Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Best Kept Secret 2025 (13 t/m 15 juni)
(02-12-2024, 19:58)BigBird Wrote: Ik heb zojuist de lijst met namen mogen inzien, en ben er gewoon stil van.

zorgen we wel dat de royaltys van deze "klassieker" bij de juiste persoon terecht komen!
wie was t ook alweer? kornisgod? Keijzer?
Reply
Weet niet of dit al gedeeld was:
https://www.bestkeptsecret.nl/news/bks25...week/74264
[+] 1 user says Thank You to Sphinx for this post
Reply
Keijzer
Reply
Spannend hè
Reply

1. Barry Can't Swim
  2. Deftones
  3. Eefje de Visser
  4. Michael Kiwanuka
  5. TV On The Radio
  6. Wilco
  7. Amadou & Mariam
  8. Amenra
  9. BIG SPECIAL
  10. Blanco White
  11. Brass Rave Unit
  12. Brihang
  13. Caribou
  14. Cassandra Jenkins
  15. Divorce
  16. Djo
  17. Droom Dit
  18. Dummy
  19. Elephant
  20. Fcukers
  21. Gouge Away
  22. jasmine.4.t
  23. Kabeaushé
  24. Khana Bierbood
  25. King Hannah
  26. Kin'Gongolo Kiniata
  27. Kneecap
  28. Lander & Adriaan
  29. L'Impératrice
  30. Magdalena Bay
  31. Nia Archives
  32. Nilüfer Yanya
  33. Paceshifters
  34. Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs
  35. Sailor Honeymoon
  36. Seun Kuti & Egypt 80
  37. Split System
  38. The Backseat Lovers
  39. The Dare
  40. The Pill
  41. The Thing
  42. This Is Lorelei
  43. TVOD
  44. Waxahatchee
  45. Wine Lips
  46. WITCH
Reply
Aardige worp met geen 'grote' headliners? Deftones dan eindelijk. Vooralsnog geen reden om dat weekend niet met vakantie naar Frankrijk te reizen.
edit: Eefje de Visser en Michael Kiwanuka headliners?
Reply
op het eerste zicht al blij met 
eefje
king hanah
amenra
deftones
kiwa
Reply
Eefje als headliner op vrijdag, ik ben voor.
Reply
Mooie headliner, hoor. Bijna #tempted voor een dagkaart. Maar uiteraard ga ik dat uiteindelijk niet doen.
[+] 1 user says Thank You to Lil'Lurky for this post
Reply
Ik wil Deftones ook wel zien. @glasto?
Reply
Deze line-up gaat al meer in de richting van End of the Road en Green Man. Erg benieuwd wat dit voor de kaartverkoop betekent, maar zelf ben ik op het eerste oog best wel enthousiast over deze worp.
Reply
Als Wilco en TV on the Radio op dezelfde (zon)dag spelen, is de kans groot dat ik er een dagje bij ben. Dan heb ik ook graag Nilüfer Yanya, Waxahatchee, Cassandra Jenkins en NIA Archives erbij, verder valt het weer bepaald niet mee.
Reply
(03-12-2024, 11:49)matthijs603 Wrote: Deze line-up gaat al meer in de richting van End of the Road en Green Man. Erg benieuwd wat dit voor de kaartverkoop betekent, maar zelf ben ik op het eerste oog best wel enthousiast over deze worp.

Dit ja, positieve ontwikkeling. Op de poster staan er nu ook al vijf namen even groot, dus daarmee lijkt het hele concept van “headliner” al bij de prullenbak.

Voor mijzelf missen er voor wel nog persoonlijke favorieten dus kans is vooralsnog klein dat ik ga. Maar ik zou het met een paar namen die ik echt graag wil zien wel overwegen en vorige jaren was dat echt niet zo.
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
Ik ben verleid. Maar 286 euro. Allejezus.
Reply
Misschien dagkaart met Deftones dit jaar voor mij
Reply
Hoe is Deftones live tegenwoordig? Van de vier optredens die ik lang geleden zag, was er één echt goed (op Lowlands), de rest matig tot beroerd.

Als heftiger tegengas voor ingetogen headliners Eefje de Visser en Michael Kiwanuka zijn ze op zich zeer welkom, maar Deftones in 2025 als headliner van Best Kept Secret voelt als een volgende noodgreep.
Reply
Ook benieuwd wat BH gaat doen, geen BKS en DTRH. Hopelijk 2x Ronda, maar waarschijnlijker wordt het AFAS.
Of heeft iemand informatie dat het bij beiden Primaveras blijft?
Reply
Als Beach House exclusief was geweest, had Primavera dat echt wel gezegd. Dat hebben ze niet gedaan dus ik verwacht zeker nog wel data elders.
Reply
(03-12-2024, 12:14)JorisR Wrote: Hoe is Deftones live tegenwoordig? Van de vier optredens die ik lang geleden zag, was er één echt goed (op Lowlands), de rest matig tot beroerd.

Als heftiger tegengas voor ingetogen headliners Eefje de Visser en Michael Kiwanuka zijn ze op zich zeer welkom, maar Deftones in 2025 als headliner van Best Kept Secret voelt als een volgende noodgreep.

Als hij maar zijn broek aan houdt #waldrock
Reply
Vind dit eigenlijk wel een goede worp namen. Even kijken hoe het valt qua dagindeling. TV on the Radio en Deftones op dezelfde dag dan ben ik er denk ik wel bij.
Reply
Ligt het aan mij, of ook wat herhaling van vorig jaar?
Reply
(03-12-2024, 13:08)Wailer Wrote: Ligt het aan mij, of ook wat herhaling van vorig jaar?

Volgens mij alleen Droom Dit.
Reply
(03-12-2024, 13:44)matthijs603 Wrote:
(03-12-2024, 13:08)Wailer Wrote: Ligt het aan mij, of ook wat herhaling van vorig jaar?

Volgens mij alleen Droom Dit.

En die speelden op het Muziekgieterij podiumpje
Reply
Khana Bierbood @Pudpong
Reply
Ah..ik heb het idee meer hetzelfde van vorig jaar te zien .

Maar zo de lijst nog eens checken idd alleen DroomDit ja...excuses voor mijn ondoordachte bijdrage Wink
[+] 1 user says Thank You to Wailer for this post
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)