Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bospop
#76
mad dog Wrote:Extreme! dat bandje uit de jaren 90 van "More than Words" Leven die ook nog?
Ja, want anders zouden ze niet nog optreden.
Reply
#77
Ik had het anders moeten formuleren. Waar hebben ze die in godsnaam opgegraven.
Reply
#78
Triggerfinger
Blof
Reply
#79
Fun Lovin' Criminals
Moonkings
Tilt a Whirl Band
Letz Zep
Reply
#80
Dinsdag laatste namen.
Reply
#81
Ik ga zondag met me pa. Vooral voor john fogerty en een gezellig dagje. Hopelijk netzo mooi weer als vandaag. Ben benieuwd of er nog iets leuks bij komt.
Reply
#82
Met de toevoeging van The Winery Dogs, Southside Johnny & The Asbury Jukes, The Paladins, Thorbjørn Risager & The Black Tornado, The Straits en Eric Steckel is de programmering van Bospop 2014 compleet.

ZATERDAG 12 juli 2014
10.30 Open
11.30 - 12.15 The Pheromones
12.15 - 13.00 Eric Steckel
13.00 - 14.00 Sven Hammond Soul
14.00 - 15.00 Kovacs
15.15 - 16.15 The Straits
16.30 - 17.30 Heritage Blues Orchestra
17.45 - 18.45 Venice
19.00 - 20.00 The Alarm
20.15 - 21.30 Bløf
21.45 - 22.45 Fun Lovin’ Criminals
23.00 - 00.30 Simple Minds

ZONDAG 13 juli 2014
10.30 Open
11.30 - 12.15 LetzZep
12.15 - 13.00 Thorbjørn Risager & the Black Tornado
13.00 - 14.00 Jimmie Vaughan & The Tilt-A-Whirl Band
14.00 - 15.00 Vandenberg’s Moonkings
15.15 - 16.15 Southside Johnny & The Asbury Jukes
16.30 - 17.30 The Paladins
17.45 - 18.45 Extreme
19.00 - 20.00 The Winery Dogs
20.15 - 21.30 Triggerfinger
21.45 - 22.45 Paul Carrack
23.00 - 00.30 John Fogerty
Reply
#83
Wat een vreselijk zwak programma dit jaar!
Reply
#84
En hiermee willen ze op een grotere locatie meer mensen trekken dan vorig jaar?
Reply
#85
atthedrive-in Wrote:Ik ga zondag met me pa. Vooral voor john fogerty en een gezellig dagje. Hopelijk netzo mooi weer als vandaag. Ben benieuwd of er nog iets leuks bij komt.

John Fogerty gaf een aantal jaar geleden in de stromende regen een geweldig concert op Bospop. Staat me nog heel goed bij, ook de enigste keer dat ik op Bospop was.
Reply
#86
Snackbarharses Wrote:En hiermee willen ze op een grotere locatie meer mensen trekken dan vorig jaar?

Kan me ook niet voorstellen dat dit meer mensen trekt dan een uitverkocht veld op de oude locatie. Ik vermoed dat ze naast Dream Theater hebben gegrepen want staat paar dagen later in 013. Met die band was er ongetwijfeld meer volk op af gekomen.
Reply
#87
mad dog Wrote:
atthedrive-in Wrote:Ik ga zondag met me pa. Vooral voor john fogerty en een gezellig dagje. Hopelijk netzo mooi weer als vandaag. Ben benieuwd of er nog iets leuks bij komt.

John Fogerty gaf een aantal jaar geleden in de stromende regen een geweldig concert op Bospop. Staat me nog heel goed bij, ook de enigste keer dat ik op Bospop was.


Klopt, dat was ondanks het weer (stromende regen was het nou ook weer niet bepaald, maar droog is anders) een gaaf concert.
Reply
#88
Nou ik ben benieuwd, met dit weer krijg ik wel zin in een dagje muziek.
Reply
#89
Snackbarharses Wrote:
mad dog Wrote:
atthedrive-in Wrote:Ik ga zondag met me pa. Vooral voor john fogerty en een gezellig dagje. Hopelijk netzo mooi weer als vandaag. Ben benieuwd of er nog iets leuks bij komt.

John Fogerty gaf een aantal jaar geleden in de stromende regen een geweldig concert op Bospop. Staat me nog heel goed bij, ook de enigste keer dat ik op Bospop was.


Klopt, dat was ondanks het weer (stromende regen was het nou ook weer niet bepaald, maar droog is anders) een gaaf concert.

Dat was flink meer als stromende regen! Onweer, bliksem en dikke plensbuien tijdens John Fogerty!
Reply
#90
supermuys Wrote:
Snackbarharses Wrote:
mad dog Wrote:John Fogerty gaf een aantal jaar geleden in de stromende regen een geweldig concert op Bospop. Staat me nog heel goed bij, ook de enigste keer dat ik op Bospop was.


Klopt, dat was ondanks het weer (stromende regen was het nou ook weer niet bepaald, maar droog is anders) een gaaf concert.

Dat was flink meer als stromende regen! Onweer, bliksem en dikke plensbuien tijdens John Fogerty!
Wacht. Jij hebt het over Bospop 2010, ik heb het over Bospop 2007. Ik herinner me nog dat ik daar met een regenponcho aan stond en dat het tijdens Have You Ever Seen the Rain ook daadwerkelijk begon te regenen. In 2010 was ik er niet.
Reply
#91
Snackbarharses Wrote:
supermuys Wrote:
Snackbarharses Wrote:Klopt, dat was ondanks het weer (stromende regen was het nou ook weer niet bepaald, maar droog is anders) een gaaf concert.

Dat was flink meer als stromende regen! Onweer, bliksem en dikke plensbuien tijdens John Fogerty!
Wacht. Jij hebt het over Bospop 2010, ik heb het over Bospop 2007. Ik herinner me nog dat ik daar met een regenponcho aan stond en dat het tijdens Have You Ever Seen the Rain ook daadwerkelijk begon te regenen. In 2010 was ik er niet.

Ah, inderdaad! Ik zag hem inderdaad in 2010, wel machtig mooi met alle onweer en bliksem er omheen!
Reply
#92
Roger Hodgson geeft aan: 11 juli concert in Nederland en in januari de details erover. 11 juli is Bospop zaterdag en hun hebben bekend gemaakt dat de eerste namen in januari komen. 1 + 1 lijkt me.
Reply
#93
Soms niet Wink Hij staat op ParkCity Live in Heerlen op 11 juli.

Headline set van maar liefst.............. 75 hele minuten!
Reply
#94
Overigens raar, dat ParkCity Live ook in het weekend van Bospop is gaan zitten in 2015, 11+12 juli. Twee festivals in Limburg in 1 weekend!
Reply
#95
Het gezelligste festival van Nederland kondigt de eerste namen aan! Op zaterdag 11 en zondag 12 juli zijn op Bospop Weert o.a. ZZ Top, Anastacia, Fish, Dream Theater, Jools Holland and His Rhythm & Blues Orchestra en Anathema te zien. De kaartverkoop gaat as. zaterdag om 10.00u van start.
Reply
#96
supermuys Wrote:Het gezelligste festival van Nederland kondigt de eerste namen aan! Op zaterdag 11 en zondag 12 juli zijn op Bospop Weert o.a. ZZ Top, Anastacia, Fish, Dream Theater, Jools Holland and His Rhythm & Blues Orchestra en Anathema te zien. De kaartverkoop gaat as. zaterdag om 10.00u van start.

dat was de statement van Mojo, die van Bospop heeft nog iets meer namen, o.a. Danko Jones:

Met de bevestiging van ZZ Top, Anastacia, Fish, Band of Friends en Layla Zoe is de toon voor de zaterdagprogrammering van Bospop 2015 gezet. En ook Dream Theater, Jools Holland and His Rhythm & Blues Orchestra, Anathema, Danko Jones, Thunder, The London Souls en Dizzy Mizz Lizzy weten in juli hun weg naar Weert te vinden, maar dan op zondag.
De 35e editie van Bospop vindt plaats op zaterdag 11 en zondag 12 juli 2015 op Evenemententerrein A2 Weert Noord.
Reply
#97
Benieuwd waar we Dream Theater nog gaan tegenkomen deze zomer (in België?).
Reply
#98
Anathema! Geweldige naam.
Reply
#99
Is dit Anastacia de popzangers (die begin deze eeuw wat hitjes had)? Dat is dan wel de meest bizarre boeking van het jaar.
Reply
Ik vind het wel mooi dat ze het tweede rijtje aankondingen met, oh ja we hebben ook nog, terwijl dat rijtje vele malen interessanter is.

Dizzy mizz Lizzy, vette shit, maar dat had ik op Roskilde willen zien, sterker nog, dat moet je niet buiten Denemarken willen zien.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)