Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
U2
#51
YouBube Wrote:"The unforgettable fire" blijft wat mij betreft hun beste, net voor "The Joshua Tree", maar er stonden ook toen altijd wel enkele mindere nummers op de albums! U2 is altijd meer een single-band geweest imho!

In het verleden wel maar sinds de eeuwwisseling niet meer. Daarintegen moeten ze het nu weer minder van de singles hebben.
Reply
#52
Vind U2 juist sinds 2000 een singleband geworden. Heb Bono ook zelf wel eens in een interview zien zeggen dat hij radiohits belangrijk vindt om relevant te blijven.

NLOTH daarom het sterkste album sinds Pop wat mij betreft, minder op singles gericht (behalve het vreselijke Get On Your Boots) en meer op het album als geheel.
Reply
#53
Gay.
Reply
#54
Sterke coming-out, lekker to the point. Tikkie hipster en theatraal om dit juist in de aanloop naar Sotsji bekend te maken, maar voouit.

Hoe reageerde je omgeving?
Reply
#55
Die jongen mag toch wel blij zijn?
Reply
#56
Niet direct een emotie die ik met Uplift associeer. Laat staan in het U2 topic.
Reply
#57
En toch moest ik lachen Smile
Reply
#58
Quote:The Irish Times reports that a music industry insider said that the release schedule will go something like this: “single in September, album September-October, tour announced December, first date April next year.” Apparently, the album has been done for months but the label decided to not release it during the summer. There was also a last-minute scramble to come up with a big single for the album and they brought in Adele producer Paul Epworth to help. At a music conference in May, former U2 manager Paul McGuinness talked about the album, “It’s great. It’s very different from what they have done so far but still sounds like U2. Bono sings better than ever. As he gets older his voice is even more interesting.” Now that the album appears to be finished, the next step is promotion: fansite @U2 points to a tweet (in French) from Concept K Design indicating that a video is currently being filmed in Nice. We’ll see what comes out over the next few months

https://www.irishtimes.com/culture/music...-1.1890477

Tour in April, Coachella? En dan oa Pinkpop?
Reply
#59
Pinkpop/Roskilde voor 2016.
Reply
#60
Uplift Wrote:Pinkpop/Roskilde voor 2016.

Laat het ons hopen. Kan niet fout gaan.
Reply
#61
Fuck off.
Reply
#62
Omdat The Rolling Stones Pinkpop/Roskilde hebben aangedaan wil het nog niet zeggen dat U2 nu opeens ook festivals zal gaan doen. Glasto was volgens mij toen toch niet zo goed bevallen.
Reply
#63
Het is de toekomst voor gigantische acts als Springsteen, Stones of U2: af en toe nieuw doelpubliek aanboren en veel media-aandacht krijgen. Zo houden ze hun waarde hoog.
Reply
#64
U2, en wellicht ACDC, zijn de laatste der giganten die festivals nog kunnen aanboren als absolute topacts. De vijver van headliners is dan helemaal leeg en herkauwd. Enige dat dan nog rest is een andere opzet, of het verwende Westerse festivalpubliek moet dan ook maar eens openstaan voor andere grote namen.
Reply
#65
E

D

M
Reply
#66
Inderdaad, die crossover zie je in Amerika al gebeuren.

U2 had toch een kut beleving op Glastonbury omdat Bono de verkeerde schoeisel aantrok, of zoiets doms? Die zijn trouwens prima geschikt voor festivals, zeker als ze diep in hun catalogus gaan zoals Springsteen.
Reply
#67
Volgens de laatste geruchten wordt tegelijk met de iPhone 6 een nieuw album aangekondigd. Nieuwe single dan al op 9 september en album wanneer de iPhone 6 te koop is. Krijg je er dan preloaded of als stream erbij.
Reply
#68
https://www.youtube.com/watch?v=Lv2qLOiioPc
Reply
#69
Heeft Bono Apple aandelen ofzo?
Reply
#70
Loov Wrote:Heeft Bono Apple aandelen ofzo?

https://www.apple.com/pr/library/2006/06...-iPod.html

En hij zal ongetwijfeld aandelen hebben ja.
Reply
#71
Apple & Bono are like One. Eén van de eerste artiesten die jaren geleden miljoenen pompte in Apple. Heeft er later enorm veel geld meeverdient.
Reply
#72
Dat was toch Facebook?
Reply
#73
Je hebt gelijk, die miljoenen pompte hij in Facebook.
Reply
#74
Maar samenwerkingen waren er toch al langer, ik kan me een speciale U2 iPod herinneren waar alle albums al op stonden?
Reply
#75
Klopt. Maar de vorige tour werd volgens mij gesponsord door Blackberry
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)