Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Into The Great Wide Open
#51
(21-01-2017, 13:06)Uplift Wrote: Is dat iets voor mensen die geen bakfiets of HelloFresh account hebben?

Het schijnt zelf al lastig te zijn zonder kinderen. 

Ik ben er nog nooit geweest, maar m'n vriendin wil er graag eens heen en de beelden zien er in elk geval wel ontspannen uit; Terschelling is mooi en als er dan ook nog een handvol leuke optredens te bekijken zijn, lijkt het me wel een mooie afsluiter van de zomer.
Reply
#52
Mij lijkt het ook leuk, maar misschien is Oerol de betere optie.
Reply
#53
Oerol is sowieso veel vernieuwender en interessanter qua optredens. Een probleem daar kan zijn dat het publiek voor een groot deel schijnt de bestaan uit de ouders van de HelloFresh- en bakfietsgeneratie die op ITGWO rondloopt; lekker grijs dus. Maar los daarvan moet het wel een mooi theaterfestival zijn ja.
Reply
#54
Mmm maar ITTGWO lijkt me toch net iets conformistischer en hispter te zijn.
Reply
#55
Ja, lijkt mij ook. Het lijkt me ook echt niets voor jou eigenlijk, voor zover ik dat kan inschatten.
Reply
#56
(21-01-2017, 13:23)Uplift Wrote: Mmm maar ITTGWO lijkt me toch net iets conformistischer en hispter te zijn.

Ik kom nu 5 jaar op Terschelling, echter dit festival lukte me zelfs niet.. al was ik op tijd bij de voorverkoop aanwezig.
Misschien dat het volgende een poging waard is.

http://www.herecomesthesummer.nl/
Reply
#57
Great Wide Open is echt een geweldig festival. De podia zijn altijd op prachtige locaties. Het 'sportveld', waar echt niets mis mee is, is zelfs de minst sfeervolle.
De programmering is -zeker als het bescheiden budget in acht wordt genomen- altijd dik voor elkaar. Niet gek met onder andere Johan Gijsen als programmeur. Er is voor mijn smaak altijd erg veel soul, maar dan staat er in de bolder altijd wel een garage-bandje te rammelen of tindersticka ergens tegen een duinrand te spelen.
Met reis en alles erop en eraan is het prijzig en eigenlijk alleen rendabel als je van pak m beet woensdag tot maandag of dinsdag kan gaan.
Dat er veel kinderen rondlopen is eigenlijk alleen maar leuk en maakt het beeld dat je krijgt van een 'ideale samenleving' alleen maar completer.
Altijd erg toffe weekenden gehad waar je ook muzikaal fiks aan je trekken komt. Basis van een perfect festival toch?
Reply
#58
Okee, Harry. Ik ga het in de toekomst alsnog overwegen.
Reply
#59
Ik heb het gisteren ook even overwogen, maar data kwamen me niet uit.
Reply
#60
Niet doen.
Reply
#61
Begint een echte festivaltijger te worden die Uplift.
Reply
#62
Aantal optredens afbouwen impliceert opnieuw meer festivals, maar ITGWO staat er los van. Is gewoon een vakantie-idee.
Reply
#63
(21-01-2017, 13:09)matthijs603 Wrote:
(21-01-2017, 13:06)Uplift Wrote: Is dat iets voor mensen die geen bakfiets of HelloFresh account hebben?

Het schijnt zelf al lastig te zijn zonder kinderen. 

Ik ben er nog nooit geweest, maar m'n vriendin wil er graag eens heen en de beelden zien er in elk geval wel ontspannen uit; Terschelling is mooi en als er dan ook nog een handvol leuke optredens te bekijken zijn, lijkt het me wel een mooie afsluiter van de zomer.

Vlieland...
Reply
#64
Klopt Vlieland.. ik noemde Terschelling omdat ik 4 keer seizoenen op rij daar een paar weken vakantie doorbracht en daarvoor tussen 4 eilanden redelijk vrij kon varen.
Daarnaast probeerde ik van te voren al 3 seizoenen tickets voor ITTGWO te bemachtigen, wat me tot nu toe nog niet lukte.
Reply
#65
Belle & Sebastian, Daughter, Bill Callahan, Hercules & Love Affair, Spinvis, Timber Timbre, Kate Tempest, Foxygen, Joe Goddard, Tiggs Da Author, Perfume Genius, The Orwells, Ryley Walker, Jens Lekman, Moss, The Lemon Twigs, Sinkane, Loyle Carner, Klangstof, Ala.ni, Shame, Kim Janssen, Marlon Williams, Mario Batkovic, Kikagaku Moyo, Holly Macve, Joan Shelley, Het Zesde Metaal, Pink Oculus, Khruangbin, Donnie, Julie Byrne, Baptiste W. Hamon, Luwten, Leif Vollebekk, Jairzinho, Paul Sinha, Les Étoiles en Pieter Jansen.

Heel fraai.
Reply
#66
Kanonnen zeg, dit is echt een enorm goede line-up! Helemaal mijn smaak dit.
Reply
#67
Shit ik moet hier echt eens kaarten voor gaan kopen. Gaat Uplift eigenlijk nog dit jaar?
Reply
#68
Ja, hier had ik wel echt graag heen gewild. Ticketswappen tegen die tijd maar.
Reply
#69
(10-05-2017, 12:07)Gunnar Wrote: Shit ik moet hier echt eens kaarten voor gaan kopen. Gaat Uplift eigenlijk nog dit jaar?

Na het inwinnen van advies op dit forum was het antwoord heel erg NEE.

Maar dat bleek dus de foute keuze. Fucking vette line-up en in die setting. Ja, daar wil ik wel eens een bakfiets voor huren dan.
Reply
#70
Hopelijk gaan er vandaag nog wat kaarten op ticketswap van bakfietsers die niets kennen.

Na Here Comes The Summer ben ik trouwens nog wat positiever over de potentie van dit festival. Kinderen: weinig last van, wel grappig eigenlijk. Publiek: op HCTS toch best wel muziekliefhebbers, alleen wat ouder, rustiger en passiever. Eiland: heel mooi, al ga je daar met deze line-up toch wat minder van kunnen zien tijdens het festival.
Reply
#71
Ik kijk over een week of zo eens hoe het staat met Ticketswap; de 2e ging ik al naar Callahan in OLT en ik heb ook nog Meakusma in het achterhoofd voor september.

Dus ik vermoed dat het toch maar gewoon 2018 zal worden voor mij.
Reply
#72
(10-05-2017, 12:11)Uplift Wrote:
(10-05-2017, 12:07)Gunnar Wrote: Shit ik moet hier echt eens kaarten voor gaan kopen. Gaat Uplift eigenlijk nog dit jaar?

Fucking vette line-up en in die setting. Ja, daar wil ik wel eens een bakfiets voor huren dan.

Met een paar kinderen erbij.

Een kaartje bemachtigen via Ticketswap een week voor het festival zal niet het grootste probleem zijn. Boottickets of een overnachtingsplek dichterbij het festival dan camping de Lange Paal zijn dan grotere uitdagingen.
Reply
#73
Ja, dat, het klinkt toch altijd wel als teveel moeite.
Reply
#74
Kaartjes en kampeerplek (wel Lange Paal) kunnen regelen! Boottickets waren er sowieso nog gewoon.

Heel erg veel zin in!
Reply
#75
"President Faure Eyadéma van Togo had groot nieuws voor zijn onderdanen gisteravond: De Togo All Stars zouden naar Europa vertrekken. Het vermaarde festival Into The Great Wide Open had ze geboekt en een toonaangevend label bracht hun langverwachte debuutalbum uit. Oftewel: grote gebeurtenissen werpen hun schaduw ver vooruit.

Want inderdaad: De Togo All Stars, de nu al legendarisch voodoo-funkband uit West-Afrika, zijn een van de nieuwste toevoegingen aan het affiche van Into The Great Wide Open 2017 en dat Excelsior Recordings mag ter gelegenheid daarvan hun debuut bezorgen (op cd én als dubbelelpee).

Niet alleen de Togo All Stars komen naar Vlieland, maar ook popster in wording Nick Mulvey, Soullegende Don Bryant en 'Mister Funky Flute' Ronald Snijders. Klassiek en electronica ontmoeten elkaar bij de Grandbrothers, er is de 'psycho acoustic soul' van Mahalia, het mysterieuze talent Isaac Gracie, de Antwerpse singer-songwriter Tamino-Amir Moharam Fouad, oftewel Tamino, Hollandse indie-helden Nouveau Vélo en The Homesick. En Discodino Joost van Bellen maakt de muzikale line-up, voor nu, compleet."
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)