Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke legendarische 1.0 gebruiker mis jij?
#26
BigBird Wrote:Nou nog de 1.0 avatar erbij. Was dat niet een Tool logo ofzo?

Nieuwe avatar-eisen zijn iets te streng, zal eens kijken of ik wat anders leuks kan vinden. Smile
Reply
#27
Welkom terug!
Reply
#28
Welkom terug!
Reply
#29
Welkom terug, toolhead. De kans op grensoverschrijdende Graz-meetings is bij deze sterk gestegen!
Reply
#30
toolhead Wrote:
BigBird Wrote:Nou nog de 1.0 avatar erbij. Was dat niet een Tool logo ofzo?

Nieuwe avatar-eisen zijn iets te streng, zal eens kijken of ik wat anders leuks kan vinden. Smile

Whoah!
Reply
#31
Ha, leuk! Waar bleef je Wink
Reply
#32
Volgens mij waren veel oudgedienden vertrokken door de opkomst van twitter.
Reply
#33
Dat ook nog eens kek verkleurde.
Reply
#34
Jimmy.
[+] 1 user says Thank You to mad dog for this post
Reply
#35
Enzo Wrote:Volgens mij waren veel oudgedienden vertrokken door de opkomst van twitter.

dat, en facebook, en te druk met andere dingen. Maar af en toe hier rondhangen heeft ook z'n voordelen. Smile
Reply
#36
mad dog Wrote:Jimmy.
Jimmy logt nog altijd in, de stille genieter.

Marc aka RadioMad mis ik wel een beetje.

Welkom terug trouwens, toolhead.
Reply
#37
De tijd vliegt. Bizar eigenlijk dat dit forum al een jaar of 25 (?) is.
Reply
#38
Ik wordt oprecht een beetje misselijk van die gedachte
Reply
#39
ik ben volgens mij in 2003 toegetreden
in mijn zoektocht naar het programma van pinkpop
wie is er nog allemaal van die tijd?
Reply
#40
Ik al van 2000, 2001 of zo.
Reply
#41
Ik eind 2004. Eerste post was een vraag of iemand geruchten wist over Roskilde 2004 (en of iemand ook ging, want ik ging alleen).
Reply
#42
(14-03-2023, 18:14)Uplift Wrote: Ik eind 2004. Eerste post was een vraag of iemand geruchten wist over Roskilde 2004 (en of iemand ook ging, want ik ging alleen).

Daar uiteindelijk ook gemeet met Graz 1.0'ers?
Reply
#43
zal ook ergens 2003-2005 zijn en waarom ik het niet weet is omdat ik vooral een voyeur was in mijn eerste jaren.
Daarom moeilijk in te schatten - het was i.i.g. ruim voordat Kaiser het toneel verliet en Jan S bij 1 vd persconferenties bewust Graz-forum benoemde.
Reply
#44
Ik kwam op het eerste forum als HAL-9000 zo rond 2002. Ik zocht toen meer informatie en medestanders voor Sziget.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
#45
Mijn eerste post was als DM bedoeld, maar ik had geen idee hoe fora werkte. Had te maken met heel veel bier drinken op Lowlands.

Coz I'm classy!
Reply
#46
(14-03-2023, 18:21)hythloth Wrote:
(14-03-2023, 18:14)Uplift Wrote: Ik eind 2004. Eerste post was een vraag of iemand geruchten wist over Roskilde 2004 (en of iemand ook ging, want ik ging alleen).

Daar uiteindelijk ook gemeet met Graz 1.0'ers?

Ja! UU en Kid A zelfs.
Reply
#47
Ik kwam hier rond 2010 denk ik. Omdat ik op zoek was naar de posts van Jimmy want die was van het Festivalnoise-forum verdwenen.
[+] 1 user says Thank You to Sphinx for this post
Reply
#48
Ik ergens 2002 zoiets en inderdaad Pinkpop was lang het enige topic waar ik actief was. Beetje zoals EddieBas nu. Toen nog PC en nu laptop, dus op de bank even de laptop erbij en klaar, ipv naar de PC meubel lopen, dat ding aanzwengelen.
Reply
#49
Djeez, daar vraag je me wat.

Ik gok dat ik ergens rond 2003 hier ben binnengevlogen. Fucking 20 jaar dus al.
Reply
#50
Pfoe...geen idee wanneer precies.. begin 00s...

Op zoek naar geruchten Pinkpop .
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)