Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2025
(06-12-2024, 09:58)meisbaer2 Wrote: Elbow had per ongeluk een poster gelekt, waar ook Weezer, Franz Ferdinand en Nia Archives op stonden.
en werchter nadien ook een met franz ferdinand op
en nadien een met 2x dean lewis

het gaat goed daar
Reply
Iggy Pop heb ik vorige keer gemist door een dichte tent. Deze keer maar op tijd in de rij gaan staan.
Reply
Ik zou hem lekker overslaan. Hij trekt vast zijn shirt uit en spuugt naar de camera.
Reply
(06-12-2024, 13:59)Loes Wrote: Iggy Pop heb ik vorige keer gemist door een dichte tent. Deze keer maar op tijd in de rij gaan staan.

zal wel op de Main staan dit jaar
Reply
(06-12-2024, 14:00)atthedrive-in Wrote: Ik zou hem lekker overslaan. Hij trekt vast zijn shirt uit en spuugt naar de camera.

tsss, godslastering gewoon 5-sterren concert hoor vorige keer: 

https://www.humo.be/festivalitis/iggy-po...~b8539c46/
[+] 2 users say Thank You to VDB for this post
Reply
(06-12-2024, 14:02)VDB Wrote:
(06-12-2024, 13:59)Loes Wrote: Iggy Pop heb ik vorige keer gemist door een dichte tent. Deze keer maar op tijd in de rij gaan staan.

Dan zou hij wel erg vroeg staan. Ik zeg laatste Barn, opnieuw. Mooi alternatief voor de headliner en vorige keer gemist door clash met Stormzy.
Reply
(06-12-2024, 14:17)mattman Wrote:
(06-12-2024, 14:02)VDB Wrote:

Dan zou hij wel erg vroeg staan. Ik zeg laatste Barn, opnieuw. Mooi alternatief voor de headliner en vorige keer gemist door clash met Stormzy.

Ken19 (efestivals insider) bevestigt dat het voorlopie schema voor de main er als volgt uit ziet:
Iggy Pop -> Fontaines DC -> Deftones -> Linkin Park
[+] 2 users say Thank You to TheBlack for this post
Reply
Vrijdagtickets uitverkocht. Zul je net zien dat NIN later wordt aangekondigd voor die dag.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
nin naar graspop?
Reply
Helaas.
Reply
(05-12-2024, 20:30)Timothy's Monster Wrote:
(05-12-2024, 20:26)hythloth Wrote:
(05-12-2024, 19:50)Timothy's Monster Wrote:
(05-12-2024, 14:16)BigBird Wrote: Benieuwd waar Underworld in NL te zien zal zijn. Wil ze best graag zien.

Grote kans op DTRH lijkt me.

Headlineden daar laatst in 2019, zouden ze er zo snel weer spelen?

Voor DTRH zou 't beter zijn van niet. Voor de liefhebbers van Underworld overigens ook niet. Zou wel een typische MOJO move zijn om ze er toch als 3e headliner te zetten.

Goed gecalled hoor.
Reply
+ backseat lovers
+ arsenal
+ dikke

straks een hoop namen normaal
Reply
Ja, op het Festileaks forum zitten ze zichzelf al weken gek te maken. Wink

Duurt ook wel lang sinds de laatste drop. Ik neem aan dat er achter de schermen wat onverwachts gebeurd is,. Zoals misschien het effect van de LA branden, dat allerlei touraankondigjngen vertraagd heeft.

Ben zelf vooral benieuwd naar de podiumindeling.Ik hoop dat London Grammar er staat, zoals al eeuwig de geruchten zijn. En of er nog iets sterkts voor zaterdag op de main bijkomt. Nou we zullen hopelijk snel zien.
Reply
Quote:Today we unveil no fewer than 20 new names joining the line-up! Thursday 3 July will see De La Soul returning to the festival - they were here back in 1990, the first to bring hip-hop to Werchter. With GLINTSAL, Rock Werchter 2025 is guaranteed to kick off in style. Other newly confirmed acts on Thursday will be Nia Archives, Ezra Collective, Alessi Rose and Mother Mother. Taking to the stage on Friday 4 July will be, among others, Weezer, Caribou, Warhaus, Arsenal, The Backseat Lovers, Dikke and Sylvie Kreusch. Performing on Sunday 6 July will be Pommelien Thijs, David Kushner, Shaboozey, Dasha, Wunderhorse, Bolis Pupul and Jokke.

More names for Rock Werchter will be announced soon. Just 146 days to go until the best weekend of the year kicks off!
Reply
Wtf zijn een Dikke en Jokke.
Reply
Mijn zus merkt op dat er geen namen bij zitten voor zaterdag, terwijl die dag nog het minste loopt.

Ook mis ik Franz Fredinand en London Grammar, dus misschien die bij later voor de zaterdag? Of er moet weer vanalles zijn aangepast qua tourplannen.
Reply
London Grammar staan op LL, dus kunnen net zo goed op PKP spelen i.p.v. RW.
Reply
En Franz Ferdinand staat op Bospop dus in BE misschien ook op een soortgelijk festival (TW Classic)?

Edit: o nee, TW Classic is al vol.
Reply
Franz ergens anders zou wel raar zijn, omdat ze al eerder gelekt waren. Maar er kan natuurlijk vanalles veranderen. Toch denk ik dat ze misschien een aparte zaterdag drop doen, met een verassing erbij die nog niet gedeeld mag worden?
Reply
De La Soul haha. Dat is wellicht de meest afschuwelijke kutband die ik ooit heb gezien. Ik was erbij in 1990, met wellicht een van de beste Werchter affiches ooit, maar nadat we door elkaar geschud waren door een fantastisch Mano Negra, kwamen er een paar randdebielen op het podiium. Hoogtepunt was dat ze verdomme de tekst kwijt waren van Me Myself and I. We hebben proppen papier in de oren geduwd. Maar goed Hip Hop is voor mij de meest slechtse muziekstroming die er is, dus misschien was ik ook wel een beetje vooringenomen en dat ben ik overigens nog steeds. Maar Mano Negra, Sinead O'Connor, Bob Dylan en natuurlijk The Cure zorgde voor een geweldige dag, maar De La Soul zal ik helaas nooit vergeten en dan lees ik nu dat ik 35 jaar na dato weer geconfronteerd ga worden met die kutband. Ik hoop dat ze ergens in een achteraf veldje staan, dan hoef ik er niet naar te luisteren.

Zo, dat moest er even uit, na een geweldige kutweek op het werk. Ik wilde nog 3,5 jaar doorwerken en op mijn 62ste stoppen om te genieten van onze vrije tijd, maar ik weet niet of ik da ga halen met de nieuwe CEO. Communiceert alsof ik een kleuter ben en ook nog eens erg brutaal, via mail ook nog. Okay, hij heeft me dat verteld dat hij onhandig communiceert, maar nu ik die mails van hem krijg, weet ik wel dat ik er niet van gediend ben. Woensdag heb ik weer een afspraak met hem en ik verwacht dat ik na een paar minuten volledig los ga en dan zal ik wel ergens in de komende weken ontslagen worden. Dan is dat maar zo en ga ik nog eerder met vroeg pensioen. Kan ik na onze vakantie, The Cure achterna reizen met mijn vrouw. Als ik zo over denk, is dat best een reden om woensdag maar eens los te gaan.
[+] 3 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Sorry dat het eigenlijk niet in dit topic thuis hoort, maar ik moest het ergens kwijt. Mijn vrouw is opgevoed dat een baas kan en mag doen wat hij of zij wilt, maar ik ben opgevoed door ouders die nooit gescholden hebben tegen ons, maar het altijd op een nette manier uitlegde als wij een keer de fout ingingen en daardoor haat ik het als iemand op mij scheld.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Ik zou zeggen, hou je nog even in en geef aan dat de mail niet goed gevallen is. Dan kan hij het eventueel uitleggen hoe het wel bedoeld is. Ik heb zelf een erg directe manier van communiceren, wat meestal mensen wel fijn vinden, maar andere mensen bot kunnen vinden of allerlei dubbele bodems erachter gaan zoeken. Best om in ieder geval iemand een kans te geven. Als het echt een vervelende vent is, dan kan je altijd nog los gaan.

Over De La Soul, ik was een hiphoppertje eind jaren tachtig/begin negentig en vond ze erg leuk. Maar ik kan me ook herinneren dat ze op Parkpop tijdens Me, Myself and I tussendoor "I really hate this song" zongen. Gevalletje zelf je grootste hit zat zijn, denk ik. Ik ga ze zeker wel een kans geven, als het mijn schema past.
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)