoor. Of zijn jullie bang dat die er niet gaat komen?

Die gaat er zeker komen, maar ik pik toch wel een paar concerten mee van Springsteen. En Monchengladbach is voor mij sowieso waarschijnlijk dichterbij dan de Nederlandse show.
Reply
#70
Mooi Knikker, gefeliciteerd!

Ik pas vooralsnog... in ieder geval geen Duitsland. Ik gok op Barcelona.

Maar Parijs lijkt me ook wel wat, geen idee of er nog tickets te krijgen zijn overigens hoor...

Die kerel heeft me wel te pakken hoor sinds e keer Pinkpop... maar die prijzen... ai ai ai...

Wil toch in ieder geval 1 concert in NL en 1 in buitenland bijwonen.

@ Knikker... Parijs of Barcelona dan de beste keus?

Edit: wat zjn de officiele ticket sites voor beide steden eigenlijk?
Reply
#71
Concerten in Ierland en Italië ook bevestigd.
Reply
#72
Er blijken toch wel wat dingen te kloppen uit die lijst waarvan Bigbird eerder in dit topic een link postte.
Reply
#73
Kaarten voor Hannover op 28 mei in the pocket!
The Boss moet je gewoon nooit missen, nu twee maal gezien. Een keer Hyde Park (2009, die op DVD is verschenen) en afgelopen zomer in Florence!
Reply
#74
Max Wrote:Kaarten voor Hannover op 28 mei in the pocket!
The Boss moet je gewoon nooit missen, nu twee maal gezien. Een keer Hyde Park (2009, die op DVD is verschenen) en afgelopen zomer in Florence!

Nooit missen en dan zelf maar bij twee optredends geweest en dan nog niet eens de concerten dicht bij huis. Beetje vreemde combinatie.
Reply
#75
Ik kijk ook niet vreemd op als ie weer op Pinkpop staat
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)