Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
U2
#76
Quote:Extending a decade-long connection with Apple, U2 will play a significant part in Apple's event, which will be held at a performing arts center in Cupertino, Calif., the company's home base, according to three people briefed on its plans. In addition to performing, the band will reveal an integration with Apple's products that is connected to its next album, which is expected to come out by the end of the year, according to these people, who spoke anonymously because the band's appearance -- and its deal with Apple -- is supposed to be a surprise.

Dat hele iPhone 6 en iWatch even is live te zien via site van Apple om 19:00 http://www.apple.com/live/
Jammer van U2.
Reply
#77
Metalapocalypse maar dan slecht.
Reply
#78
Nieuwe U2 album staat nu zo gratis op Itunes.
Reply
#79
Quote:Het nieuwe album van U2 is exclusief tot 13 oktober via iTunes Radio en Beats Music, en is *gratis*.

fuck die zullen een vette deal hebben gesloten met Apple. Dat nummer klonk iig zwaar kut.
Reply
#80
At the Apple event, U2 performed the album's first track, "The Miracle (of Joey Ramone)".

Songs of Innocence:

01 The Miracle (of Joey Ramone)
02 Every Breaking Wave
03 California (There Is No End To Love)
04 Song For Someone
05 Iris (Hold Me Close)
06 Volcano
07 Raised By Wolves
08 Cedarwood Road
09 Sleep Like A Baby Tonight
10 This Is Where You Can Reach Me Now
11 The Troubles.
Reply
#81
Even vluchtig door alle nummer gegaan, maar damn dit is niet best mensen.
Reply
#82
Hoe diep kun je er in zitten bij Apple;
Hidden message U2 Album;

U2-Songs Of Innocence =》
U2-S.O.I. =》
(Reversed)
IOS-2U =》
IOS to you
Reply
#83
Ik krijg hem nog niet binnen in iTunes. Heb er geen hooggespannen verwachtingen van, maar blijf toch altijd benieuwd naar een nieuw album.

Edit: Nevermind, heb hem al gevonden bij de 'Aankopen'.
Reply
#84
Zocht gewoon U2 in de store en daar stond de nieuwe plaat gewoon tussen. Nu aan het binnenhalen. Zo na de wedstrijd even opzetten maar.
Reply
#85
BigBird Wrote:Even vluchtig door alle nummer gegaan, maar damn dit is niet best mensen.

eerste impressie valt niet tegen. Best wel wat verrassende sounds voor U2, bijv bij Cedarwood Road. Stem van Bono trek ik wel steeds minder.
Reply
#86
Dielie Wrote:
BigBird Wrote:Even vluchtig door alle nummer gegaan, maar damn dit is niet best mensen.

eerste impressie valt niet tegen. Best wel wat verrassende sounds voor U2, bijv bij Cedarwood Road. Stem van Bono trek ik wel steeds minder.
Ik ben ook niet ontevreden op het eerste gehoor, had het erger verwacht.
Reply
#87
http://time.com/3313164/bono-on-u2s-not-...were-paid/
Reply
#88
Indiaantje89 Wrote:
Dielie Wrote:
BigBird Wrote:Even vluchtig door alle nummer gegaan, maar damn dit is niet best mensen.

eerste impressie valt niet tegen. Best wel wat verrassende sounds voor U2, bijv bij Cedarwood Road. Stem van Bono trek ik wel steeds minder.
Ik ben ook niet ontevreden op het eerste gehoor, had het erger verwacht.

Had verwacht dat het in de lijn van Invisible of Ordinary Love zou liggen. In dat opzicht klinkt The Miracle al als een opluchting
Reply
#89
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3380/muzi...isis.dhtml
Reply
#90
Valt mij eigenlijk ook niet tegen na een eerste echte luisterbeurt.
Reply
#91
http://www.ad.nl/ad/nl/5595/Digitaal/art...pple.dhtml

Mooi, maar nog vervelender had geweest als je zooi van een narcistische, dode psychopaat bij je U2 album had gekregen.
Reply
#92
Quote:Im Radiointerview mit SWR3 kündigte Bono heute an, dass U2 im Mai 2015 in Deutschland spielen würden. Auf die Frage "When will you come to Germany" antwortete Bono u.a. "we’ll be back to you (Germany) next May (2015)" mit dem Zusatz, dass es für U2 sehr wichtig und emotional sei, in Deutschland zu spielen und dass diese Aussage "offiziell" vom Sänger der Band komme.
Reply
#93
BigBird Wrote:
Quote:Im Radiointerview mit SWR3 kündigte Bono heute an, dass U2 im Mai 2015 in Deutschland spielen würden. Auf die Frage "When will you come to Germany" antwortete Bono u.a. "we’ll be back to you (Germany) next May (2015)" mit dem Zusatz, dass es für U2 sehr wichtig und emotional sei, in Deutschland zu spielen und dass diese Aussage "offiziell" vom Sänger der Band komme.

Denk toch dat ik weer van de partij zal zijn. Bij voorkeur wel wat verder weg om er een lang weekend van te maken. Vorige keer in Sevilla geweest wat goed is bevallen.
Reply
#94
Ik heb ze 1 keer gezien, tijdens de Pop-Mart tour in de Kuip. in principe ben ik al jaren klaar met U2, maar mochten ze met een hele vette show komen op een leuke locatie (dus geen Arena ofzo) dan wil ik ze misschien nog wel eens zien. Maar het beste is er toch ook wel af hoor.
Reply
#95
BigBird Wrote:Ik heb ze 1 keer gezien, tijdens de Pop-Mart tour in de Kuip. in principe ben ik al jaren klaar met U2, maar mochten ze met een hele vette show komen op een leuke locatie (dus geen Arena ofzo) dan wil ik ze misschien nog wel eens zien. Maar het beste is er toch ook wel af hoor.

Klopt, heel goed is het niet meer. De vorige albums vind ik erg sterk dus houdt het interessant in combinatie met een goede show en de hits. Neemt niet weg dat het muzikaal (met name de zang) erg slecht is. Zonder de show zouden ze niet meer in stadions spelen.
Reply
#96
Muzikaal zal het nog wel ok zijn, maar de stem van Bono is ook ver heen.
Reply
#97
360 Tour was te gek, tweemaal gezien vanuit de inner circle. Eén keer in de ArenA en daarna in een American Football stadium - de tweede keer was een stuk fijner vanwege de openlucht en beter geluid. Kaartjes waren ook redelijk geprijsd (55 Euro/75 Dollar).

Maar die tour zal moeilijk zijn om te overtreffen qua show, dus dan zou U2 het volgend jaar eigenlijk kleinschaliger moeten aanpakken... waarbij vooral Bono's zwakke stem door de mand zou vallen. En kaartjes zullen dit keer ook ontiegelijk duur worden.
Reply
#98
In 2005 in de Arena de Vertigo tour gezien en in 2009 de 360 tour, zal zeker weer van de partij zijn. Ben benieuwd of het puur een stadion tour wordt of dat ze toch nu een festivals mee pikken.
Reply
#99
Ik heb U2 nog nooit gezien en heb er nog altijd geen behoefte aan. Ik snap het gedweep (ook op dit forum blijkbaar) met U2 eigenlijk niet zo goed... Mocht ik nu in de jaren '80 leven, dat is iets anders, maar nu...
Reply
Ook in 2005 en 2009 gezien. Moet er nog zwaar over nadenken of ik weer ga. Blijft wel een pak geld U2.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)