Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 4.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bruce Springsteen
#1
Quote:DeBaardt: En we hebben een datum. Bruce Springsteen, Philips Stadion, Eindhoven. 10 juni 2013. #tour2013
https://twitter.com/kthabit/status/268644236788916224

Benieuwd of Belgïe deze keer aangedaan zal worden... Is toch al een tijd geleden.
Reply
#2
Karel Wrote:
Quote:DeBaardt: En we hebben een datum. Bruce Springsteen, Philips Stadion, Eindhoven. 10 juni 2013. #tour2013
https://twitter.com/kthabit/status/268644236788916224

Benieuwd of Belgïe deze keer aangedaan zal worden... Is toch al een tijd geleden.

Op Stubru had men het er vanochtend over dat er een hele grote artiest voor in het Sportpaleis zouw worden aangekondigd. Dus wie weet. Maar Springsteen in het Philipsstadion lijkt me toch enigszins vreemd. Worden buiten de concerten van Guusje toch nooit concerten georganiseerd.
Reply
#3
De belgen lijken een dag eerder een optreden in een stadion in Luik te krijgen.
Reply
#4
geluksknikker Wrote:
Karel Wrote:
Quote:DeBaardt: En we hebben een datum. Bruce Springsteen, Philips Stadion, Eindhoven. 10 juni 2013. #tour2013
https://twitter.com/kthabit/status/268644236788916224

Benieuwd of Belgïe deze keer aangedaan zal worden... Is toch al een tijd geleden.

Op Stubru had men het er vanochtend over dat er een hele grote artiest voor in het Sportpaleis zouw worden aangekondigd. Dus wie weet. Maar Springsteen in het Philipsstadion lijkt me toch enigszins vreemd. Worden buiten de concerten van Guusje toch nooit concerten georganiseerd.

Rihanna...
Reply
#5
F-JЩ Wrote:De belgen lijken een dag eerder een optreden in een stadion in Luik te krijgen.

Lijkt me ook een beetje vreemde locatie. Of worden daar vaker concerten gegeven? Europese tour volgend jaar zomer lijkt wel zeker. Via het Duitse eventim.de is er een ticketalarm uitgevaardigd voor Springsteen.
Reply
#6
Het ziet er naar uit hij de iets kleinere stadions uitzoekt, dat zou op zich de ervaring ten goede komen denk ik.
Reply
#7
F-JЩ Wrote:Het ziet er naar uit hij de iets kleinere stadions uitzoekt, dat zou op zich de ervaring ten goede komen denk ik.
En die krijgt hij rapper vol...

Dat stadion in Luik zou wel vreemd zijn, kan me niet herinneren dat daar al dergelijke evenementen hebben plaatsgevonden.
Reply
#8
Karel Wrote:
F-JЩ Wrote:Het ziet er naar uit hij de iets kleinere stadions uitzoekt, dat zou op zich de ervaring ten goede komen denk ik.
En die krijgt hij rapper vol...

Dat stadion in Luik zou wel vreemd zijn, kan me niet herinneren dat daar al dergelijke evenementen hebben plaatsgevonden.

lijkt me bepaald geen stadion tot toegerust is op dergelijke evenementen. Zou me zeer verbazen.
Reply
#9
http://www.spl-messages.net/forums/ubbth...s/383755/1
Reply
#10
BigBird Wrote:http://www.spl-messages.net/forums/ubbth...s/383755/1

Lijkt er op dat die bewust in Steden gaat spelen waar die nog niet vaak of nooit heeft opgetreden.
Reply
#11
Luik en Eindhoven te dicht bij mekaar, lijkt me ook niet logisch. Maar Eindhoven geef ik goede kans.
Ook verschillende Duitse steden dicht in de buurt....dus kan misschien ook niet kloppen sommige data.
Reply
#12
Zou het een wat vreemde tour vinden, als deze tourlijst kort bij de waarheid ligt.
Reply
#13
BigBird Wrote:Luik en Eindhoven te dicht bij mekaar, lijkt me ook niet logisch. Maar Eindhoven geef ik goede kans.

En Duisburg en Krefeld liggen ook niet heel ver uit elkaar volgens mij.
Reply
#14
Heeft er toch wel schijn van dat iemand zich heeft lopen vervelen en een fake tourschema gepost heeft.
Reply
#15
Zolang die maar een tour gaat doen door Europa en daarin Nederland (of anders België) aandoet ben ik tevreden en erbij.
Reply
#16
Er komt sowieso een tour want eventim.de heeft officieel ticketalarm afgegeven voor Bruce Springsteen. Het is alleen nog de vraag waar hij komt. En op zich zou Eindhoven goed kunnen want de hele logistiek is aanwezig ivm concerten van Guus Meeuwis. Maar goed, naar Duutsland of Belgie gaan vind ik ook niet erg. Als ik m nog maar ns kan zien.
Reply
#17
Tour zal er dan inderdaad wel komen, maar ik zou dan eerder inzetten op een relatief kleinere Europese tour in de grote zalen (O2, Ziggodome, Sportpaleis etc.) in plaats van weer een stadiontour. Misschien nog een enkel festival.
Reply
#18
Vanwege de tourgeruchten van Springsteen eens bij uitzondering op twitter het rondkijken, maar dat is toch eigenlijk ook een triest medium. Nadat al 276 keer iemand getwitterd heeft dat Springsteen misschien volgend jaar juni naar Eindhoven komt, komt er toch nog gewoon een 277e persoon die rustig twittert: "Gerucht: "Bruce Springsteen komt naar NL!" 10 juni in het Philips Stadion Eindhoven!"
Reply
#19
Twitter is een geweldig medium, mits t goed gebruikt wordt. Vaak zie je dan mensen zelf iets twitteren dat ze net goed goed hadden kunnen retweeten van iemand anders.
Reply
#20
Als het dan zo geweldig is, dan is het wel het medium met de laagste efficiëntie en relatieve nieuwswaarde. Zelfs nog minder dan dat van de gemiddelde nieuwsredactie.
Reply
#21
Komt hij alweer??
Reply
#22
Uplift Wrote:Als het dan zo geweldig is, dan is het wel het medium met de laagste efficiëntie en relatieve nieuwswaarde. Zelfs nog minder dan dat van de gemiddelde nieuwsredactie.

Ligt er ook aan wie je volgt. Ik ben er erg blij mee, en haal er veel info vandaan die ik niet snel uit kranten haal. Maar wel de juiste mensen en media volgen.
Reply
#23
mad dog Wrote:Komt hij alweer??
Ik denk dat hij met een eindsprint bezig is.
Reply
#24
BigBird Wrote:
Uplift Wrote:Als het dan zo geweldig is, dan is het wel het medium met de laagste efficiëntie en relatieve nieuwswaarde. Zelfs nog minder dan dat van de gemiddelde nieuwsredactie.

Ligt er ook aan wie je volgt. Ik ben er erg blij mee, en haal er veel info vandaan die ik niet snel uit kranten haal. Maar wel de juiste mensen en media volgen.
Jij volgt Jochem Geerdink zeker. :-P
Reply
#25
Bruce zal wel touren, maar dat dat tourschema klopt, is iets anders. Misschien is Bruce wel de headliner voor TW Classic...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)