Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Into The Great Wide Open
#26
F-JЩ Wrote:
Quote:@Greatwideopen Tickets voorbij zien komen op de zwarte markt? Meldt het ons, wij maken ze ongeldig en verkopen ze aan je voor de reguliere prijs.

Een kliksysteem met directe beloning? Dat heb ik nog niet eerder gezien.
al een paar jaar hoor.
Reply
#27
Wat zijn dat voor Stasipraktijken?
Reply
#28
[Image: 1430581532_itgwo2015-namen.jpg]
Reply
#29
Dat is niet rot!
Reply
#30
Quote:Savages, Sophia, Jake Isaac, Jacco Gardner, PAUW, Con Brio, Gabriel Rios, Kevin Morby, Dorian Concept Trio, Torres, WAND, De Staat, Maarten Vos, Ewert and the Two Dragons, Dazzled Sticks (Tjeerd Bomhof en Sticks), Los Pirañas, TaxiWars (de jazzband van o.a. Tom Barman), Hunee & Antal en Jaap Boots.
Reply
#31
Mooi.
Reply
#32
inmiddels dik en breed uitverkocht
Reply
#33
Wand duikt ook overal op waar ik niet bij kan zijn.
Reply
#34
Piet Knaak Wrote:Wand duikt ook overal op waar ik niet bij kan zijn.

Lowlands? Incubate?
Reply
#35
Precies ja. Ik vind Lowlands geen 190 euro waard en Incubate boekt over het algemeen wat te avontuurlijk naar mijn smaak. Mocht de dag waarop Wand staat goed uitkomen (dus met meer leuke bands dan alleen Wand) zou het een optie zijn, maar dan loop je weer tegen het vervoer probleem aan tussen Almere en Tilburg.

Hoopte eigenlijk op gewoon een zaal optreden ergens in de Randstad.
Reply
#36
Dat verslag nu op NPO 3 is echt niet te doen.
Reply
#37
Op zich een mooie reeks sessies, zo op film geschoten, maar een festivalverslag was het moedwillig niet nee.
Reply
#38
Hoe zit het..dat een festival waarvan de voorverkoop (30 januari) nog moet beginnen al als uitverkocht te boek staat?
Zelf over de line-up is nog niets bekend.
http://www.intothegreatwideopen.nl/nieuws
Reply
#39
Devendra Banhart, Ane Brun, Wild Beasts, Suuns, A-WA, Eefje de Visser, Teleman, Whitney, Bazart, Mozes and The Firstborn, Ciaran Lavery, Imarhan, Amanda Bergman, Aidan Knight, Rag'N'Bone Man, Joan Shelley, I Am Oak, Clean Pete, Thijs Boontjes Dans- en Showorkest.

Niet verkeerd.
Reply
#40
Tracht maar eens aan tickets te komen, wanneer volgend jaar de voorverkoop weer begint.

http://www.intothegreatwideopen.nl/beric...-great-wid
Reply
#41
Nieuwe namen, de drie na Balthazar genoemde acts zijn Balthazar-zijprojecten, lees ik.

Balthazar, J. Bernardt (Jinte Deprez), Warhaus, Zimmerman, King Gizzard & The Lizzard Wizard, GoGo Pinguin, Woodie Smalls, Baloji & L'Orchestre De La Katuba, Remy van Kesteren, Chris Cohen, Ben Miller Band, Julia Jacklin, Golden Dawn Arkestra, Bachar Mar-Khalifé, Fantastic Negrito, Jalen N'Gonda, Joep Beving, Conjunto Papa Upa, The Comet is Coming, Palace, Tom Misch, Margaret Glaspy, Canshaker Pi, Mike Krol.
Reply
#42
Treurig als je ziet wat in hetzelfde weekend op End of the Road festival staat.
Reply
#43
Ondertussen toert Balthazar zich volledig kapot. Zonde.
Reply
#44
Stefan Wrote:Treurig als je ziet wat in hetzelfde weekend op End of the Road festival staat.

Ze moeten het wel met een heel klein budget doen. Met een publiek dat het voor zover ik dat kan inschatten evenzeer ziet als een weekendje waddeneiland als een weekend muziekfestival (of anders gezegd: de kaarten verkopen ze ongeacht de namen wel) vind ik het wel een leuk programma.
Reply
#45
thomas9790 Wrote:Ondertussen toert Balthazar zich volledig kapot. Zonde.
Ja, en dan spelen er daarnaast nog drie solo.
Reply
#46
Tickets voor ITGWO nog altijd niet bij gebruikelijke voorverkoop-adressen voor handen.
Overigens op dit moment.. vanaf prettig zonnige wadden nemen wij ter plaatse waar:
Boot-tickets naar Vlieland zijn deze dagen vanaf Terschelling en Harlingen niet te boeken.
De haven zelfs overvol voor bezoekers met eigen boot, dus geen aanlegmogelijkheden.
Klaarblijkelijk een nogal onbereikbaar festival.
Reply
#47
Niet als je gewoon je boottickets hebt hoor, onzin.
Reply
#48
Heb zojuist in Midsland (op Terschelling) met mensen zitten praten op het rock 'n roll street festival die gewoon bevestigen wat ik hier schrijf.
Er wordt overigens (as we speak) ook nog steeds op internet hier gebedeld voor plaatsen op de boot.
De tickets voor het festival probeer ik dit jaar al voor het derde seizoen te bemachtigen.
Reply
#49
Toen ik net bedacht dat ik hier dit jaar weleens heen zou kunnen gaan, omdat het dit jaar nog net binnen mijn vakantieperiode valt, bleek zojuist de kaartverkoop te zijn geweest en was alles weer binnen een zucht weg. Toch tegen die tijd Ticketswap maar eens in de gate houden.
Reply
#50
Is dat iets voor mensen die geen bakfiets of HelloFresh account hebben?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)