Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Net nieuw
Sony Xperia Z3 compact
Reply
Goed ja? Ik denk eraan om een smartphone te kopen met goeie mp3-capaciteiten maar vooral ook met een goede camera.
Reply
Uplift Wrote:Goed ja? Ik denk eraan om een smartphone te kopen met goeie mp3-capaciteiten maar vooral ook met een goede camera.
Heb hem vanmiddag net opgehaald. Heb de camera nog niet echt gebruikt. Maar je mag van Sony denk ik juist wel verwachten dat de camera en de mp3 faciliteiten goed zijn. het is voor mij in ieder geval een flinke stap vooruit ten opzichte van mijn HTC desire X
Reply
Uplift Wrote:Goed ja? Ik denk eraan om een smartphone te kopen met goeie mp3-capaciteiten maar vooral ook met een goede camera.
Uplift goes selfie
Reply
IPhone 6, net uurtje in gebruik. Sneller, beter in hand, mooi scherm, mooie foto's. Bevalt nu al beter dan de 5.
Reply
BigBird Wrote:IPhone 6, net uurtje in gebruik. Sneller, beter in hand, mooi scherm, mooie foto's. Bevalt nu al beter dan de 5.
Nog niet krom?

Verder nog nieuwtjes behalve het Bigger, Faster, Stronger verhaaltje?
Reply
Nee natuurlijk niet krom.
Reply
Kun je een foto posten van het wachten voor de winkel vannacht met een slaapzak? :-)


Veel plezier ermee i.i.g.
Reply
PLo Wrote:Sony Xperia Z3 compact

Als je hem in de pre-sale had besteld kreeg je er een draadloze Bluetooth headset van Sony bij geleverd.
Heb mijn telefoon op 5 sept bij de t-mobile shop bij voorinschrijving besteld. Toen ik de telefoon gisteren kon ophalen zat er geen headset bij geleverd. Vandaag T-mobile gebeld en blijkt dat je de headset alleen krijgt als je de telefoon online besteld. Dit staat echter nergens vermeld.
In de t-mobile shop hebben ze me ook niet gezegd dat de headset alleen bij online bestellingen geleverd wordt.
Ze gaan nu bij T-mobile uitzoeken of de headset niet alsnog geleverd kan worden... Heb er weinig vertrouwen in.
Reply
2 Tickets voor The Script: vaderliefde voor zijn dochter.
(Wel grappig dat ze bij ticketservice ook gelijk gehoor bescherming aanbieden. Zeker The Script bij RTL Live gezien)
Reply
BigBird Wrote:IPhone 6, net uurtje in gebruik. Sneller, beter in hand, mooi scherm, mooie foto's. Bevalt nu al beter dan de 5.

Al opgeladen in de magnetron?
Reply
PLo Wrote:
PLo Wrote:Sony Xperia Z3 compact

Als je hem in de pre-sale had besteld kreeg je er een draadloze Bluetooth headset van Sony bij geleverd.
Heb mijn telefoon op 5 sept bij de t-mobile shop bij voorinschrijving besteld. Toen ik de telefoon gisteren kon ophalen zat er geen headset bij geleverd. Vandaag T-mobile gebeld en blijkt dat je de headset alleen krijgt als je de telefoon online besteld. Dit staat echter nergens vermeld.
In de t-mobile shop hebben ze me ook niet gezegd dat de headset alleen bij online bestellingen geleverd wordt.
Ze gaan nu bij T-mobile uitzoeken of de headset niet alsnog geleverd kan worden... Heb er weinig vertrouwen in.
Heb gisteren zowaar bericht gekregen dat de Headset in de T-Mobile shop klaar ligt.
Reply
Hoofdtelefoon:
AKG Q701

CD's:
The Horrors - Primary Colours
My Bloody Valentine - Isn't Anything
Reply
Thurston Moore - The Best Day
Reply
Ticket voor Rebellion Festival 2015 is in de pocket
Reply
In eens had ik deze besteld op vinyl:
Akkord - HTH030:
-Akkord – HTH020 (The Haxan Cloak’s Cloud of Witness)
-Akkord – Typeface / Greyscale (Vatican Shadow’s The World Is Complete)

Toen heb ik maar meteen Haxan Cloak - Excavation er bij besteld.
Reply
Swans - To Be Kind

Persoonlijk gesigneerd door de grootste eind baas in de wereld: Michael Gira.
Reply
[Image: blur_adult_jump.jpg]

Kan nu helemaal de blits gaan maken met kerstmis.
Reply
Bose QC25 headset.
Reply
[Image: zLzgDZp.jpg]
Reply
Wat een slechte sticker, Spirited away is van de makers van Grave of the fireflies.

Tamelijk briljant, die rechter moet ik nog steeds een keer aanschaffen. Uberhaupt moet ik eens een goede box zoeken, want ik mis er nog wel een zooi, spijtig dat de meeste eigenlijk nog steeds wel prijzig zijn, ook voor Grave of the fireflies een jaar of 8 terug nog bijna 20 euro betaald op DVD.

Wat heb jij er voor betaald als ik vragen mag en waar heb je ze besteld?
Reply
Deze heb ik gehad via een Secret Santa gebeuren op een ander forum. Maar als ik ze zelf bestel doe ik dat of via Zavvi of Amazon UK. Zavvi heeft momenteel niet veel zo te zien. Maar op Amazon staan alle blu-ray releases en die variëren van 12 tot 18 pond. Ze zijn zeker niet goedkoop nee.

Er is nu ook een Miyazaki blu-ray box, komt 8 december uit: http://www.amazon.co.uk/Hayao-Miyazaki-C...rds=ghibli

Heeft dus uiteraard geen Grave of the Fireflies. Verwacht eerlijk gezegd nadat When Marnie Was There in de bios heeft gedraaid in het westen we wel een complete box zullen krijgen. Aangezien dat formeel Ghibli's laatste film zal zijn.

Zelf heb ik momenteel Totoro, Arrietty en de bovenstaande van de blu-ray collectie die nu loopt. Ik ben wel van plan ze allemaal te verzamelen in de zelfde stijl. Heb er ook nog een stuk of zes op DVD Tongue
Reply
Wow, nooit geweten dat Grave of the Fireflies van Ghibli was. Goede film, maar niet eentje die ik ooit weer wil zien.
Reply
Heb je Totoro van diezelfde site Piet Knaak?
Reply
Totoro heb ik van Zavvi gekocht destijds. Maar ja, Zavvi of Amazon is om het even. Zijn allebei grote webshops die naar Nederland verzenden. Krijg van Zavvi echter vaak 10% korting code's in de mail dus dat scheelt altijd weer een beetje.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)